Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er ikke rømme en ok ingrediens å bruke?

Anonymkode: cd8b9...c2a

Fordi den hele tidenprøver å stikke av? :P

Tomatpurre, njæ, den er verre. Vet ikke om noen som dyrker sånne :fnise:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som så den sirupstynne kaken? :) Hvor tynn må noe være, for at det skal klassifiseres som "sirupstynn"?. Jeg lagde en tynn pannekake her om dagen. Den var syltynn, men vet ikke helt om den kan kategoriseres som sirupstynn :(

Det er visst noe som heter "sirupstynnkake". Aner ikke hva det er, men det er kaka som er tynn, ikke sirupen. Det er med andre ord forskjell på "sirupstynnkake" og "sirupstynn kake".  Skal man stole på at de kan bake, om de ikke kan norsk engang?

:ph34r:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Hva mener du med den? Sitter du å sammenligner folk her til medlemsgruppen. For å finne ut at brukeren "Alene97" er "Ola Nordmann" på facebook?
 

Nei er du gal? hva fikk deg til å tro det? Jeg mener rett og slett det ville vært interessant å sett hvem som klarer å lire av seg så mye dritt på andres bekostning - og finne det underholdende. 

Jeg er ingen fan av MFB-gruppa, men fra det til å havne på det nivået enkelte i denne tråden er på - det er milelangt. Egentlig skjønner jeg ikke at KG aksepterer tråder som dette (eller andre tråder om spesielle grupper, enkeltpersoner, bloggere etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Nei er du gal? hva fikk deg til å tro det? Jeg mener rett og slett det ville vært interessant å sett hvem som klarer å lire av seg så mye dritt på andres bekostning - og finne det underholdende. 

Jeg er ingen fan av MFB-gruppa, men fra det til å havne på det nivået enkelte i denne tråden er på - det er milelangt. Egentlig skjønner jeg ikke at KG aksepterer tråder som dette (eller andre tråder om spesielle grupper, enkeltpersoner, bloggere etc.).

skjønner, nei hørtes ut som at du satt å sammenlignet brukere :fnise:

Noen av disse kommentarene er jeg fullstendig imot også. Ser ikke stort galt med den siden, annet enn det jeg skrev over her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefale også STERKT Tanjas skinkehorn. Deigen til den e faktisk rett og slett helt himmel. Man skulle tro æ va utdanna baker, men neida, bare Tanja-fan 😎

Noen som har kommentert på et innlegg hvor noen skryter av Admin T-bollene. Tanja-fans have come to stay!  

Anonymkode: ecf9c...6f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere av adminsene er uføre/hjemmeværende, eller holder på med livets dritharde skole. sier vel sitt.

Anonymkode: 9af66...e74

Så bra du vet hva folk gjør... om noen av adminsene er det, så har di vel grunner for det som du ikke har noe bakgrunn for og uttale deg om!
Snakker for meg selv som admin der, og jeg jobber mer en du noen gang kommer til og gjøre.
Så sitt ikke på din høye hest, for den knekker fort sammen hvis sannheten kommer for en dag!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du vet hva folk gjør... om noen av adminsene er det, så har di vel grunner for det som du ikke har noe bakgrunn for og uttale deg om!Snakker for meg selv som admin der, og jeg jobber mer en du noen gang kommer til og gjøre.
Så sitt ikke på din høye hest, for den knekker fort sammen hvis sannheten kommer for en dag!

 

Hvordan vet du at du jobber mere enn hva ab som du siterte gjør?? For alt du vet så jobber ab mere enn hva du gjør....

Har sett igjennom profilen på endel av admin i nevnte gruppe, og det er endel slaurer der......livets harde skole er tydeligvis en populær skole.. Ser for meg hjemmeværende husmødre som leser Isfolket ;) 

Anonymkode: b0807...4fd

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt den regelen med nattestengt forum. Gjelder det bare nye innlegg eller også svar på innlegg? Jeg ser jo at mange skriver svar på gamle innlegg så det må jo være godtatt, eller?

