Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare å vente på at noen vil ha oppskrift på cheeseburger uten ost 😂🍔

Synes forøvrig at gulrotkake uten gulrot er en slags krydderkake, og eplekake uten epler blir jo nesten en slags mor Monsen eller noe i den gata. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Marimba skrev:

Bare å vente på at noen vil ha oppskrift på cheeseburger uten ost 😂🍔

Synes forøvrig at gulrotkake uten gulrot er en slags krydderkake, og eplekake uten epler blir jo nesten en slags mor Monsen eller noe i den gata. 

Husker jeg laget noe som het Skuffekake da jeg var tenåring. Det minner også om eplekake uten epler.

Jeg liker best eplekake uten kake og gulrotkake uten kake, og sistnevnte har jeg ofte til f.eks fiskegrateng. 

Anonymkode: 2cb06...6a4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan man lager taco uten mais?

Anonymkode: 4363b...1ee

Den er jeg ikke med på.

Blir ikke taco uten mais. 😄

Men fra spøk til alvor - kan ikke folk få spørre om hva de vil? Hvordan gruppa blir drevet, og ikke minst admins oppførsel er jeg med på at vi kan harselere med, men om noen ønsker oppskrift på vegetarpizza e.l. bør de kunne få spørre om det uten at de blir ledd av her.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den er jeg ikke med på.

Blir ikke taco uten mais. 😄

Men fra spøk til alvor - kan ikke folk få spørre om hva de vil? Hvordan gruppa blir drevet, og ikke minst admins oppførsel er jeg med på at vi kan harselere med, men om noen ønsker oppskrift på vegetarpizza e.l. bør de kunne få spørre om det uten at de blir ledd av her.

Anonymkode: 9c2f8...a56

Er jo ikke det som er saken, hvorfor spørre om noen "vet om en oppskrift uten mais" når det bare er å... IKKE ha i mais? Det er bare så dumt.

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Men altså, hun Tanja, hun er jo åpen om at hun er uføretrygda, jfr. reportasje i Dagbladet. Det er sikkert i utgangspunktet gode og sterke grunner for dét, får man tro. Dog, nå viser hun jo en helt utrolig arbeidskapasitet, med administrering av diger fb-gruppe, utgivelse av bok og farting rundt på diverse arrangement med den boka. Hun er jo omtrent en selvstendig næringsdrivende i praksis. Skal tro hva som skjer nå, om hun mottar trygda si OG alle inntektene fra den boka? Og om hun mister uføretrygda si når hun viser en slik uttalt arbeidskapasitet? Bare lurer...

Anonymkode: e5f8a...157

Er man egentlig ufør om man klarer dette? 

Anonymkode: b0997...ef1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man egentlig ufør om man klarer dette? 

Anonymkode: b0997...ef1

Jeg er ufør, og jeg hadde DAUA om jeg skulle gjort alle de tingene. Nav har sagt dette til meg, hvis jeg føler meg bedre en dag og vil ha jobb med lønn, kan jeg tjene så og så mye før det går utover trygden. Får jeg full jobb, mister jeg trygden, men ikke uførestatusen. Våkner jeg opp en dag etter 1,2 år i jobb og jeg er tilbake til utgangspunktet hvor kroppen min ikke fungerer lenger, så er det tilbake på uføretrygd på flekken. Så hun kan ha uførestatus, men tjene pengene andre steder. Er ikke sikkert hun kan holde dette kjøret resten av livet selv om det går i et par år.

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke det som er saken, hvorfor spørre om noen "vet om en oppskrift uten mais" når det bare er å... IKKE ha i mais? Det er bare så dumt.

Anonymkode: 366cf...067

Eller så kan det like gjerne bety at de ønsker tips til hva de kan erstatte mais, gulrot, melk, løk eller hvadetnåskullevære med. 

Ta gulrotkake f.eks. Du vil ha gulrotkake, men har ikke gulrøtter. Du ber om tips, og får til svar at søtpoteter fungerer utmerket som erstatning. Eller gresskar. Jada, strengt tatt ender man da opp med ei søtpotet/gresskarkake, jeg er med på den, men det er jo i så fall kunnskap man sitter igjen med etter at spørsmålet har blitt stilt og kaka spist. 

 

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2018 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk jeg skal søke, bare for å være mulvarp. Flere som er med? I så fall skriv et lite ja her. 

Baktanker om tidenes mest paranoide søknadsscreening? Neeeeeeeida 😇😇😇

Anonymkode: 6fd85...025

 

Tatt i betraktning hvor mange som oppererer med doble profiler så er det vel tilbake til å sjekke potensielle kandidater opp mot folkeregistreret.....

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjetter aldri hvem som kritiserer de rigide reglene på Facebookgruppen Koreansk kosmetikk 😂😂😂

Anonymkode: e44a7...64e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere gjetter aldri hvem som kritiserer de rigide reglene på Facebookgruppen Koreansk kosmetikk 😂😂😂

Anonymkode: e44a7...64e

På koko gruppa? Neeeei... Hvilken post da? :)

Anonymkode: 6fd85...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

På koko gruppa? Neeeei... Hvilken post da? :)

Anonymkode: 6fd85...025

Nei, den originale. 

Anonymkode: e44a7...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere gjetter aldri hvem som kritiserer de rigide reglene på Facebookgruppen Koreansk kosmetikk 😂😂😂

Anonymkode: e44a7...64e

Jeg tror jeg har en anelse... Har hun nylig gitt ut bok?

Anonymkode: 5b663...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere gjetter aldri hvem som kritiserer de rigide reglene på Facebookgruppen Koreansk kosmetikk 😂😂😂

Anonymkode: e44a7...64e

Fortell!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Ser at et medlem svarte henne tilbake 😂

Anonymkode: 22153...82f

Fortell for oss som ikke får være med i den "fantastiske" gruppen! 

Anonymkode: 16b02...833

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Fortell for oss som ikke får være med i den "fantastiske" gruppen! 

Anonymkode: 16b02...833

Klarer ikke å få til imgur via mobil

Anonymkode: 22153...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Klarer ikke å få til imgur via mobil

Anonymkode: 22153...82f

Noen steder jeg kan laste opp bildene?

Anonymkode: 22153...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen steder jeg kan laste opp bildene?

Anonymkode: 22153...82f

Ja der det står «klikk for å velge filer». Der laster du opp bilde. Ta screenshot og tegner over navn ol innpå Snapchat feks, lagre bilde også laste opp :) 

CBF0047F-CA3D-4A91-9595-A133E3F30590.png

Anonymkode: e42bc...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder??? Ble jo så nysgjerrig hva hun har klaga på av regler i en annen gruppe ;) 

Anonymkode: 9dd51...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...