Gå til innhold

Massaker på IKEA i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke de er psykopater, men regelrette nidvitter som har fjernet seg fra all virkelighetssans i en elitistisk boble styrt av en farlig naivitet.

Når man utvikler seg som et samfunn hvor røde troll blander seg inn i samfunnsstrukturen i alle ledd, og fordeler hvit skyld og ansvar med rettesnoren alt du er i mot dem med er rasisme, blir følgende maktesløshet for å stanse eventuelle konsekvenser.

og når selv tidligere statsminister Reinfeldt, da som statsminister sier åpent at sverige ikke tilhører svenskene, men innvandrerene, da forstår man at man ikke lenger er i stilling for et ivearetaende av sitt folk, men tilretteleggelse for den komplette ødeleggelse av et ellers varmt og trygt samfunn.

Kilde.https://www.youtube.com/watch?v=d5pPmcYUHVU

Hva er en "nidvitte"? Det er ikke et norsk ord. Og hva er et "rødt troll"? Og hva er det som er så galt med å si at et land tilhører dem som bor der? Det er jo en veldig grei definisjon på demokrati.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette pratet om avkuttede hoder? Skjedde det virkelig i Sverige? At de kuttet hodet av offeret i kjent mislimsk tradisjon?

Anonymous poster hash: 87975...493

Tradisjoner er viktig og holde på vet du.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er dette pratet om avkuttede hoder? Skjedde det virkelig i Sverige? At de kuttet hodet av offeret i kjent mislimsk tradisjon?

Nei, jeg tror ikke det skjedde

Men det virker som om ideen om halshugging ble en for stor fristelse for enkelte brukere.

Jeg beklager overfor forumets påpasselige modder at jeg navngav dem og anklaget dem for ideologisk sirkelrunking.

Eller, ikke det siste. Det var egentlig en ganske presis beskrivelse. Nei, jeg står på det med sirkelrunkingen. :twisted:

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Skrevet

Svensk reaksjon på dobbeltdrapet er noe .. eh ... eiendommelig - eller kanskje vi skal si som ventet?

For det første går svensk politi ut og sier at de vil styrke nærværet på asylsentra, fordi "det finnes mørke krefter som kan utnytte situasjonen". 

Hæ? To svensker er drept av asylsøkere, og så beskytter man asylsøkerne? Burde ikke politiet heller forsøke å beskytte svenskene mot asylsøkerne?

Polisen höll presskonferens med det senaste om attacken på Ikea i Västerås i går.

Efter polisens pressträff sa polisens att man ökar närvaron på asylboenden. 
– Det finns mörka krafter som kan utnyttja situationen, säger Per Ågren, områdeschef vid polisen i Västmanland.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21239918.ab

For det andre arrangeres det nå et fakkeltog mot rasisme.

Efter det hemska dådet på IKEA i Västerås kraftsamlar vi nu i ett fackeltåg mot rasismen. Det är i denna svåra stund ytterst viktigt att vi fokuserar på rätt saker och tar avstånd från rasismen och splittringen i samhället. 

Burde det ikke snart være på tide å arrangere et fakkeltog for svensker som utsettes for berikelser?

https://www.facebook.com/events/1595079520756723/

• Liker 4
Skrevet

Det syns ikke på videoen. Busskuret han stod i er i skygge, og av en eller annen grunn senket den som gjorde opptaket, mobilen sin og filmet bakken mens han gikk nærmere skuret..

Og det høres noe roping, men det høres ikke på videoen hva han roper. Omtale av hendelsen sier at han var høyrøstet, men ikke gjorde motstand.

De er begge fra Eritrea, den ene kom til Sverige så tidlig som i midten av Juli.

I følge svensk Politi

http://www.nrk.no/nyheter/to-knivdrept-pa-ikea-i-sverige-1.12493315

Anonymous poster hash: d74a9...63d

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det skjedde. Men når Goth og Walden og Sannerlig sitter og sirkelrunker så er et slikt utsagn fra en AB for godt til å ikke være sant.

Vel, det er jo bare et spørsmål om tid før det skjer.

Håper alle dere som har vernet det flerkulturelleprosjektet med løgn, mobbing; trakasering og andre sjofle metoder er fornøyde nå da.

jeg gleder meg til dn dagen "eliten" skal dingle for dette...

• Liker 3
Skrevet

Vel, det er jo bare et spørsmål om tid før det skjer.

