Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du har vært! Bra jobba! :)

Jeg var tidenes brillenerd på vgs og gikk ut med 5.8 hvis jeg husker riktig. 

@livetsrose Hva står det i den siste sms'n du mottok?

@mini-mio Samler du på dyre vinglass?

Den siste sms-en stå det oppskrift på Vaniljekake fra min mor, da jeg ville prøve å lage en vegansk variant av den i dag! Resultatet ble fantastisk, jeg legger ikke med hele oppskriften, da det blir litt langt. Jeg er heller ingen ivrig tekstmelding-skribent, bare så det er sagt.

@Summers Hvor mye har du brukt på julegaver i år, og hvor mye pleier du gjennomsnittlig å bruke hver jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Ewe Hvem er det på avataren din?

Anonymkode: bb785...9d6

Skrevet

Aldri hørt om, men jeg bryr meg egentlig ikke om hva foreldre kaller barna sine og tenker aldri pent/stygt/adjektiv navn.

Hjalp henne med noen skolefag hun ikke forstod.

@incognita Liker du at vennene dine ligner på deg i personlighet?

@Edain Hva pleier du å se på på youtube?

@@Doge Hva håper du at du får til jul?

Musikkvideoer og dokumentarer. 

@Summers Hva er den kjedeligste julegaven du har fått? 

Skrevet

Haha nei det tar jeg som det kommer. :fnise: 

Nei, egentlig ikke. Men huset er godt over 100 år gammelt, og selv om badet er nyoppusset kan det noen ganger minne veldig om en badstu når jeg kommer ut av dusjen. Dårlig ventilasjon. :vetikke: 

Jeg så the devil wears prada på tv for et par timer siden. :biggrin: 

@Summers Hvor kjøper du klærne dine?

@Lady Hvis du kunne velge helt uavhengig av pris, hvilken bil ville du helst kjøpt?

@Doge Hva er din favorittkake?

Jeg vet ikke. Er ikke noe interessert i biler og har ingen peiling på bil, men synes BMW har noen fine biler utseendemessig. Så ville nok valgt en fra dem pga utseende :fnise: 

@Incognita Har du bil? Hvordan eventuelt?:)

Skrevet

Gode forslag, takk! :blomst: 

Jeg havnet her fordi jeg googler mye, hele døgnet, og havnet veldig ofte her. Så da ble jeg værende.

@Lady Hvordan havnet du på KG? 

Samme grunn som deg. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så lenge :P

@Doge har du en hobby ?

Skrevet

@Summers  Er du deg selv på KG?

Ja, men synes ikke de som har beskrevet meg har truffet eller hatt lignende beskrivelser som de som har truffet meg i virkeligheten.

Ikke nødvendigvis, men det er hensiktsmessig om vi har ting til felles da i det minste. :)

@Summers Har du noen gang handlet noe på thinkgeek?

Nei.

@Summers Hvor mye har du brukt på julegaver i år, og hvor mye pleier du gjennomsnittlig å bruke hver jul?

Ikke brukt en krone hittil, men regner på at det kommer på rundt 2500

@Summers Hva er den kjedeligste julegaven du har fått? 

Fikk den samme gaven jeg hadde gitt personen i retur, personen som hadde fått gaven hadde i tillegg brukt den.

@incognita  Er du en som fort slenger med leppa?

@livetsrose Driver du med en idrett?

@Edain Er du i et miljø hvor man ser ned på frpere?

Skrevet

@livetsrose Driver du med en idrett?

Nei, overhode ikke! Ikke noe galt med det altså, jeg har bare ingen interesse for slikt. Jeg liker nå godt å være aktivitet, gå turer og gjerne svømme på sommeren, men utover det har jeg ingen interesse for trening eller idrett. Jeg har aldri fortstått meg helt på at folk kan synes det er så ufattelig morsomt å løpe etter en ball, eller hive en ball - og langt mindre å følge med på dette på tv. Håndball, fotball, basket, skisport og lignende er totalt uinteressant for meg. Men nå har jeg heller ikke TV i huset, så jeg slipper å irritere meg over at TV-en til tider er overfylt med slikt.

