Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er forresten en "kilde" på at noen visstnok har fått tillatelse fra denne Tony/Tonny til å dele bolleoppskriften. Hvorfor i alle dager måtte bloggerne ha tillatelse til å dele oppskriften, og da fra en som selv har kopiert den?

En ting er at den går under navnet Tonys/Tonnys boller på MFB-gruppa, men når man kan google navnet er det et tegn på at noe har tatt litt for mye av.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk utrolig lyst til å kommentere på det med den bolleoppskriften.Hun kaller det for sine boller,men har regelrett stjelt oppskriften fra det søte liv. Utrolig patetisk. Men hvis jeg gjør det så blir jeg vel kastet ut,for det er jo ikke lov å si ifra.

Eller kanskje man skal ta kontakt med det søte liv og høre om hun som driver det synes det er greit. Jeg vet at det ikke er ulovlig å kopiere matoppskrifter,men det hadde vært litt bra å si fra om at andre stjeler hennes oppskrifter og kaller dem for sine egne.

 

 

 

 

Anonymkode: a79b1...293

Hvis du går inn og LESER oppskriften ----legg nøye merke til hva som står aller først--FØR oppskriften kommer..Der står det tydelig HVOR jeg fant oppskriften for mange,mange år siden.Lenge før dataalderen.....Så vil ha meg frabedt beskyldninger om # stjeling # av andres oppskrifter

Fikk utrolig lyst til å kommentere på det med den bolleoppskriften.Hun kaller det for sine boller,men har regelrett stjelt oppskriften fra det søte liv. Utrolig patetisk. Men hvis jeg gjør det så blir jeg vel kastet ut,for det er jo ikke lov å si ifra.

Eller kanskje man skal ta kontakt med det søte liv og høre om hun som driver det synes det er greit. Jeg vet at det ikke er ulovlig å kopiere matoppskrifter,men det hadde vært litt bra å si fra om at andre stjeler hennes oppskrifter og kaller dem for sine egne.

 

 

 

 

Anonymkode: a79b1...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn og LESER oppskriften ----legg nøye merke til hva som står aller først--FØR oppskriften kommer..Der står det tydelig HVOR jeg fant oppskriften for mange,mange år siden.Lenge før dataalderen.....Så vil ha meg frabedt beskyldninger om # stjeling # av andres oppskrifter

 

Beklager for beskyldninger :)Men det er jo fortsatt slik at andre har satt ditt navn på dem. Til og med admins kaller jo det for dine boller og jeg ser over her at en annen blogger markedsfører dem som dine.

Samme hvem som gjør det,så er det feil å sette ditt navn på dem når du har funnet dem i et ukeblad.

 

 

 

Anonymkode: a79b1...293

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hvis du går inn og LESER oppskriften ----legg nøye merke til hva som står aller først--FØR oppskriften kommer..Der står det tydelig HVOR jeg fant oppskriften for mange,mange år siden.Lenge før dataalderen.....Så vil ha meg frabedt beskyldninger om # stjeling # av andres oppskrifter

På KG er der ikke lov å bruke eget navn når man lager en bruker

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Tonny Eilertsen, det er som Hello Kitte har nevnt ikke lov med eget navn og mailadresse på kg, så jeg har rapportert deg. Regler er viktig, ellers er det ut ut ut av gruppa! ...eh nei dette var jo KG, då får du sikkert en sjanse eller to til ;)

Anonymkode: 9af66...e74

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har fått mye hets for "det"? Og mener dere faktisk Toni/Tony eller snakker dere om admin som heter Tanja?

Anonymkode: 86357...037

Det er 2 forskjellige personer :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har fått mye hets for "det"? Og mener dere faktisk Toni/Tony eller snakker dere om admin som heter Tanja?

Anonymkode: 86357...037

snakker ikke om Tanja, men ei som het Toni/Tony som la ut oppskriften på "verdens beste boller". HUN kalte de ikke Tonys boller, men får hets fordi mange tror hun tar æren for oppskriften. Men googler man "verdens beste boller" kommer den oppskriften opp 

Anonymkode: 264f3...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for beskyldninger :)Men det er jo fortsatt slik at andre har satt ditt navn på dem. Til og med admins kaller jo det for dine boller og jeg ser over her at en annen blogger markedsfører dem som dine.

Samme hvem som gjør det,så er det feil å sette ditt navn på dem når du har funnet dem i et ukeblad.

 

 

 

Anonymkode: a79b1...293

hun gjorde jo ikke det da.. Det var alle andre som satte hennes navn på dem 

Anonymkode: 264f3...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg du siterer,men ikke alle sitter inne på gruppa dag ut og dag inn og får med seg alt som er skrevet der,og når jeg da ser at tonnys(?) bolleoppskrift er prikk lik det søte liv sin så virker det for min del som hun har tatt den derfra.

Og dessuten hvis hun har tatt den fra et ukeblad,hvorfor kaller hun den sin egen da? Jeg har for eksempel en bolleoppskrift jeg liker veldig godt og den har jeg funnet på Trines matblogg,men jeg setter ikke mitt navn på den og ville aldri fremstilt den som min. Hadde jeg lagt ut den i gruppa,så ville jeg ha skrevet hvor jeg fant oppskriften og at jeg liker den oppskriften veldig godt.

 

Anonymkode: a79b1...293

det var jo det Tony gjorde...

det blir det samme som du, hvis du heter Lise, la ut oppkriften fra Trines matblogg og krediterte Trine, men neste som la ut kalte de "Lises boller" og alle andre gjorde det samme. 

Ikke din feil ☺️

Anonymkode: 264f3...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Leste feil da jeg så tråden i varsle tingen. Leste blabla kommenterte på "støttegruppen for facebookgruppen mat fra bunnen". :skratte:
Hvor ordet "støttegruppen" kom fra aner jeg ikke. Tenke "what, har jeg kommentert i den tråden?". Huff, trøtt.no det er meg. 

Endret av NasseNøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste feil da jeg så tråden i varsle tingen. Leste blabla kommenterte på "støttegruppen for facebookgruppen mat fra bunnen". :skratte:
Hvor ordet "støttegruppen" kom fra aner jeg ikke. Tenke "what, har jeg kommentert i den tråden?". Huff, trøtt.no det er meg. 

:skratte: 

HAHA, av alle FB-grupper i dette langstrakte land så er det nok ikke folk i MFB som trenger det mest ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun gjorde jo ikke det da.. Det var alle andre som satte hennes navn på dem 

Anonymkode: 264f3...21c

Ja,det er jo det jeg skriver. Les hva jeg skriver så ser du det.

Anonymkode: a79b1...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, sikkert dårlig humor, men når jeg ser trådtittelen, får det meg til å tenke:

Mat fra havbunnen eller Mat fra pizzabunnen? :fnise:

(Har ikke lest tråden)

Anonymkode: 929ca...b27

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er jo det jeg skriver. Les hva jeg skriver så ser du det.

Anonymkode: a79b1...293

Joda, men likevel mener du det er hennes feil at folk kaller det Tonnys boller... Noe det slettes ikke er. 

Selv kaller jeg de bollene "verdens beste boller" (som de heter), selvom jeg ikke synes de er verdens beste 😜 De er lettvinte, men jeg foretrekker oppskriften til Trines matblogg ✌🏻️ 😋

Anonymkode: 264f3...21c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men likevel mener du det er hennes feil at folk kaller det Tonnys boller... Noe det slettes ikke er. 

Selv kaller jeg de bollene "verdens beste boller" (som de heter), selvom jeg ikke synes de er verdens beste 😜 De er lettvinte, men jeg foretrekker oppskriften til Trines matblogg ✌🏻️ 😋

Anonymkode: 264f3...21c

Gjør jeg det? Før hun kom og oppklarte det hele så mente jeg det,men etter det så har jeg ikke skrevet det. Så igjen,les mitt innlegg istedenfor å tolke ting som ikke står der.

Anonymkode: a79b1...293

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager, sikkert dårlig humor, men når jeg ser trådtittelen, får det meg til å tenke:

Mat fra havbunnen eller Mat fra pizzabunnen? :fnise:

(Har ikke lest tråden)

Anonymkode: 929ca...b27

Det blir jo nesten mat fra pizzabunnen nå når det skal brukes pizzamel i omtrent aaalt av mat!

Anonymkode: 9af66...e74

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo nesten mat fra pizzabunnen nå når det skal brukes pizzamel i omtrent aaalt av mat!

Anonymkode: 9af66...e74

Det er vel en dille som forsvinner snart det der. 
De har vel hatt flere perioder der med hangups. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skiller pizzamel fra et vanlig hvetemel? 

Mer finmalt, og da blir alt luftigere. 
Forstår godt at de vil bruke pizzamel i stedet for vanlig da, men det har virkelig tatt overhånd der inne i bruken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...