Håper alle dere som har vernet det flerkulturelleprosjektet med løgn, mobbing; trakasering og andre sjofle metoder er fornøyde nå da.

jeg gleder meg til dn dagen "eliten" skal dingle for dette...

Du verden. Du ser faktisk frem til den dagen du kan ta en grusom hevn over dine landsmenn for... hva, nøyaktig? Er du en liten Breiviking?

• Liker 1
Skrevet

Hva er en "nidvitte"? Det er ikke et norsk ord. Og hva er et "rødt troll"? Og hva er det som er så galt med å si at et land tilhører dem som bor der? Det er jo en veldig grei definisjon på demokrati.

MÅ du virkelig spørre hva et "rødt troll" er?

• Liker 1
Skrevet

Klarer du virkelig å se det på bildet?

Du kan trygt se på bildet, man ser ikke noe blod, og det er tatt i elendig belysning gjennom skitten og ripete glass, og hvorvidt man ser et hode som er av eller på, er nok mye opp til den enkelstes preferanse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde ikke det var vanlig å ha løse kjøkkenkniver tilgjengelig på sånne offentlige steder/i butikker? Det må vel ha vært noe han ene hadde med seg? 

Ehh, har du vært på Ikea noen gang? Bare å plukke med seg en kniv av ønsket størrelse det...

Skrevet

Er det noen som vet om gjerningsmennene er innvandrere? 

Anonymous poster hash: 7a633...56f

Hvilken rolle spiller det? Kan vi ikke for EN gangs skyld ha en debatt uten at skylden for alle verdens problemer skal legges på innvandrerne?

Anonymous poster hash: 8963f...2e0

• Liker 1
Skrevet

Hvilken rolle spiller det? Kan vi ikke for EN gangs skyld ha en debatt uten at skylden for alle verdens problemer skal legges på innvandrerne?

Selv om det er et problem i samfunnet? Så om høyreekstreme dreper noen med mørk hud. Så skal vi ikke legge så mye vekt på hva slags ideologi disse gjerningsmenn hadde. Man skal jo ikke legge alle problemene over på dem. Smart det.

• Liker 1
Skrevet

Synd, nå får vel SD enda mer støtte. 

Skrevet

Selv om det er et problem i samfunnet? Så om høyreekstreme dreper noen med mørk hud. Så skal vi ikke legge så mye vekt på hva slags ideologi disse gjerningsmenn hadde. Man skal jo ikke legge alle problemene over på dem. Smart det.

Skjønner du ikke forskjellen på innvandrere og høyreekstreme? Høyesekstremisme er en ideologi. Innvandrerisme er ikke en ideologi. Innvandrere er ikke en gruppen som kan gis skyld kollektivt. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner du ikke forskjellen på innvandrere og høyreekstreme? Høyesekstremisme er en ideologi. Innvandrerisme er ikke en ideologi. Innvandrere er ikke en gruppen som kan gis skyld kollektivt. 

Nå må vi ikke henge oss opp i hvor eller hva gjerningsmenn står for. Så la oss ikke fokusere på det. Så langt jeg vet, er islam en religiøs ideologi. Men vi må aldri mer ha fokus på hva ideologier kan føre til. Egentlig burde vi ikke snakke om slike hendelser i det hele tatt. Bare si, uff da det var trist. På den måten holder vi en god PK profil.

• Liker 1
Skrevet

Er det et bilde av den drepte? Tør ikke se. 

Det er ærlig talt litt vanskelig å si om det er et bilde av en person engang.

• Liker 3
Skrevet

Nå må vi ikke henge oss opp i hvor eller hva gjerningsmenn står for. Så la oss ikke fokusere på det. Så langt jeg vet, er islam en religiøs ideologi. Men vi må aldri mer ha fokus på hva ideologier kan føre til. Egentlig burde vi ikke snakke om slike hendelser i det hele tatt. Bare si, uff da det var trist. På den måten holder vi en god PK profil.

Hvis det er slik at de to minstenkte kommer fra Eritrea, så kan de utmerket godt være kristne. Landet er omtrent 50/50.

Og om jeg ikke tar helt feil, så er, eller var iallfall regimet i Eritrea muslimsk. De fikk iallfall mye støtte fra muslimske land under frigjøringskrigen mot Etiopia, som i det alt vesentlige er kristent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...