Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

loffen skrev (På 30.11.2020 den 18.31):

 Jeg har også vasket manen, så i kveld skal vi kose oss i rent sengetøy. 

Da har man noe å glede seg til, liksom. :P 
 

Asså... tre ganger måtte jeg lese før jeg skjønte at det ikke var MANNEN du hadde vasket, det ble litt rart å lese at dere skulle kose dere i rent sengetøy. :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Håper alle har en bra jul! ❤️
 

Jeg fikk en fin blomster'gruppe' lille julaften som var helt råtten allerede i går, jeg tok hull i ørene som julegave til meg selv og det ble skjevt,  jeg har ikke hatt tid til å strikke eller lese, og nå regner det igjen, men vi har vært mye ute i skogen i sola, spist god julemat, og vært sammen med de gamle. 
Og i dag kom vaksinen til Norge. 
Det er kanskje håp om bedre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ut den ene øredobben, og skal komme tilbake om noen uker, så får de prøve igjen. 
Blomstergruppe fikk nye blomster, jeg har brukt penger jeg fikk til jul på ullundertøy og turbukse, smakt churros for første gang, og spist en veldig god kyllingburger på Waynes Coffee. 

Byttet den ene boka jeg fikk to like av i to andre bøker, og fikk en krone igjen. :fnise:  

Byttet ut munnbindet med en drink.:tommelsmil: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (26 minutter siden):

Byttet den ene boka jeg fikk to like av i to andre bøker, og fikk en krone igjen. :fnise:  

Det kaller jeg en god deal :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Jeg føler vel at at "lite gnagsår" ikke er helt dekkende - 2021 trenger mer enn et lite plaster. Men det går jo i riktig retning, selv om det ikke går så raskt at det gjør noe - året og jeg har unektelig noe felles der :fnise: Det er :sol: i det minste, det hjelper faktisk på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...