Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn


Gjest Gjest_Balian de Ibelin

  

105 stemmer

  1. 1. fffff

    • Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6


Anbefalte innlegg

Mennesker som Moses, var selvfølgelig ikke kristen. Allikevel han 5 bøker inspirert av Jesus.

Jeg spurte ikke om du trodde Moses var kristen.  Prøv igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis vi sier at Jesus er faderens sønn, betyr det at han ble skapt ( avlet ) en gang i tiden, og av det følger at det var en tid da han ikke fantes. Og er dermed ikke likestilt med Gud.

Jeg må si dine ideer ikke er bibelske, Derfor blir de meningsløse å kommentere.

Jesus kalles Alpha og Omega, og er gitt all makt i himmel og på jord.

Hvor har du læren din fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kristne som mener at Bibelen er skrevet av mennesker er ikke ekte kristne?

Selvfølgelig er bibelen skrevet av mennesker. Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Jeg må si dine ideer ikke er bibelske, Derfor blir de meningsløse å kommentere.

Jesus kalles Alpha og Omega, og er gitt all makt i himmel og på jord.

Hvor har du læren din fra?

Alpha og Omega er ikke annet en den første og siste bokstaven i det greske alfabetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har dere gått på limpinnen og begynt å diskutere bibelen og den slags tullball igjen?

Den eneste måten å forholde seg til Debatant på, er å be ham om svar og så evt kommentere svarene han gir. Å drive å svare ham, og ennå verre; begynne å diskuterer på hans premisser (de der hersens bibel-greiene); fører ikke til noe som helst, da han uansett ikke bryr seg om svarene han får.

Anonymkode: be8dc...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpha og Omega er ikke annet en den første og siste bokstaven i det greske alfabetet.

Jeg hadde ikke regnet med at du skulle skjønne hva det betydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB, klarer du ikke være seriøs?

Tror det er deres totalt mangel på seriøse argumenter for evolusjon som gjør at kreasjonismen vokser år for år. Og at ET mister troverdigheten sin.

Btw: Miller Urey eksperimentet er lysår fra å skape noe som minner om liv, Og det med en høyst manipulertog urealistisk protoatmosfære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB, klarer du ikke være seriøs?

Tror det er deres totalt mangel på seriøse argumenter for evolusjon som gjør at kreasjonismen vokser år for år. Og at ET mister troverdigheten sin.

Btw: Miller Urey eksperimentet er lysår fra å skape noe som minner om liv, Og det med en høyst manipulertog urealistisk protoatmosfære....

Tusen takk for at du beviser mitt poeng, om at du faktisk ikke finnes interesseret i å lære eller forstå noe som helst, men bare overse all vitenskap og bare prate pisspreik. Som det om at kreasjonisme skulle vokse :fnise:

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du beviser mitt poeng, om at du faktisk ikke finnes interesseret i å lære eller forstå noe som helst, men bare overse all vitenskap og bare prate pisspreik. Som det om at kreasjonisme skulle vokse :fnise:

Anonymkode: be8dc...287

Jeg forholder meg i høyeste grad til vitenskapen. Problemet oppstår når evolusjonister påstår att en uobservert evolusjon er vitenskaplig?? Du vet jo ikke hva vitenskap betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forholder meg i høyeste grad til vitenskapen. Problemet oppstår når evolusjonister påstår att en uobservert evolusjon er vitenskaplig?? Du vet jo ikke hva vitenskap betyr.

Evolusjon er ikke uobservert. Det er gjennom observasjon vi har kommet frem til den i utgangspunktet. 

Ikke spør om å få noen bevis. Svarene på spørsmålet ignorerer du uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evolusjon er ikke uobservert. Det er gjennom observasjon vi har kommet frem til den i utgangspunktet. 

Ikke spør om å få noen bevis. Svarene på spørsmålet ignorerer du uansett. 

Fortell om disse observasjonene. For jeg regner jo med at du kan undrbygge en slik påstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om disse observasjonene. For jeg regner jo med at du kan undrbygge en slik påstand...

Les svarene på det du siterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les svarene på det du siterer. 

Det er tydelig at du ikke kan underbygge påstandene dine med reelle observasjoner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du ikke kan underbygge påstandene dine med reelle observasjoner......

Og hva kvalifiserer i dine øyne til en "reell observasjon"?

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva kvalifiserer i dine øyne til en "reell observasjon"?

Anonymkode: be8dc...287

det må observeres/sees, hvilket er en nødvendig del av den vitenskapelige metode

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må observeres/sees, hvilket er en nødvendig del av den vitenskapelige metode

Men hva legger du i det med at noe er observert?  Det er nemlig ingen andre i denne tråden som ikke oppfatter evolusjon som observert, så du har åpenbart andre krav til hva det vil si at noe "observert", så venligst forklar hva disse kravene er.

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...