@Lady Du er fast inventar og innholdstelleren din har passert 3000, derfor blir jeg nysgjerrig på hvor lenge du har vært her på inne på forumet, og hvor ofte du gjennomsnittlig skriver her?

Skrevet

@Edain Er du i et miljø hvor man ser ned på frpere?

I den eldre delen av vennekretsen min er det flest blodrøde sosialister, kommunister og femininister, så blant dem, ja. I den yngre delen er det flere til høyre for sentrum med større takhøyde, så blant dem, nei. 

@Summers Tror du Per Sandberg vil gjøre en god jobb som fiskeriminister? 

Skrevet

Nei, overhode ikke! Ikke noe galt med det altså, jeg har bare ingen interesse for slikt. Jeg liker nå godt å være aktivitet, gå turer og gjerne svømme på sommeren, men utover det har jeg ingen interesse for trening eller idrett. Jeg har aldri fortstått meg helt på at folk kan synes det er så ufattelig morsomt å løpe etter en ball, eller hive en ball - og langt mindre å følge med på dette på tv. Håndball, fotball, basket, skisport og lignende er totalt uinteressant for meg. Men nå har jeg heller ikke TV i huset, så jeg slipper å irritere meg over at TV-en til tider er overfylt med slikt.
@Lady Du er fast inventar og innholdstelleren din har passert 3000, derfor blir jeg nysgjerrig på hvor lenge du har vært her på inne på forumet, og hvor ofte du gjennomsnittlig skriver her?

Har vært her siden 13.april 2013. Hmm, det varierer veldig. Skriver som oftest litt hver dag iløpet av dagen. 

@livetsrose hvor gammel er du ? :) 

Skrevet (endret)

I den eldre delen av vennekretsen min er det flest blodrøde sosialister, kommunister og femininister, så blant dem, ja. I den yngre delen er det flere til høyre for sentrum med større takhøyde, så blant dem, nei. 

@Summers Tror du Per Sandberg vil gjøre en god jobb som fiskeriminister? 

Usikker for vet ikke hva som kreves for å gjøre en god jobb som fiskeriminister, men synes Sandberg har vist at han ikke evner mer enn å si hva han tenker, som jo alle kan klare.

@Edain Har du julepynt på rommet ditt?

Endret av Summers
Skrevet

Har vært her siden 13.april 2013. Hmm, det varierer veldig. Skriver som oftest litt hver dag iløpet av dagen. 

@livetsrose hvor gammel er du ? :) 

Jeg er 20 år gammel.

@Edain Ser du på deg selv som religiøs?

Skrevet (endret)

@Katten.2.0 Hva liker du best med deg selv? 

@Hummels Hva er dine nyttårsforsetter ?

Skaffe ei dame som er kommet for å bli i livet mitt og som ikke slår opp etter en liten stund eller er utro. 

@Lady hva med deg? 

Endret av Hummels
Skrevet

Skaffe ei dame som er kommet for å bli i livet mitt og som ikke slår opp etter en liten stund eller er utro. 

@Lady hva med deg? 

Hmm, har egentlig ingen.

@Hummels ditt beste treningstips?

Skrevet

@Ewe Hvem er det på avataren din?

Anonymkode: bb785...9d6

aner ikke. Fant bildet på nett, og syns hun var vakker :)

Gjest incognita
Skrevet

@Incognita Har du bil? Hvordan eventuelt?:)

Det har jeg, men vil helst ikke si hvilken pga høy gjennkjenningsfaktor. :ninja: 

@incognita  Er du en som fort slenger med leppa?

Får du inntrykket av det siden du spør? .. :sjenert:     ..tror ikke jeg er det.

@Lady Hva koster den dyreste julegaven du har eller skal kjøpe i år?

@Summers Hvilken film så du sist? (terningkast?)

Skrevet

@Katten.2.0 Hva liker du best med deg selv? 

@Hummels Hva er dine nyttårsforsetter ?

Ble faktisk sittende å tenke ei stund. Ei god stund.

Tror det må bli min kreativitet, og hvordan den hjelper meg.

Skrevet

@Lady er det en spesiell grunn til at du lurte på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...