Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Oi, det var stort. :ler: 

  • I dag har jeg bare gått en tur, og tørket støv på stua. Også kom mamma på overraskende besøk med wienerbrød. Og da var liksom den dagen over. 
  • Hvor kom disse prikkene fra? 
  • :hoho: 
  • Daria; kanskje vi burde vurdere sparkesykler? :ler: Jeg har fått mortons neuroma også, pga de tærne uten følelse, som legger seg under hverandre i skoen. Så det gjør innmari vondt å gå. :rolleyes: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Du kan ikke bære strandvesken som en ryggsekk, da? Stroppene ser jo lange nok ut.

Sparkesykler er djevelens verk (mvh bor i Oslo sentrum) og definitivt ikke noe for meg som sliter med både svimmelhet og dårlig balanse. Men slå deg løs - og send bilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

Kjenner til problemet med sparkesyklene. Hadde jeg dessuten aldri turt, ser jo dritskummelt ut. Hadde garantert blitt bilde fra grøfta. :laugh:   
Ryggsekk? Nææ.. :P  

 

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Uff, ja. Jeg er her, altså. 
Den hersens forkjølelsen klorer seg fast på 4. uka. Nå har hostekulene blitt grønne. Og brystet kjennes bittelitt ut som da jeg hadde corona. 


Jeg har utviklet allergi mot geléen jeg brukte på neglene, og har sår, sprekker og negler som løsnes fra neglesengen på alle fingertuppene. Pluss et heftig kløende utslett i lysken, under knærne og på innsiden av låra pga. det! :roll:  Methacrylat heter visstnok det stoffet. Hvilket også fins i kontaktlinser. Så da misser jeg den muligheten.

Jeg har blånegler på begge stortærne etter å ha forsøkt meg på shopping, så de faller vel av etterhvert. Jeg hadde EN ting jeg skulle ha, en svart cardigan. Det fant jeg altså ikke, eller.. jeg fant en på Indiska, brukte den i to timer og så ble den full av stygge akrylnupper og så ikke UT! Så den levert jeg tilbake dagen etterpå. 
Nå har jeg kjøpt svart alpakkagarn og strikker en selv. 

Hunden til mamma taklet meg i trappa, så jeg fløy ned og landet ikke så bra. jeg har veldig vondt i ryggen etter det. Var redd den ene skruen min hadde løsna. :ler: Men det går vel over etterhvert. 
Vurderer å dra på treningssenteret bare for å dusje. Orker jo ikke trene. :P Hender jeg gjør det, så sparer jeg strøm hjemme. :laugh:  


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannleger bruker visst også det stoffet jeg er allergisk mot i fyllinger. 😬

Apropos kontaktlinser, så har jeg endelig fått nye briller. Så dyrt! :daane: 

Etter et par dager var jeg tilbake i butikken for å få de til å stille litt på neseputene som var skjeve. Og da klarer de altså å lage flere hakk  i innfatningen! Er det mulig? Samme skjedde jo forrige gang jeg kjøpte briller også , det er mange år siden. Har de ikke lært noe?  Samme folka som jobber der. 

Dette så jeg jo dagen etter og måtte ned igjen. Nå har de bestilt ny innfatning til meg. Håper de får til å bytte over glassene da. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som det ser ut nå er vel det å holde seg hjemme med te, pledd og bok det beste (og nesten det eneste) man kan og bør gjøre uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg… Liksom ingen grenser for hva som går galt for deg… God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Fy flate! Godt nyttår ja. Takk, trodde jeg bare hadde hatt en liten pause herfra, men den var blitt veldig lang. :overrasket:

Våren ble bedre enn vinteren. 
Jeg har endelig startet hos fysioterapeut. Var siste dag hos han i går før ferien hans. Da var jeg ganske bra i ryggen og hofter og det rare kneet mitt, og skuldrene, og den visne foten min. Og krampene i leggen.
Skulle fortsette med egentrening og øvelser og huske alt jeg IKKE skal gjøre. :P 

Så i dag har jeg gjort sånn som jeg har visse tendenser til innimellom; gått alt for langt på tur, og raket strøsingel (2/5)  ute på gårdsplassen vår i to timer etterpå. Mulig jeg trenger rehabilitering et par dager nå.  :P 

Ellers kan jeg meddele at jeg har investert i en stor gassgrill. Fikk et tilbud som var så bra at jeg ikke kunne si nei. :overrasket: Jeg som hatet å grille, griller nå stadig vekk. Det ER utstyret det kommer an på. :ler: Også liker jeg å innbille meg at jeg sparer masse strøm når jeg ikke har på stekovnen inne. 
God sommer everyone! 🍔
 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei.. :sjenert: 

Men bare litt. Det tar jeg igjen. I går både syklet jeg og klippet litt på en hekk. Det var dumt. 
I dag har jeg bare gjort øvelsene fra fysio, og ligget på solsenga. :sol: 
Blåste litt mye, men tror det gikk bra med ørebetennesen. 

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle lakenskrekken har derimot slått inn i kveld. Og det hjelper ikke å sitte her og drikke cola light heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...