Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn


Gjest Gjest_Balian de Ibelin

  

105 stemmer

  1. 1. fffff

    • Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle større oppslagsverk har forskjellige definisjoner på evolusjon. Der de sier forskjellige ting. Altså etter 150 år med Darwin, leter folk fremdeles etter en definisjon. Ja selv profesjonelle forskere legger og forskjellige ting i evolusjon, Samtidig som om de fleste av dem er helt enig i at evolusjonen (de er uenige i hva er), er en realitet.

Det er aldri observert en primitiv bakterie i noen metioritt. Sånn fortsetter evolusjonister å dikte opp årsakssammenhenger. Løgner og er vel det eneste som underbygger evolusjon

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Godt å se at det ikke bare er jeg som er litt ond :fnise:

Matt 7.13 Gå inn gjennem den trange port! for den port er vid, og den vei er bred som fører til fortapelsen, og mange er de som går inn gjennem den. 14 For den port er trang, og den vei er smal som fører til livet, og få er de som finner den.
 

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, debatant skrev:

Matt 7.13 Gå inn gjennem den trange port! for den port er vid, og den vei er bred som fører til fortapelsen, og mange er de som går inn gjennem den. 14 For den port er trang, og den vei er smal som fører til livet, og få er de som finner den.
 

I mitt rike er ingen ulykkelige, ingen fattige eller syk: Ingen er plaget eller fortvilet. Ingen blir frarøvet de forskjellige midlene til å berolige lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For a good time, call Aaron Ra :)

Eller hør denne veldig underholdende serien videoer. Den er en punkt for punkt demoolering av David C Pack (the Restored Church of God) og hans video som foregir å bevise Guds eksistens. For en stor del forsøker Pac å gjøre dette gjennom diverse angrep på evolusjonsteorien slik han forstår den (eller rettere sagt, slik han misforstår den) så jeg tenkte den kunne være relevant til denne trådens tema. Uansett, man kan ikke få for mye Aaron Ra.

Enjoy. Det er fem av dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videoer altså. Det er fem videoer. Ikke fem Aaron Ra. Det fins bare èn Aaron Ra. Se opp for billige etterligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans blendende mangel på argumenter, ikke engang dere har etterspurt, er vakkert :)

Jeg har altid lurt på hvilket stoff Ra går på. Eller er han bare full?

Legg merke til at han ikke bruker et ord på å forklare grunnleggende problemer med ateismen, som hvorfor bb skal ha skjedd, eller at evolusjonen han brukeer som forklaring på alt, aldri blir observert...

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...