Gå til innhold

Massaker på IKEA i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke trist. Det er dessverre positivt. Flere slike hendelser og SD blir større. Håpet for Sverige er jo at SD blir så store at de virkelig får makt. Det er det eneste som kan redde landet. Forventer at du som alle andre ser og forstår hva som faktisk skjer i vårt naboland. Om vi ikke snarest handler her i landet, så vil vi oppleve det samme.

Er du klar over at du enkelte ganger overkommuniserer dine intensjoner?

Som her, da du gleder deg over at to uskyldige mennesker har mistet livet, fordi det passer dine politiske ambisjoner?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som her, da du gleder deg over at to uskyldige mennesker har mistet livet, fordi det passer dine politiske ambisjoner?

Grov påstand du her kommer med. Har ikke med et ord nevnt de drepte. Videre kommentar til dine ufinheter ser jeg ingen grunn til.

• Liker 1
Skrevet

Grov påstand du her kommer med. Har ikke med et ord nevnt de drepte. Videre kommentar til dine ufinheter ser jeg ingen grunn til.

Det var ikke JEG som sa at mordene på IKEA er positive fordi det fører til at SD får mer støtte. Det var det DU som sa. Jeg mener å huske at du har kommet med lignende ytringer tidligere.

Ikke uroe deg for det, Goth. Det er helt normalt at fikenbladet ramler av når man får ståkuk.

• Liker 3
Skrevet

Det er litt merkelig at en av de antatte angriperne selv ble så alvorlig skadet at han ikke kunne forlate bygningen.

Finnes det ikke CCTV på Ikea?

Skrevet

Det var ikke JEG som sa at mordene på IKEA er positive fordi det fører til at SD får mer støtte. Det var det DU som sa. Jeg mener å huske at du har kommet med lignende ytringer tidligere.

Ikke uroe deg for det, Goth. Det er helt normalt at fikenbladet ramler av når man får ståkuk.

Det jeg sa er positivt, er at SD vil gå frem. Ikke at drapene er positivt. Slutt med tolkninger som ikke stemmer.

• Liker 3
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ikea-drapet-mistenkt-23-hevder-han-er-uskyldig/a/23503360/

Slipper å spekulere mer om de var innvandrere eller ikke nå.

Anonymous poster hash: eb404...6e0

Få var vel i tvil om det var innvandrere. Jeg tror de fleste uansett om de liker SD eller ikke. forstår at SD er det eneste partiet nå som kan redde broderfolket. Man må være rimelig langt ute og ha store vansker med forståelsen om man nå ikke forstår dette og alvoret.

• Liker 3
Skrevet

Det er litt merkelig at en av de antatte angriperne selv ble så alvorlig skadet at han ikke kunne forlate bygningen.

Finnes det ikke CCTV på Ikea?

Tipper at det ene offeret har gjort motstand

Anonymous poster hash: d74a9...63d

• Liker 3
Skrevet

Kan jo være at de skulle sendes ut av landet og heller ville sitte i svensk fengsel.

Anonymous poster hash: 98cb0...43f
Skrevet

Kan jo være at de skulle sendes ut av landet og heller ville sitte i svensk fengsel.

Anonymous poster hash: 98cb0...43f

På en svensk avis stod det at de hadde vært i Sverige bare noen uker.

Anonymous poster hash: d74a9...63d

Skrevet

Dere må ha overnaturlige sanser. Det fremgår ikke noe sånt av bildene eller filmene. Men jeg ser jo at det SIES i Avpixlat at det dreier seg om en konflikt mellom menn av afrikansk avstamning. Uten at det fins noen kilde til påstanden.

Det betyr selvsagt ikke at det ikke stemmer.

Da må du være passe blind i skallen din om du ikke evner se at det er en neger som blir frakta vekk på det bildet. Og hører man godt etter i den videoen kan det oppfattes som han skrek nettopp Allah Akhbar, men vet ikke helt, derfor jeg satte et spørsmåltegn bak.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det gjør ikke det.

Den første linken din funker ikke, det var kanskje der du mente du kunne se at han var innvandrer? For i den nederste videoen, ser man ikke noe som helst slik.

Anonymous poster hash: d3f39...81d

Jo, det gjør det. Men som sagt, man kan oppfatte det feil, derfor et spørsmåltegn, men høres ut for meg som han gaper Allah Akhbar..

Og min link fungerer her, der kan man tydeligvis se en sort neger bli fraktet ut på båre, en av gjerningsmennene.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vil du så karakterisere tilhengere av muslimsk innvandring som ivrer for at denne skal fortsette, til tross for at etnisk norske jenter voldtas i hundretall årlig?

Anonymous poster hash: fc722...f82

• Liker 5
Skrevet

Få var vel i tvil om det var innvandrere. Jeg tror de fleste uansett om de liker SD eller ikke. forstår at SD er det eneste partiet nå som kan redde broderfolket. Man må være rimelig langt ute og ha store vansker med forståelsen om man nå ikke forstår dette og alvoret.

Å se et bilde hvor de regelrett har avrettet denne damen, disse to asylsøkerene, kan man se hodet til denne kvinnen avskært og snudd mot kroppen. 

Helt sykt dette.http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2372/6630/original.jpg

Skrevet

Vil ikke kalle 2 drepte for en massakre.
Var ikke også gjerningsmennene flyktninger som bodde på flyktningleir eller noe? Det sier mye om de individenes frustrasjon og desperasjon og ingenting om hvordan trussel en nye ikea hendelse er i fremtiden.
Folk hopper fra broer og tar selvmord i desperasjon også, men vi forbyr ikke broer eller setter opp vektere på hver bro.
Nå må dere slappe av og ikke la medias frykt propaganda styre dere.

Anonymous poster hash: d707c...239
Skrevet

Vil ikke kalle 2 drepte for en massakre.

Var ikke også gjerningsmennene flyktninger som bodde på flyktningleir eller noe? Det sier mye om de individenes frustrasjon og desperasjon og ingenting om hvordan trussel en nye ikea hendelse er i fremtiden.

Folk hopper fra broer og tar selvmord i desperasjon også, men vi forbyr ikke broer eller setter opp vektere på hver bro.

Nå må dere slappe av og ikke la medias frykt propaganda styre dere.

Anonymous poster hash: d707c...239

Håper du sier det samme og forsvarer gjerningsmennene om din mor og bror blir halshugget som de i går. Dog jeg håper du ikke har familie så grotesk sjel du har.

Anonymous poster hash: 85ae0...f94

• Liker 5
Skrevet

Syntes dette ligner på samme psykiske reaksjonen de hadde de som begikk henholdsvis trikke drapet og buss drapet i norge

Skrevet

De fikk opphold og beskyttelse .

Så angriper de landets innbyggere.

Har lest i svensk avis i dag om tidligere forbrytelser gjort av innvandrere..flykninger. Blir ikke utvist engang

Anonymous poster hash: 115a6...bd9

• Liker 2
Skrevet

Dette må vi regne med folkens. Stakkars afrikaner. Han var garantert skadet fra krigen der har kom i fra. Jeg håper han slipper straff og får et koselig hus å bo i. Vi må regne med litt svinn. Synd det var et drap denne gangen. Vi er jo så vant til grove overfallsvoldtekter utført fra disse folkene. Men men..

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...