Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

loffen skrev (25 minutter siden):

Har corona. Det er ikke så gøy. :sukk: 

Huff... Hvordan er formen? 

Riktig god bedring! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritt rett og slett. Men var vel verst første dagen. Nå er det bare trykket i brystet som er verst. 

Det er så mange symptomer. Jeg har fremdeles smakssansen, men ingen matlyst, så den trenger jeg ikke uansett. :ler:

Startet med en lynende hodepine, som er her ennå, kvalme, magesmerter, diaré, muskelverk, feber, tørrhoste, tett i brystet, svimmel. Jah, sånn er det med det. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte be svigers kjøpe en flaske cognac til oss.. godt til halsen, tenkte jeg. De kommer med brød og sånn etterpå. Her får jo ingen gå ut.  Så så jeg prisene på vinmonoplet.no. :hoho: Ble litt rødvin bestilt i stedet. Dyrt nok. :roll: 

Uff, jeg gleder meg til grensa åpner og alt dette er over. En ting er sikkert, jeg skal aldri, så langt det er mulig, handle en dritt i Norge mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Hvorfor gå for et par symptomer når man kan få hele pakka...

Yes! :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper du føler deg bedre snart! 🍷🌻🥀🌱

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 minutter siden):

Yes! :ler: 

 

Skal det være, så skal det være! :ler: Uff, man burde jo ikke le, men litt galgenhumor hjelper mot det meste :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latter er som regel bedre enn gråt... Da jeg hadde første time hos fysio i vinter og hadde såpass dårlig kontroll på gangen at han ikke helt turte la meg krysse gulvet alene, begynte jeg å le midt under en øvelse fordi hele situasjonen bare var så fullstendig absurd. Han ble litt overrasket :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er også syk nå. :sukk:

Poden har greid seg så langt, så nå har vi byttet bad og etasje igjen. :ler: 
Spørs om han greier seg da, men fordelen med stort hus er absolutt til stede. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hele verden begynt å lukte salmiakk forresten. Og det svir i nesa. :ler: Så mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salmiakk? Rare greier. :klo:

En venn som ble smittet, merket bare at desinfeksjonsmiddelet ikke luktet noe. Merkelig at det kan være så forskjellig. Til tross for at de bor i leilighet, klarte  han å la være å smitte kone og barn. Han holdt seg på soverommet hele tiden bortsett fra nødvendige turer på badet. 

Håper du snart blir frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere! ❤️ Nå har jeg omtrent ingen smak eller lukt. 
Men hjelpe meg så syk man blir. :grine: Jeg er verre nå, dag 8 i dag. Feberen begynte å stige igjen i går kveld. Det er bare fælt, og ikke noe som en vanlig influensa.

Jeg ble smittet på kafé. Viser seg at en ansatt der var smittet. Drakk kakao som jeg til og med la ut på instagram, fordi det var første gangen siden i fjor sommer at jeg var på kafé. Jeg tør jo ikke sånt vanligvis, jeg er så redd for å bli smittet og smitte min gamle mor. Hun har heldigvis klart seg, hadde tatt første vaksinedose da jeg ble smittet. 

 Poden har dessverre også testet postitivt nå.  :sukk: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...