Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, tonebelinda skrev:

Tja, tviler på at hun blir det. De knehønene inne på der ser jo på henne som den store høvdingen innen matlaging

Og når hun i tillegg får utgitt bok så blir hun bare enda mer opphøyd. Det er helt utrolig hele greia. 

Anonymkode: 2cb06...6a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, tonebelinda skrev:

Tja, tviler på at hun blir det. De knehønene inne på der ser jo på henne som den store høvdingen innen matlaging

Ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Ikke jeg

Ikke jeg heller - men ser jo at utrolig mange der inne forguder henne noe utrolig. Helt latterlig å se i grunn.

Og alle som kjøper denne boka, legger det ut på siden. Da får de takk og ❤️ fra gudinna det vet du  ;)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Kanskje man skal innrømme at boka i det minste ble en større suksess enn mas n trodde. 

Anonymkode: d1be9...1c0

Jeg tvilte ikke et øyeblikk på at den ville få greie salgstall. Med såpass mange usofistikerte supportere med tilbøyeligheter til sektdannelser var dette en relativt trygg satsning. Om det er gjort noen "kvalitativ" vurdering fra Kagge forlag tipper jeg den kun består i å anslå sånn ca hvor mange nek det finnes av 180.000 medlemmer i Facebook-gruppa. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg har fulgt med her og i MFB.

Jeg ser at boken har fått én 5/5-stjerners anmeldelse siste måned. Når jeg søker opp navnet på anmelderen i MFB, så får jeg opp ihvertfall to som heter det samme, men med et ekstra mellomnavn. Om det er samme vet jeg ikke, men vil nesten tro det er et medlem pga. den høye rangeringen de har gitt. Men jeg tviler på at vedkommende er noe kritisk til innholdet eller har noe bakgrunn i å dømme kokebøker. Alt er jo relativt, og må jo sees i forhold til annet som finnes der ute om man skal ha et grunnlag å bedømme på.

At boken selger godt tviler jeg heller ikke på, hun har jo snart 200k medlemmer å reklamere til. Er jo en kjempekanal å reklamere gjennom. Men at noe selger godt, trenger ikke å bety at det er bra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Severus skrev:

Er de gule bombene kommet i vinden der nå?

Pleier ikke de dukke opp midt i november?? 

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Pleier ikke de dukke opp midt i november?? 

Anonymkode: 100ad...85f

Kunne jo være de tenker å begynne med de samtidig som julemarsipanen kommer i hyllene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MalloryK skrev:

Må vi ta med egen fløte og sukker?

Det blir vel bare fløte og sukker som blir servert der. 

Anonymkode: 2cb06...6a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, tonebelinda said:

Må vel ta en tur til Elverum da 😂😄

Signert bok hadde vært noe ja

20180920_225248.jpg

"kjent fra bloggen og facebookgruppa mat fra bunnen"...  Vel, det er jo det eneste stedet hun er kjent fra, så det må vel til å ha akkurat den informasjonen på forsiden. Det ser derimot litt desperat ut i mine øyne, jeg kan ikke huske å se så veldig ofte at forfatterkokker oppgir sin "kjendisstatus" på forsiden, men kanskje det er vanlig blant bloggerkokker?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, MalloryK skrev:

Må vi ta med egen fløte og sukker?

Spørs om Tine klarer å levere så mye fløte, jeg safer å tar med meg Arla vispgrädde fra Sverige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt etter oppskrifter der inne ett par ganger, bare for "morro".

Har spurt f.eks etter en kremet brokkolisuppe-men jeg eller samboer tåler ikke fløte/melk/laktose etc;Hva kan vi bruke som erstatter? --Hva får jeg? En haug av Tanjas Oppskrifter med fløte. Sier så "Det er laktose/Fløte" om jeg kan bruke noe annet som erstatter og får egentlig bare "neeiii, det vet jeg ikke, men vi har jo denne: *link* til enda en med fløte i :fnise:
Så kommer det en og annen stakkar med en link til en vegetarside og admin rett på rappen med: LINK IKKE LOV! LES REGLENE! ts har fått nok svar, stenger nå feltet.. Og de eneste svarene jeg har fått: Er tanjas oppskrifter..

Nå som Tanja er "kjendis" bør de vel egentlig tillate linker, gir jo Tanja egentlig bare mer rom for å stjele nye oppskrifter...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chizue skrev:



Nå som Tanja er "kjendis" bør de vel egentlig tillate linker, gir jo Tanja egentlig bare mer rom for å stjele nye oppskrifter...

Men da kan medlemmene gjestene få virus. På EDB-maskinen.

Endret av Zzyzx
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså, hun Tanja, hun er jo åpen om at hun er uføretrygda, jfr. reportasje i Dagbladet. Det er sikkert i utgangspunktet gode og sterke grunner for dét, får man tro. Dog, nå viser hun jo en helt utrolig arbeidskapasitet, med administrering av diger fb-gruppe, utgivelse av bok og farting rundt på diverse arrangement med den boka. Hun er jo omtrent en selvstendig næringsdrivende i praksis. Skal tro hva som skjer nå, om hun mottar trygda si OG alle inntektene fra den boka? Og om hun mister uføretrygda si når hun viser en slik uttalt arbeidskapasitet? Bare lurer...

Anonymkode: e5f8a...157

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dét har vi ingenting med og er ikke noe vi skal synse om her. Det er privat.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der uspiselige (hoho) admin-mannen fikk en liten stjerne i boka mi I dag... Det søte liv la ut innlegg ang blogglisten - det søte liv er nr 3 nå - på sin facebookside og takket for at folk følger den og han kommenterer under at den er jo best!

Er det lov å ha andre guder enn T? 🤔 Uansett, skryt til admin, også fordi han legger ut oppskrifter fra andre steder OG skriver hvor oppskriften er fra.

Anonymkode: ee49d...69e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Han der uspiselige (hoho) admin-mannen fikk en liten stjerne i boka mi I dag... Det søte liv la ut innlegg ang blogglisten - det søte liv er nr 3 nå - på sin facebookside og takket for at folk følger den og han kommenterer under at den er jo best!

Er det lov å ha andre guder enn T? 🤔 Uansett, skryt til admin, også fordi han legger ut oppskrifter fra andre steder OG skriver hvor oppskriften er fra.

Anonymkode: ee49d...69e

HMM, er jo lenge siden admincrewet har lagt ut bilder fra superkoselig admintreff med god mat og noe godt i glasset, så mulig det har oppstått litt gnisninger? 

Anonymkode: 126ec...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...