Gå til innhold

Massaker på IKEA i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Og nordmenn klarer knapt vente på å lignende tilstander her i norge..... Fantastisk!

Anonymous poster hash: f984f...195

JA! Kommer det snart?? 

Endret av Walden
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes dette ligner på samme psykiske reaksjonen de hadde de som begikk henholdsvis trikke drapet og buss drapet i norge

Ja, for dette vet vi jo en masse om.

Motivet er vel fremdeles ukjent, dog med noen (få) hint til ropen på han allah?!

Men, jeg er ikke et sekund i tvil om at du klarer å få plassert ansvaret for denne udåden hos, om ikke de to drepte, så i hvert fall det svenske samfunn!

• Liker 3
Skrevet

Whats new? 

Tror du jeg blir sjokkert? lol

Folk stemmer på psykopater, da får man psykopatiske tilstander. 

Tror ikke de er psykopater, men regelrette nidvitter som har fjernet seg fra all virkelighetssans i en elitistisk boble styrt av en farlig naivitet.

Når man utvikler seg som et samfunn hvor røde troll blander seg inn i samfunnsstrukturen i alle ledd, og fordeler hvit skyld og ansvar med rettesnoren alt du er i mot dem med er rasisme, blir følgende maktesløshet for å stanse eventuelle konsekvenser.

og når selv tidligere statsminister Reinfeldt, da som statsminister sier åpent at sverige ikke tilhører svenskene, men innvandrerene, da forstår man at man ikke lenger er i stilling for et ivearetaende av sitt folk, men tilretteleggelse for den komplette ødeleggelse av et ellers varmt og trygt samfunn.

Kilde.https://www.youtube.com/watch?v=d5pPmcYUHVU

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke de er psykopater, men regelrette nidvitter som har fjernet seg fra all virkelighetssans i en elitistisk boble styrt av en farlig naivitet.

Når man utvikler seg som et samfunn hvor røde troll blander seg inn i samfunnsstrukturen i alle ledd, og fordeler hvit skyld og ansvar med rettesnoren alt du er i mot dem med er rasisme, blir følgende maktesløshet for å stanse eventuelle konsekvenser.

og når selv tidligere statsminister Reinfeldt, da som statsminister sier åpent at sverige ikke tilhører svenskene, men innvandrerene, da forstår man at man ikke lenger er i stilling for et ivearetaende av sitt folk, men tilretteleggelse for den komplette ødeleggelse av et ellers varmt og trygt samfunn.

Kilde.https://www.youtube.com/watch?v=d5pPmcYUHVU

Dette er gammelt nytt, and frankly I dont care. Prepare accordingly. 

Skrevet (endret)

Dette er gammelt nytt, and frankly I dont care. Prepare accordingly. 

Handler ikke om gammelt nytt, men om hvordan du tror det ender i noreg. 

Tror du det blir like ille her altså, da mener jeg at forskjellen på sverige og norge er at nettopp i norge har vi fortsatt muligheten for å snu dette.

Endret av Sannerlig
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Tror det blir like ille her altså, da mener jeg at forskjellen på sverige og norge er at nettopp i norge har vi fortsatt muligheten for å snu dette.

Selvsagt blir det ille overalt i Europa. Ikke bare pga innvandring. Som sagt, prepare accordingly. Gjør noe. Ta grep. Jeg har gjort masse jeg. Har hedget meg i huet og ræva. Kan dra andre steder, eier gull, sølv, aksjer, eiendom. Trenger ikke arbeidsgiver, kan survival skills. You name it. Hva gjør du? Hell, jeg har til og med gode innvandrervenner som kan være nyttige i tilfelle anarki. 

Endret av Walden
  • Liker 1
Skrevet

Å se et bilde hvor de regelrett har avrettet denne damen, disse to asylsøkerene, kan man se hodet til denne kvinnen avskært og snudd mot kroppen. 

Helt sykt dette.http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2372/6630/original.jpg

Ja det er sykt. Men de sykeste er oss egentlig. Når skal vi forstå at vi må ha lukkede og strengt bevoktete asylmottak? Vi kan ikke lengre slippe mennesker fritt ut i samfunnet. Mange av disse menneskene er sterkt traumatisert og burde sendes tilbake dit de kom i fra, vi har ikke mulighet til og behandle disse. Det har jeg lang erfaring med. Hvor mange uskyldige må drepes her i landet og i vårt naboland før vi tar dette på alvor? Mitt oppi dette sitter AP folket og suter over at politiet bærer våpen. Vi burde snart alle bevæpne oss.

