Gå til innhold

Massaker på IKEA i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er trist når sånt skjer men holder meg ikke unna ikea pga det. Da måtte jeg holdt meg unna oslo. for der ble en kamerat knivstukket. eller min egen by her ble typen min knivstukket .kan ikke unngå alle steder pga noe har skjedd.

Anonymous poster hash: ba285...bf4

At det var på ikea er uansett bare tilfeldig.

Anonymous poster hash: 85ae0...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet om gjerningsmennene er innvandrere? 

Anonymous poster hash: 7a633...56f

Gjerningsmannen er afrikaner. De drepte er en afrikaner og en hvit kvinne. Det skal ha startet med en krangel mellom de to afrikanske mennene, som den hvite kvinnen (som var i følge med den ene mannen) blandet seg inn i. Så skal det hele ha eskalert, og morderen hentet en kniv (hendelsen skjedde i kjøkkenavdelingen på IKEA). Kvinnen og en av mennene døde. 

Anonymous poster hash: 94dd7...05d

• Liker 1
Skrevet

Gjerningsmannen er afrikaner. De drepte er en afrikaner og en hvit kvinne. Det skal ha startet med en krangel mellom de to afrikanske mennene, som den hvite kvinnen (som var i følge med den ene mannen) blandet seg inn i. Så skal det hele ha eskalert, og morderen hentet en kniv (hendelsen skjedde i kjøkkenavdelingen på IKEA). Kvinnen og en av mennene døde. 

Jeg trodde ikke det var vanlig å ha løse kjøkkenkniver tilgjengelig på sånne offentlige steder/i butikker? Det må vel ha vært noe han ene hadde med seg? 

Skrevet

Hva?! Gjerningsmannen er innvandrer? Nei det hadde jeg aldri trodd... 

• Liker 11
Skrevet

Tråden rydde for hatefullt utsagn

Nordvesta, mod.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde ikke det var vanlig å ha løse kjøkkenkniver tilgjengelig på sånne offentlige steder/i butikker? Det må vel ha vært noe han ene hadde med seg? 

Tipper at det ikke er en kniv å se på samtlige Ikea varehus fra imorgen av. 

Anonymous poster hash: 7a633...56f

Skrevet

Really? De henger da på rekke og rad bortover. Har du virkelig aldri kjøpt kjøkkenkniver på Coop elller Rema 1000?

• Liker 2
Skrevet

Løgn! Mor og sønn drept, ingen relasjon til gjerningsmenn.

• Liker 8
Skrevet

Hva?! Gjerningsmannen er innvandrer? Nei det hadde jeg aldri trodd... 

Ikke jeg heller. Det må være noe nytt.

Anonymous poster hash: 54a9a...654

• Liker 1
Skrevet

Løgn! Mor og sønn drept, ingen relasjon til gjerningsmenn.

Så det dreier seg om hatkriminalitet, "som vanlig"? Hvite drept av innvandrere, kamuflert i media som "tilfeldige ofre" - "tilfeldigvis" er slike "tilfeldige" ofre svært ofte hvite og gjerningsmennene svært ofte ikke-vestlige.....

Anonymous poster hash: fc722...f82

• Liker 9
Skrevet

Et par god høyttalere på et greit volum, så hører man "allahu akbar" bli ropt halv hysterisk gjentatte ganger. Man hører også politiet si "akta er" et par ganger til de to som står forran busskuret (for de som mener man ikke hører noe som blir sagt på videoen)

Anonymous poster hash: eb404...6e0

• Liker 5
Skrevet

Dere må ha overnaturlige sanser. Det fremgår ikke noe sånt av bildene eller filmene. Men jeg ser jo at det SIES i Avpixlat at det dreier seg om en konflikt mellom menn av afrikansk avstamning. Uten at det fins noen kilde til påstanden.

Det betyr selvsagt ikke at det ikke stemmer.

ca 8-10 sekunder ut i videoen så hører du at det ropes allah akbar to-tre ganger.

Anonymous poster hash: a626d...42b

• Liker 7
Skrevet

ca 8-10 sekunder ut i videoen så hører du at det ropes allah akbar to-tre ganger.

Jeg hører også "akta er", men beklager å måtte si det, det er ikke noe Allah akbar der.

Anonymous poster hash: d3f39...81d

Skrevet

Jeg hører også "akta er", men beklager å måtte si det, det er ikke noe Allah akbar der.

"Akta er"?

Du hører på rytmen og tonefallet at dette ikke er en svensk politimann som roper "akta er", eller i den pågrepne som roper at noen skal passe seg ("akta er").

Skrevet

Ikke? Se denne heller.

Skrevet

"Akta er"?

Du hører på rytmen og tonefallet at dette ikke er en svensk politimann som roper "akta er", eller i den pågrepne som roper at noen skal passe seg ("akta er").

Jo, noen sier "akta er", mest sannsynlig politimannen. Hvis man hører nøye, så hører man sammenhengende skriking samtidig.

Rytmen og tonen ved Allahu akbar ville vært helt annerledes. Men du må jo få tro akkurat hva du vil ...

Skrevet

Really? De henger da på rekke og rad bortover. Har du virkelig aldri kjøpt kjøkkenkniver på Coop elller Rema 1000?

Nope, jeg har aldri kjøpt kjøkkenkniver i det hele tatt. 

Skrevet

Noen hører alltid det de har lyst til, og hvis de ikke gjør det, manipulerer de en video for å høre det ;)

Mulig, men at vi her snakker om enda et tilfellet av noen gærne innvandrere er det ingen tvil om. Uavhengig av om du hører allahu akbar i videoen eller ei. 

• Liker 2
Skrevet

Jo, noen sier "akta er", mest sannsynlig politimannen. Hvis man hører nøye, så hører man sammenhengende skriking samtidig.

Rytmen og tonen ved Allahu akbar ville vært helt annerledes. Men du må jo få tro akkurat hva du vil ...

Du hører at politimennene skriker og de har et helt annet tonefall og skriker for å avskrekke. Rytmen og tonefallet og settingen er fullstendig i tråd med "Allah akhbar".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...