Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn


Gjest Gjest_Balian de Ibelin

  

105 stemmer

  1. 1. fffff

    • Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6


Anbefalte innlegg

Jeg har definert Darwinsk evolusjon mange ganger. Men jeg må si jeg er skuffa over din manglendeevne til å definere evolusjon.

Nei, du har aldri sagt hva du mener med dette.  Hver gang du får en definisjon presentert sier du bare "Ædda bædda du tar feil!"  Det er hverken særlig modent eller hjelpsomt, og bidrar ihvertfall ikke til en god diskusjon eller til å fremme synet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du har aldri sagt hva du mener med dette.  Hver gang du får en definisjon presentert sier du bare "Ædda bædda du tar feil!"  Det er hverken særlig modent eller hjelpsomt, og bidrar ihvertfall ikke til en god diskusjon eller til å fremme synet ditt.

Så hva leger du  evolusjon, noe om helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på deres defensjon av evolusjon. Som dere mener er fakta og observert.

:fnise:  Samme fremgangsmåte som før: kom med niks og nada selv, være totalt uten kunnskap og substans. Og på toppen av det hele kritisere andre, men da selvfølgelig en total uintelligent kritikk av typen «å så?»

Man kan ikke annet enn å le. :tongue:

Anonymkode: be8dc...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva leger du  evolusjon, noe om helst?

Det spørsmålet er svart på i over 25 sider.  Nå er det din tur til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:  Samme fremgangsmåte som før: kom med niks og nada selv, være totalt uten kunnskap og substans. Og på toppen av det hele kritisere andre, men da selvfølgelig en total uintelligent kritikk av typen «å så?»

Man kan ikke annet enn å le. :tongue:

Anonymkode: be8dc...287

Deres pinlige mangel på forklaring på hva evolusjon er, taler for seg.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deres pinlige mangel på forklaring på hva evolusjon er taler or seg.

Det er bare du som mangler forklaring.alle andre deltandre i tråden har svart og definert. Men nå er det nok. Nå må du komme med noe selv. Du ser vel selv hvor latterlige det er å besvare alle spørsmål med spørsmål? Når du aldri bidra med noe selv, viser de kun en ting; at du ikke har noen svar å komme med.

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på deres svar 25 sider. Jeg har god tid :)

At du har god tid er tydelig. Men hva angår venting, så har du jo sluppet det, for du har fått svar etter svar. Alle svar du har fått derimot, har du latt stå ubesvart; ignoret eller besvart med et spørsmål. Din totalt manglende evne til å svare for deg er påtakelig. 

Anonymkode: be8dc...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har god tid er tydelig. Men hva angår venting, så har du jo sluppet det, for du har fått svar etter svar. Alle svar du har fått derimot, har du latt stå ubesvart; ignoret eller besvart med et spørsmål. Din totalt manglende evne til å svare for deg er påtakelig. 

Anonymkode: be8dc...287

Ennå har dere ikke definert evolusjonen dere mener er fakta. Forståelig at dere ikke vil stå til ansvar or noe som helst.

Det er tydelig at evolusjonen dere tror på endog mener er "vitenskapelig" ikke ha noe substans.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå har dere ikke definert evolusjonen dere mener er fakta. Forståelig at dere ikke vil stå til ansvar or noe som helst.

Det er tydelig at evolusjonen dere tror på endog mener er "vitenskapelig" ikke ha noe substans.

Beklager. Går ikke på limpinnen og begynner å servere deg artikler osv igjen. For det har både jeg og andre gjort i 27 sider nå, og det har vært som å skvette vann på gåsa.

Tråden taler sitt tydelig språk; det er du og bare du som nekter å stå til ansvar, som nekter å svare. Du har gjort en god jobb, om planen var å fremstille deg selv som feig og kunnskapsløs.

Anonymkode: be8dc...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Går ikke på limpinnen og begynner å servere deg artikler osv igjen. For det har både jeg og andre gjort i 27 sider nå, og det har vært som å skvette vann på gåsa.

Tråden taler sitt tydelig språk; det er du og bare du som nekter å stå til ansvar, som nekter å svare. Du har gjort en god jobb, om planen var å fremstille deg selv som feig og kunnskapsløs.

Anonymkode: be8dc...287

Du svarer jo på alt annet enn tema her. Hva legge du i evolusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer jo på alt annet enn tema her. Hva legge du i evolusjon?

For svar: se denne tråden.

For mer svar enn tidligere gitt: svar på spørsmål stil til deg først. 

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For svar: se denne tråden.

For mer svar enn tidligere gitt: svar på spørsmål stil til deg først. 

Anonymkode: be8dc...287

Jeg har aldri fått et fornuftig svar som utdyper hva dere legger i evolusjon, som dere og mener er "vitenskap" og fakta??!!??

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått et fornuftig svar som utdyper hva dere legger i evolusjon, som dere og mener er "vitenskap" og fakta??!!??

Du har fått utallige fornuftige svar, men du mener kanskje du ikke har fått spar på nøyaktig det du har spurt om? Det er fordi du svarer unnvikende når folk ber deg presisere. Det er umulig å gi deg et godt svar med mindre du først gir et godt spørsmål. DU må definere hva du mener med evolusjon, så presist som mulig, så det ikke gir rom for misforståelse. Først da går det an å undersøke om dette er tilfelle eller ikke.

Anonymkode: f2a54...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått utallige fornuftige svar, men du mener kanskje du ikke har fått spar på nøyaktig det du har spurt om? Det er fordi du svarer unnvikende når folk ber deg presisere. Det er umulig å gi deg et godt svar med mindre du først gir et godt spørsmål. DU må definere hva du mener med evolusjon, så presist som mulig, så det ikke gir rom for misforståelse. Først da går det an å undersøke om dette er tilfelle eller ikke.

Anonymkode: f2a54...e76

Denne tråden handler om at evolusjon er fakta. Og dere vet ikke hva evolusjon er? Hvordan kan dere da si det er fakta?

Fakta betyr at det er observert.

Vel, hva er observert??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden handler om at evolusjon er fakta. Og dere vet ikke hva evolusjon er? Hvordan kan dere da si det er fakta?

Fakta betyr at det er observert.

Vel, hva er observert??!!??

Vi tviler på at du vet hva evolusjon er. Derfor er det viktig at du deler din definisjon. Da kan vi holde oss til den, og det blir mulig å ha en diskusjon. Uten å enes om felles definisjoner snakker man forbi hverandre.

Hvis du faktisk vil ha en diskusjon, så deler du din definisjon. Hvis du ikke gjør det er det nærliggende å tro at du bare troller.

Anonymkode: f2a54...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse svar uten "svar". At du gidder?

Jeg skjønner ikke at DU gidder.

Jeg har aldri fått et fornuftig svar som utdyper hva dere legger i evolusjon, som dere og mener er "vitenskap" og fakta??!!??

Fornuftig eller ei, evolusjon handler om forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at DU gidder.

Fornuftig eller ei, evolusjon handler om forandring.

Så evolusjon har ingen ting med at enkelt liv blir mer komplekst over tid?

Slik som Darwin og tegneseriene på paleontologisk museum prøver å si?

 

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så evolusjon har ingen ting med at enkelt liv blir mer komplekst over tid?

Slik som Darwin og tegneseriene på paleontologisk museum prøver å si?

 

Dette er enda en misforståelse. Livet forandrer seg, det blir ikke nødvendigvis mer komplekst, det blir ikke bedre. Det finnes ingen høyere nivåer, dette finnes bare tilpasning til omgivelsene.

Anonymkode: f2a54...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...