Ellers er det ganske lite action og underholdning for tiden. Så at en hadde lagt ut screenshot av oppskrift på skoleboller fra detsøteliv.no, og da hadde en annen kommentert under at den var helt identisk med oppskriften som går under navnet "Tonys boller" i gruppa. Hmmm, I wonder why :rolleyes:

 

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge noen der inne nå så er 100ml sjokosaus ca 1dl..  det vil ifølge henne ikke være nøyaktig samme mengde ( som det jo er :P ) pga sjokosausen er tjukk i konsistensen, så derfor vil 100ml sjokosaus ikke være det samme som 1dl sjokosaus :P Det værste er at hun ikke forstår at hun sannsynligvis blander milligram og milliliter :P 

Endret av Lileep
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du jobber mere enn hva ab som du siterte gjør?? For alt du vet så jobber ab mere enn hva du gjør....

Har sett igjennom profilen på endel av admin i nevnte gruppe, og det er endel slaurer der......livets harde skole er tydeligvis en populær skole.. Ser for meg hjemmeværende husmødre som leser Isfolket ;) 

Anonymkode: b0807...4fd

For det første, ikke dra Isfolket inn i dette, Margit har ikke gjort deg noe! :opplyser: For det andre, så sier det utrolig mye mer om deg at du har sittet å sett på profilene deres for å finne dritt..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt den regelen med nattestengt forum. Gjelder det bare nye innlegg eller også svar på innlegg? Jeg ser jo at mange skriver svar på gamle innlegg så det må jo være godtatt, eller?

Ellers er det ganske lite action og underholdning for tiden. Så at en hadde lagt ut screenshot av oppskrift på skoleboller fra detsøteliv.no, og da hadde en annen kommentert under at den var helt identisk med oppskriften som går under navnet "Tonys boller" i gruppa. Hmmm, I wonder why :rolleyes:

 

 

 

Fikk utrolig lyst til å kommentere på det med den bolleoppskriften.Hun kaller det for sine boller,men har regelrett stjelt oppskriften fra det søte liv. Utrolig patetisk. Men hvis jeg gjør det så blir jeg vel kastet ut,for det er jo ikke lov å si ifra.

Eller kanskje man skal ta kontakt med det søte liv og høre om hun som driver det synes det er greit. Jeg vet at det ikke er ulovlig å kopiere matoppskrifter,men det hadde vært litt bra å si fra om at andre stjeler hennes oppskrifter og kaller dem for sine egne.

 

 

 

 

Anonymkode: a79b1...293

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du jobber mere enn hva ab som du siterte gjør?? For alt du vet så jobber ab mere enn hva du gjør....

Har sett igjennom profilen på endel av admin i nevnte gruppe, og det er endel slaurer der......livets harde skole er tydeligvis en populær skole.. Ser for meg hjemmeværende husmødre som leser Isfolket ;) 

Anonymkode: b0807...4fd

Det vet jeg, for jeg jobber og har over 500 t mere i året en en vanlig arbeider
Da skal det være veldig mye overtid for å komme opp mot min ordinere arbeidstid.
Og Isfolket har jeg og lest, selv uten og være hjemmeværende :P 

Endret av Ulvhedin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg, for jeg jobber turnus på havet og har over 500 t mere i året en en arbeider på land....Da skal det være veldig mye overtid for å komme opp mot min ordinere arbeidstid.
Og Isfolket har jeg og lest, selv uten og være hjemmeværende :P 

For alt du vet så kan vedkommende ha samme type jobb som deg og jobbe like mange timer :P Mange jobber ekstremt mye, mannen min jobber f.eks 60-70 timer i uka i perioder, og han går ikke rotasjon.. 

Anonymkode: b0807...4fd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet så kan vedkommende ha samme type jobb som deg og jobbe like mange timer :P Mange jobber ekstremt mye, mannen min jobber f.eks 60-70 timer i uka i perioder, og han går ikke rotasjon.. 

