Summers Skrevet 15. desember 2015 #1741 Skrevet 15. desember 2015 Nope.@Summers Syns du det blir litt trist hvis vi ikke får hvit jul? Jeg er egentlig en inneperson så går greit om det ikke blir en hvit hjul. Liker også bedre en mild vinter, jeg fryser veldig lett.@Edain Jogger du ute eller på tredemølle når du jogger?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1742 Skrevet 15. desember 2015 Er jeg den eneste som har lest hele tråden og er drittlei av at det bare er de samme brukerne men for lat til å stille spørsmål til andre?!? Anonymkode: 62ffa...9e1Man må spørre hvis man vil bli spurt selv Anonymkode: bb785...9d6 1
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1743 Skrevet 15. desember 2015 @incognita Hva på KG synes du er usmakelig?Frekke AB'er. @incognita, @livetsrose, @Lady hva burde man egentlig ønske seg til jul om man føler at man har det man trenger av ting som kan kjøpes?Sengetøy, håndklær, såper, shampoo/balsam, body lotion, parfyme og andre forbruksvarer. @Summers Hva synes du om norske foreldre som velger typisk engelske/amerikanske navn til barna sine? @Doge Hvor mange julegaver kjøper du i år? @livetsrose Har du lest reglene på side 1?
Gjest Edain Skrevet 15. desember 2015 #1744 Skrevet 15. desember 2015 Jeg er egentlig en inneperson så går greit om det ikke blir en hvit hjul. Liker også bedre en mild vinter, jeg fryser veldig lett.@Edain Jogger du ute eller på tredemølle når du jogger?Jogger ute, gjerne tidlig om morgningen. Hater å bli sett på når jeg trener. @Summers Hva er det mest romantiske du noengang har gjort for en jente?
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1745 Skrevet 15. desember 2015 Frekke AB'er. Sengetøy, håndklær, såper, shampoo/balsam, body lotion, parfyme og andre forbruksvarer. @Summers Hva synes du om norske foreldre som velger typisk engelske/amerikanske navn til barna sine? @Doge Hvor mange julegaver kjøper du i år? @livetsrose Har du lest reglene på side 1?Ikke nøye nok dessverre, jeg ser jo nå at hvis man svarer på et spørsmål, skal man stille et nytt ett. Beklager, jeg fikk ikke med meg det i farta.
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1746 Skrevet 15. desember 2015 Ikke nøye nok dessverre, jeg ser jo nå at hvis man svarer på et spørsmål, skal man stille et nytt ett. Beklager, jeg fikk ikke med meg det i farta.Det går bra. Du er velkommen til å være med å leke.
Doge Skrevet 15. desember 2015 #1747 Skrevet 15. desember 2015 @Doge Hvor mange julegaver kjøper du i år? 2-4@incognita Hvilken julebrus syns du er den beste?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1748 Skrevet 15. desember 2015 Er jeg den eneste som har lest hele tråden og er drittlei av at det bare er de samme brukerne men for lat til å stille spørsmål til andre?!? Anonymkode: 62ffa...9e1I den tidligere tråden kom det vel en regel om at man ikke kunne spørre samme bruker man fikk spørsmål av, tror det funket greit. Anonymkode: 82063...068
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1749 Skrevet 15. desember 2015 2-4@incognita Hvilken julebrus syns du er den beste? Det var ikke mange! Heldige deg! Jeg synes den på glassflaske som kommer i både rosa og brun er den beste.. husker ikke hvem som leverer den.. vet du?@Doge Er du en rastløs type, eller trives du godt med å ikke foreta deg så mye på fritiden? @livetsrose Hva er karaktersnittet ditt fra vgs?
LilleSnupp Skrevet 15. desember 2015 #1750 Skrevet 15. desember 2015 @LilleSnupp Liker du vanilje, sjokolade eller jordbær is best? Må bli vanilje tett fulgt av jordbær. Dog er pistasj favoritten.
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1751 Skrevet 15. desember 2015 I den tidligere tråden kom det vel en regel om at man ikke kunne spørre samme bruker man fikk spørsmål av, tror det funket greit. Anonymkode: 82063...068Det er egentlig meningen at man skal spørre den man fikk spørsmål av + 1 person til. Men i begynnelsen var det så mye fart i tråden at det tok helt av. Hadde vært fint om vi kunne gå tilbake til det nå egentlig da.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1752 Skrevet 15. desember 2015 Det er egentlig meningen at man skal spørre den man fikk spørsmål av + 1 person til. Men i begynnelsen var det så mye fart i tråden at det tok helt av. Hadde vært fint om vi kunne gå tilbake til det nå egentlig da.Alle blir ikke fornøyde uansett! :D Anonymkode: 82063...068
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1753 Skrevet 15. desember 2015 Alle blir ikke fornøyde uansett! :DAnonymkode: 82063...068Hehe det er sant. Man får gjøre sitt beste.
