Gå til innhold

Massaker på IKEA i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du hører at politimennene skriker og de har et helt annet tonefall og skriker for å avskrekke. Rytmen og tonefallet og settingen er fullstendig i tråd med "Allah akhbar".

Anonymous poster hash: a626d...42b

Dette er på grensen til å bli latterlig, når privatpersoner skal analysere alt på en sånn måte at det høres ut som IS er på vei til å overta hele norden, fordi det skjer et knivangrep på IKEA i Sverige.... 

Anonymous poster hash: fdee5...fb4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er på grensen til å bli latterlig, når privatpersoner skal analysere alt på en sånn måte at det høres ut som IS er på vei til å overta hele norden, fordi det skjer et knivangrep på IKEA i Sverige.... 

Jeg analyserer ikke mer enn at jeg beskriver hva som blir ropt, og det som et tilsvar til noen som påstod at det ikke ble ropt "allah akhbar". Det er med andre ord en korrigering.

Jeg setter ikke dette i kontekst med IS i det hele tatt heller, så den stråmannen kan du legge bort.

• Liker 1
Skrevet

Jeg analyserer ikke mer enn at jeg beskriver hva som blir ropt, og det som et tilsvar til noen som påstod at det ikke ble ropt "allah akhbar". Det er med andre ord en korrigering.

Jeg setter ikke dette i kontekst med IS i det hele tatt heller, så den stråmannen kan du legge bort.

Nemlig ;)

Skrevet

Nå er det veldig mye som skjer i Sverige utover disse knivstikkingene på Ikea i dag da! Men for all del, bare behold skylappene på du :D 

• Liker 4
Skrevet

Nemlig ;)

Ditt poeng er?

Skrevet

Ditt poeng er?

Jeg trenger ikke skrive det to ganger.

Skrevet

Nå er det veldig mye som skjer i Sverige utover disse knivstikkingene på Ikea i dag da! Men for all del, bare behold skylappene på du :D 

Det er nok ikke jeg som har på skylapper.

:D

• Liker 2
Skrevet

Så det dreier seg om hatkriminalitet, "som vanlig"? Hvite drept av innvandrere, kamuflert i media som "tilfeldige ofre" - "tilfeldigvis" er slike "tilfeldige" ofre svært ofte hvite og gjerningsmennene svært ofte ikke-vestlige.....

Anonymous poster hash: fc722...f82

Det kan være mye rart og vi vet ingenting sikker før vi får beskjed av politiet. Hvis vi får det. Kan være psykiatri, rusmiddelpåvirking, gjeldsinnkreving osv. for alt vi vet.

Anonymous poster hash: 8091c...d61

Skrevet

Det samme skjedde etter episoden med vekteren. Folk var ikke sene om å påstå at de visste nøyaktig hvilken type utlendinger det måtte være som sto bak. En ting alle ekstremister har til felles er at de ikke evner å nyansere og å tenke seg om

• Liker 4
Skrevet

Det er nok ikke jeg som har på skylapper.

:D

Helt tydelig at det har du.

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det var en grussom ting

men det var for få dødsfall til at det kan kalles en massaker.

Og ja hvorfor skal jeg ikke tørre å handle på IKEA. Grussome ting skjer man kan ikke stoppe og leve forde.

Skrevet

Helt tydelig at det har du.

Gjesp.... God natt.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være mye rart og vi vet ingenting sikker før vi får beskjed av politiet. Hvis vi får det. Kan være psykiatri, rusmiddelpåvirking, gjeldsinnkreving osv. for alt vi vet.

En mor og sønn på ferie blir knivdrept, på ikea(!) av 2 gjerningsmenn, som ikke hadde med seg eget våpen engang. Stoler på avisen at det mest sannsynlig er uskyldige ofre (begått av blodtørstige drapsmaskiner).

Anonymous poster hash: 85ae0...f94

Skrevet

En mor og sønn på ferie blir knivdrept, på ikea(!) av 2 gjerningsmenn, som ikke hadde med seg eget våpen engang. Stoler på avisen at det mest sannsynlig er uskyldige ofre (begått av blodtørstige drapsmaskiner).

Anonymous poster hash: 85ae0...f94

Det er én mulighet, ja. Jeg foretrekker å vente til politiet har fullført etterforskningen. Akkurat som jeg gjorde når halve landet ville ha russehoder servert på sølvfat etter at de visst nok hadde stjålet pingvinunger og som når en uskyldig vekter ble angrepet av to utlendinger og som når en mann ble slått ned etter å ha prøvd å stoppe noen ungdommer fra å tagge ned en kirke. Politiet er helt i starten av etterforskningen. Mye er fortsatt uavklart.

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for hatefulle utsagn, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

Gjest Jalapeno
Skrevet (endret)

Det er trist å si det, men der fikk nok SD noen nye prosenter. (Har forstått det slik at det var begått av menn med utenlandsk opprinnelse?)

Endret av Jalapeno
Skrevet

Det er trist å si det, men der fikk nok SD noen nye prosenter. (Har forstått det slik at det var begått av menn med utenlandsk opprinnelse?)

Det er jo ikke trist. Hvorfor mener du det i tilfellet? 

• Liker 3
Skrevet

Det to er asylsøkere fra Afrika. Det stod noen minutter i en svensk lokalavis som senere fjernet dette. Svenskenes evne til sensur overgår et hvilket som helst diktatur. :(

Anonymous poster hash: d74a9...63d

• Liker 6
Skrevet

Det er jo ikke trist. Det er dessverre positivt. Flere slike hendelser og SD blir større. Håpet for Sverige er jo at SD blir så store at de virkelig får makt. Det er det eneste som kan redde landet. Forventer at du som alle andre ser og forstår hva som faktisk skjer i vårt naboland. Om vi ikke snarest handler her i landet, så vil vi oppleve det samme.

• Liker 1
Skrevet

Det to er asylsøkere fra Afrika. Det stod noen minutter i en svensk lokalavis som senere fjernet dette. Svenskenes evne til sensur overgår et hvilket som helst diktatur. :(

Anonymous poster hash: d74a9...63d

De er livredde for at deres land skal reddes. Men heldigvis ser det ut som at broderfolket har våknet. SD går fremover og håpet er jo at dem virkelig blir store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...