Anonymkode: b0807...4fd

Ja, men mannen di sitter ikke her inne og slenger drit :P
Så tviler på den personen som siter bak den brukeren og spyr ut møkk på nettforum, jobber ekstremt mye overtid :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud da folkens! 
Hvem bryr seg om hvordan admins og anonyme brukere her jobber? Har det noe å si? I motsetning til "kjøp alt en kommer over på ebay-gruppa" så er det ikke noe mer eller mindre rart med hva admins i MFB gjør eller ikke gjør. 
Det som var rart i den andre gruppa var det enkelte har nevnt her, og likevel kunne de overforbruke til de grader! I MFB så gjør de i hvert fall noe nyttig, nemlig lager mat. Og det må man enten man er ufør, går på AAP, eller har gått på Livets Dritvanskelige Universitet. 

Selv om man stusser over innhold og praksis i en gruppe så er det lov å ha et littegrann positivt fokus i stedet for å leite etter feil som strengt tatt ikke er relevante! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men mannen di sitter ikke her inne og slenger drit :P
Så tviler på den personen som siter bak den brukeren og spyr ut møkk på nettforum, jobber ekstremt mye overtid :D 

Hva vet du om det :fnise:

 

Anywho: man har alltids tid til å være på nett selv hvor masse overtid man jobber. Jeg går f.eks mye nattevakt, og siden det ikke er sovende nattevakt så har jeg masse tid på natta til å surfe på nett. 

Admin´ene på MFB har jo tydeligvis også all verdens tid :P Vil det da si at de ikke jobber eller jobber overtid?

Anonymkode: b0807...4fd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud da folkens! 
Hvem bryr seg om hvordan admins og anonyme brukere her jobber? Har det noe å si? I motsetning til "kjøp alt en kommer over på ebay-gruppa" så er det ikke noe mer eller mindre rart med hva admins i MFB gjør eller ikke gjør. 
Det som var rart i den andre gruppa var det enkelte har nevnt her, og likevel kunne de overforbruke til de grader! I MFB så gjør de i hvert fall noe nyttig, nemlig lager mat. Og det må man enten man er ufør, går på AAP, eller har gått på Livets Dritvanskelige Universitet. 

Selv om man stusser over innhold og praksis i en gruppe så er det lov å ha et littegrann positivt fokus i stedet for å leite etter feil som strengt tatt ikke er relevante! 

Jeg ble bare provosert over Ulvhedins overlegne og frekke svar til en person her inne, og falt for fristelsen til å svare med samme mynt. 

Beklager at jeg lot meg rive med!

Anonymkode: b0807...4fd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det :fnise:

 

Anywho: man har alltids tid til å være på nett selv hvor masse overtid man jobber. Jeg går f.eks mye nattevakt, og siden det ikke er sovende nattevakt så har jeg masse tid på natta til å surfe på nett. 

Admin´ene på MFB har jo tydeligvis også all verdens tid :P Vil det da si at de ikke jobber eller jobber overtid?

Anonymkode: b0807...4fd

Det har ikke noe med saken og gjøre hvordan di jobber... men en kommentar her tidligere om at det var et gjeng med hjemmeværende husmødre kan man holde seg for god til, når man ikke vet! Det var mitt poeng :) 
Ellers får folk gjør hva di vil for min del... dømmer di ikke for det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bare provosert over Ulvhedins overlegne og frekke svar til en person her inne, og falt for fristelsen til å svare med samme mynt. 

Beklager at jeg lot meg rive med!

Anonymkode: b0807...4fd

Nuvel... For meg ser det egentlig ut som at du svarte på en 5-krone med en 20-kroning. Samme mynt vil jeg ikke akkurat si det var. 

Men det er ekstremt plagsomt å se barnehagementaliteten ta over i en tråd. Så tilbake til tema heller! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...