Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste hennes meninger, på stort og smått. Morsom lesing. 

Med tanke på hva som har skjedd på MFB. Kan nevne påskekonkurranse på Instagram. Alke husker den? Var vel andre konkurranser, som jeg ikke kommer på i farten. Så trusselen om folkeregisteret. Løgner. Kritikk ble avvist med sletting av folk. Du ble ikke medlem om du ikke hadde åpen Facebook, eller lite venner. 

"vi har våre metoder... Vi" scanner". Kan nevne mye, men de som har/er medlem, husker vel. Det er brukt hersketeknikker, over en lav sko. Så det er morsomt, å se hva hun mener. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.11.2018 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Dessuten har dama blitt aktiv på Facebook gruppa Stort og smått om sosiale medier. Hun er selvfølgelig kritisk mot alle kritikere, liker alle poster til LKE (lars erik kristiansen). Og synes Anne Brith Danielsen(annebrith.no) er så god og snill og alle andre slemminger.

Gruppen: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/?multi_permalinks=1934924343257678&comment_id=1935606486522797&notif_id=1541068147098239&notif_t=feedback_reaction_generic 

 

Hun påminner om en kusine som er i grenselandet for verge, like gode argumenter...

Anonymkode: de38b...e50

Og i tråden om "etisk hacker" kommenterer Fru Foss selvsagt med et stikk til Kvinneguiden! :ler: Men hun tier pent stille om at flere her inne har blitt kastet ut fra MFB nettopp fordi de har sagt sin mening under fullt navn der inne. Grei måte å ta kritikerne på; kast ut og blokker dem så ingen ser at noen har noe galt å si om merkevaren din, og så sutrer man på andre grupper over hvor slemme og feige folk er som ikke kan skrive meningen sin under fullt navn... :rolleyes: Jeg håper hun tjener noen slanter på kokeboka si så hun kan kjøpe seg litt selvinnsikt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten aldri inne på mat fra bunnen, men nå dukket det opp en i feeden min som var såpass søt at den må nevnes.

Noen har åpenbart etterlyst hjelp til hvordan man bruner løk. En person forbarmer seg over spørsmålsstiller og lager oppskrift/framgangsmåte med bilder

1 man skjærer opp løken og steker den i panna.

2 ha litt vann i panna og la det koke bort

3 brun og fin løk.

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i praksis for noen uker siden, også overhørte jeg en ansatt si til en annen: "bare vent litt, skal sjekke "mat fra bunnen" på oppskrift."

Jeg holdt på å sette kaffe'n i vrangstrupa, for å si det sånn. Har aldri hatt mer lyst å rope "NEEEIII!" mer enn jeg hadde da. Tror det var noe om gule... bomber... 😐 

Anonymkode: 19f48...9f9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 14.05, AnonymBruker skrev:
 

Tanja har åpen profil, reklamerer for egen kokebok som julegave. Av over 200 følgere har en (1) person delt innlegget og 3 (!) likt det.

profil:

https://www.facebook.com/tanja.igjen?fref=gs&dti=183381455078651&hc_location=group_dialog

Dessuten har dama blitt aktiv på Facebook gruppa Stort og smått om sosiale medier. Hun er selvfølgelig kritisk mot alle kritikere, liker alle poster til LKE (lars erik kristiansen). Og synes Anne Brith Danielsen(annebrith.no) er så god og snill og alle andre slemminger.

Gruppen: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/?multi_permalinks=1934924343257678&comment_id=1935606486522797&notif_id=1541068147098239&notif_t=feedback_reaction_generic 

 

Hun påminner om en kusine som er i grenselandet for verge, like gode argumenter...

Anonymkode: de38b...e50

Datteren er aktiv i denne debatten, ser jeg. Spørs om T ble medlem av gruppen etter at datteren begynte å skrive der inne.

https://m.facebook.com/groups/183381455078651?view=permalink&id=1923893771027402&fs=2&focus_composer=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flettfrid skrev:
 

Datteren er aktiv i denne debatten, ser jeg. Spørs om T ble medlem av gruppen etter at datteren begynte å skrive der inne.

https://m.facebook.com/groups/183381455078651?view=permalink&id=1923893771027402&fs=2&focus_composer=0

Dette var skremmende likt mfb!!! Jikes!!!!

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkte egentlig etter noe helt annet, og kom over denne tråden her! Riktignok noen år gammel, men muligens til glede for nye lesere??

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte i gruppa skriver så detaljert oppskrift at man blir sliten bare å av å se det.. 

Anonymkode: 757c6...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:
 

Tjener de andre adminsene noe kr på å promoere bloggen? Eller får de lønn i himmelen?

Vet ikke hvordan det er akkurat nå, men fra oppstart og frem til sommerferien så var det kun himmellønn å snakke om, alle inntekter/spons gikk til dronningen.

 

Så lenge hun er på topp ti så får hun vel ca 7500/mnd på bloggen?

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2018 den 21.29, MalloryK skrev:

Tjener de andre adminsene noe kr på å promoere bloggen? Eller får de lønn i himmelen?

Tror de kun får sin lønn i himmelen for innsatsen de gjør på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev:

 

Så lenge hun er på topp ti så får hun vel ca 7500/mnd på bloggen?

Anonymkode: 100ad...85f

Har hun vært topp 10 noen gang?

Nå tror jeg bloggen lå på 36 plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endringer i blogg systemet fra august av,  men ettersom jeg kan se så var plasseringene slik i 2018;

januar- 5.plass

Februar-6.plass

mars-7.plasd

april-6.plass

mai-?

juni-8.plass

juli-?

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs 37500 utbetalt pga pushing av blogg frem til nå bare i 2018....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kopikatten rider igjen... Torsdag delte et medlem denne oppskriften fra NRK https://www.nrk.no/mat/tangzhong-tar-myk-gjaerbakst-til-nye-hoyder-1.14262462. Det er boller hvor man først lager jevning som kokes opp før deigen lages ferdig. 

I dag dukker den opp på bloggen til the queen... 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kopikatten rider igjen... Torsdag delte et medlem denne oppskriften fra NRK https://www.nrk.no/mat/tangzhong-tar-myk-gjaerbakst-til-nye-hoyder-1.14262462. Det er boller hvor man først lager jevning som kokes opp før deigen lages ferdig. 

I dag dukker den opp på bloggen til the queen... 

Anonymkode: 12d42...963

Haha, jeg så også det og ristet på hodet. Det er helt tragisk 🙄

Anonymkode: 347f1...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "sååå velkommen etter".. har jo florert på de større britiske/amerikanske bloggene i 2014-2015 før det sakte men sikkert dukket opp her i Norge..

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...