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1754 Skrevet 15. desember 2015 Det var ikke mange! Heldige deg! Jeg synes den på glassflaske som kommer i både rosa og brun er den beste.. husker ikke hvem som leverer den.. vet du?@Doge Er du en rastløs type, eller trives du godt med å ikke foreta deg så mye på fritiden? @livetsrose Hva er karaktersnittet ditt fra vgs?Jeg har ikke fullført videregående enda. Jeg har et år igjen, og har tatt videregående noe annerledes, da jeg ikke har fag som går igjen over flere år, men "blokkfag" der jeg fullfører enkeltfag, for deretter å ta de neste.Det jeg hittil har standpunktkarakterer i er:Norsk hovedmål, skriftlig – karakter 5Norsk hovedmål, muntlig – karakter 6- Men jeg har ikke tatt avsluttende skriftlig eksamen.Samfunnsfag – karakter 5Historie - karakter 5Gym – karakter 5Trykk & foto – karakter 6Restrerende fag jeg trenger for å få vitnemål er engelsk, naturfag og matte. Både naturfag og matte er pensum påbegynt fra tidligere, men i høst valgte jeg å ta et friår (etter et år med permisjon, et år hvor jeg mistet skoletilbud (en lang historie), samt 2 år med skolegang). Jeg kommer heller ikke til å søke på skole i februar, mye fordi jeg ikke orker tanken på stresset og mitt eget krav til karakterer, som fører til søvnløse netter. Ja, jeg kunne skrevet mye om det, men svaret er kort: jeg har ikke vitnemål, men basert på karakterene over, ser det ut til å bli et godt snitt, bare jeg får fullført restrerende fag.@incognita: Jeg velger å være så kjedelig at jeg stiller samme spørsmål tilbake.
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1755 Skrevet 15. desember 2015 Det er egentlig meningen at man skal spørre den man fikk spørsmål av + 1 person til. Men i begynnelsen var det så mye fart i tråden at det tok helt av. Hadde vært fint om vi kunne gå tilbake til det nå egentlig da.Enig i at det er en god ide, da man til enhver til vil holde spørsmålene i gang!
Doge Skrevet 15. desember 2015 #1756 Skrevet 15. desember 2015 Det var ikke mange! Heldige deg! Jeg synes den på glassflaske som kommer i både rosa og brun er den beste.. husker ikke hvem som leverer den.. vet du?@Doge Er du en rastløs type, eller trives du godt med å ikke foreta deg så mye på fritiden? Syns det er litt trist egentlig. Liker å pakke inn ting Hansa? Borg? Berentsen? Eller Roma, kanskje? Jeg både og, noe som er svært frustrerende @Moonwalker Hva er det beste som har skjedd i 2015? @incognita er det en bruker du tror er helt annerledes på KG enn i virkeligheten?
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1757 Skrevet 15. desember 2015 @incognita: Jeg velger å være så kjedelig at jeg stiller samme spørsmål tilbake.Så flink du har vært! Bra jobba! Jeg var tidenes brillenerd på vgs og gikk ut med 5.8 hvis jeg husker riktig. @livetsrose Hva står det i den siste sms'n du mottok? @mini-mio Samler du på dyre vinglass?
Summers Skrevet 15. desember 2015 #1758 Skrevet 15. desember 2015 @Summers Hva synes du om norske foreldre som velger typisk engelske/amerikanske navn til barna sine?Aldri hørt om, men jeg bryr meg egentlig ikke om hva foreldre kaller barna sine og tenker aldri pent/stygt/adjektiv navn.Jogger ute, gjerne tidlig om morgningen. Hater å bli sett på når jeg trener. @Summers Hva er det mest romantiske du noengang har gjort for en jente? Hjalp henne med noen skolefag hun ikke forstod.@incognita Liker du at vennene dine ligner på deg i personlighet?@Edain Hva pleier du å se på på youtube?@@Doge Hva håper du at du får til jul?
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1759 Skrevet 15. desember 2015 Syns det er litt trist egentlig. Liker å pakke inn ting Hansa? Borg? Berentsen? Eller Roma, kanskje? Jeg både og, noe som er svært frustrerende @incognita er det en bruker du tror er helt annerledes på KG enn i virkeligheten? Du kan komme og pakke inn mine! Hansa muligens?? Skal pinadø sjekke på butikken i morgen! Hmmmm... jeg tror egentlig de fleste er annerledes i virkeligheten, men kanskje spesielt WubWub? Tror han er en snill liten pusekatt irl. @Doge Hva spiser dere på julaften? @Summers Er du deg selv på KG?
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2015 #1760 Skrevet 15. desember 2015 @incognita Liker du at vennene dine ligner på deg i personlighet? Ikke nødvendigvis, men det er hensiktsmessig om vi har ting til felles da i det minste. @Summers Har du noen gang handlet noe på thinkgeek?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå