Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn


Gjest Gjest_Balian de Ibelin

  

105 stemmer

  1. 1. fffff

    • Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6


Anbefalte innlegg

Men hva legger du i det med at noe er observert?  Det er nemlig ingen andre i denne tråden som ikke oppfatter evolusjon som observert, så du har åpenbart andre krav til hva det vil si at noe "observert", så venligst forklar hva disse kravene er.

Anonymkode: be8dc...287

at du ikke vet hva observere betyr er utrolig??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at du ikke vet hva observere betyr er utrolig??!!??

Problemet ditt er at evolusjon er blitt nettopp det, observert. Så når du sier at det ikke er blitt det, så er du nødt til å ha en annen oppfatning av hva en observasjon, samt det å observere betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du ikke vet hva observere betyr er utrolig??!!??

Jeg vet at evolusjon er observert. Så siden du mener det ikke er observert har du åpenbart en annen oppfattning av hva som ligger i dette begrepet. Jeg venter derfor på nærmere avklaring fra deg for hvilke krav du har til å kalle noe for "observert".

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kommunismen har kvelt kinesisk initiativ de site 100 år er kanskje grunnen til  at de ikke får så mange Nobel priser. At vesten overtok verdens hegemoniet ca. år 1000, har og kanskje noe med kristningen å gjøre :) som skjedde ca. år 1000.

Husk at Kina i det store og hele er ett u-land.

Vel, den industrielle revolusjon skjedde fremdeles i England, i tilfelle du skulle være i tvil.

Og Britiske politikere tar sitater fra MAO. Faktisk så har du noe selv å lære fra Kina.

We must learn to do economic work from all who know how.
No matter who they are. We must esteem them as teachers.
And learn from them respectfully and consciously.
But we must not pretend to know what we do not know.

Mao Zedong
Father of Chinese communism

Endret av Jetlag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva legger du i det med at noe er observert?  Det er nemlig ingen andre i denne tråden som ikke oppfatter evolusjon som observert, så du har åpenbart andre krav til hva det vil si at noe "observert", så venligst forklar hva disse kravene er.

Anonymkode: be8dc...287

Hva jeg legger i observert er irrelevant, men det er desto mer relevant hva norsk ordbok sier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg legger i observert er irrelevant, men det er desto mer relevant hva norsk ordbok sier.....

Hvordan vil ordbøkene hjelpe oss å forstå hvorfor du ikke «godkjenner» alle observasjonene som underbygger evolusjon? 

Problemet her jo overhodet ikke mangler på observasjoner, men at du av en eller annen grunn ikke godtar dem. Og når du da heller ikke klarer å svare på hva du vil godta som en observasjon, så kommer vi ingen vei.

Det mener ikke de vitenskapelige bevisene er ekte bevis, du mener ikke observasjonene er observasjoner og du mener ikke at evolusjon er korrekt definert. Men når du blir bedt om å forklare, så stopper det seg for deg og du slenger ut en bemerkning med massevis av utropstegn bak.

Anonymkode: be8dc...287

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vil ordbøkene hjelpe oss å forstå hvorfor du ikke «godkjenner» alle observasjonene som underbygger evolusjon? 

Problemet her jo overhodet ikke mangler på observasjoner, men at du av en eller annen grunn ikke godtar dem. Og når du da heller ikke klarer å svare på hva du vil godta som en observasjon, så kommer vi ingen vei.

Det mener ikke de vitenskapelige bevisene er ekte bevis, du mener ikke observasjonene er observasjoner og du mener ikke at evolusjon er korrekt definert. Men når du blir bedt om å forklare, så stopper det seg for deg og du slenger ut en bemerkning med massevis av utropstegn bak.

Anonymkode: be8dc...287

Fortell om en observasjon som underbygger evolusjon da?

Please....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Britiske politikere tar sitater fra MAO. Faktisk så har du noe selv å lære fra Kina.

We must learn to do economic work from all who know how.
No matter who they are. We must esteem them as teachers.
And learn from them respectfully and consciously.
But we must not pretend to know what we do not know.

Mao Zedong
Father of Chinese communism

Så du mener at mord på 10 talls mill kinesiske mennesker underbygger Maos kompetanse på hvordan økonomi funker???

Skam deg!!!!!

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du og at vanskapte mennesker heller ikke lenger er mennesker? :o

Nei. 

Anonymkode: b70bb...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men dysfunksjonelle e- coli bakterier er altså ikke lenger e- coli bakterier :o

Og jeg som var medlem i dyrebeskyttelsen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om en observasjon som underbygger evolusjon da?

Please....

Tråden er full av eksempler. Desverre svarer du bare  «og så?» eller noe annet tåpelig til alt du har fått presentert. Så da er vi tilbake til at du må fortelle hva du mener kvalifiserer til å være en observasjon.

Jeg regner nemlig både fossile funn og DNA som observasjoner.

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er full av eksempler. Desverre svarer du bare  «og så?» eller noe annet tåpelig til alt du har fått presentert. Så da er vi tilbake til at du må fortelle hva du mener kvalifiserer til å være en observasjon.

Jeg regner nemlig både fossile funn og DNA som observasjoner.

Anonymkode: be8dc...287

Tråden er full av bortforklaringer og tåkeprat som skal underbygge evolusjonsteorien.

Heller ikke du kan komme med uomstridte eksempler på evolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er full av bortforklaringer og tåkeprat som skal underbygge evolusjonsteorien.

Heller ikke du kan komme med uomstridte eksempler på evolusjon.

Er snakk om DNA tåkeprat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...