• Liker 4
Skrevet

Ja det er sykt. Men de sykeste er oss egentlig. Når skal vi forstå at vi må ha lukkede og strengt bevoktete asylmottak? Vi kan ikke lengre slippe mennesker fritt ut i samfunnet. Mange av disse menneskene er sterkt traumatisert og burde sendes tilbake dit de kom i fra, vi har ikke mulighet til og behandle disse. Det har jeg lang erfaring med. Hvor mange uskyldige må drepes her i landet og i vårt naboland før vi tar dette på alvor? Mitt oppi dette sitter AP folket og suter over at politiet bærer våpen. Vi burde snart alle bevæpne oss.

Usj..hadde de skjært av henne hodet? Vil helst ikke se slike bilder..

Skrevet

Vil ikke kalle 2 drepte for en massakre.

Var ikke også gjerningsmennene flyktninger som bodde på flyktningleir eller noe? Det sier mye om de individenes frustrasjon og desperasjon og ingenting om hvordan trussel en nye ikea hendelse er i fremtiden.

Folk hopper fra broer og tar selvmord i desperasjon også, men vi forbyr ikke broer eller setter opp vektere på hver bro.

Nå må dere slappe av og ikke la medias frykt propaganda styre dere.

Anonymous poster hash: d707c...239

Ah! De var frustererte og desperate ja! Ahh..selvfølgelig. Neimen, DA er det jo greit :)

Du er sinnsjuk. Haha. Virkelig..helt sinnsjuk. 

• Liker 3
Skrevet

Tror du det blir like ille her altså, da mener jeg at forskjellen på sverige og norge er at nettopp i norge har vi fortsatt muligheten for å snu dette.

Vi har muligheten til å snu, det har også Sverige. Men da må SD bli store. Jeg tror faktisk Sverige har større muligheter en oss. De har tross alt et parti som SD, vi har ingen partier som vil ta tak og rydde opp blant innvandrere. Det må handles og det må gjøres nå. Man må ignorere såkalte rettigheter og bryte prinsipper. Vi kan ikke la prinsipper få ødelegge vårt samfunn. Vi må også samarbeide med alle de innvandrerne som ønsker og tilpasse seg og leve et fredelig liv, dem er det heldigvis flest av og de kjenner ofte miljøer bedre en oss naive nordmenn.

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt blir det ille overalt i Europa. Ikke bare pga innvandring. Som sagt, prepare accordingly. Gjør noe. Ta grep. Jeg har gjort masse jeg. Har hedget meg i huet og ræva. Kan dra andre steder, eier gull, sølv, aksjer, eiendom. Trenger ikke arbeidsgiver, kan survival skills. You name it. Hva gjør du? Hell, jeg har til og med gode innvandrervenner som kan være nyttige i tilfelle anarki. 

Selv har jeg kjøpt leilighet i Polen. Der skal jeg nyte gamle dager helt og holdent i fred og ro for fremmedkulturelle elementer av ulike slag. Trygt og sikret sted med eget vaktselskap og gode tjenester av alle sorter.

Skal i vertfall ikke på noe eldrehjem her, det er klinkende sikkert.

Ja, for vi har lært at det finnes ikke en stopp i røde folks sine evner til å rope "enkeltepisoder" uansett hvor mange de er.

Noe så grusomt i som på valdresekspressen og nå i sverige, at man kan gamble med folks ve og vel for å kun fremstå som en redningsmann politisk utad, spesielt i Fn ol, nei det er skammelig.

Spesielt når våre penger kunne hjulpet så mange der de befinner seg i nærområder mm.

Skremmende utvikling!

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg kjøpt leilighet i Polen. Der skal jeg nyte gamle dager helt og holdent i fred og ro for fremmedkulturelle elementer av ulike slag. Trygt og sikret sted med eget vaktselskap og gode tjenester av alle sorter.

Skal i vertfall ikke på noe eldrehjem her, det er klinkende sikkert.

Ja, for vi har lært at det finnes ikke en stopp i røde folks sine evner til å rope "enkeltepisoder" uansett hvor mange de er.

Noe så grusomt i som på valdresekspressen og nå i sverige, at man kan gamble med folks ve og vel for å kun fremstå som en redningsmann politisk utad, spesielt i Fn ol, nei det er skammelig.

Spesielt når våre penger kunne hjulpet så mange der de befinner seg i nærområder mm.

Skremmende utvikling!

Bra for deg. Jeg forlater dog ikke Norge før det eventuelt skulle bli veldig jævla ille. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan like godt venne deg til slikt. Det blir mer og mer en del av hverdagen. Det gjelder nå og kunne forsvare seg selv og sine. Men alt dette var vi fullstendig klar over for over 30 år siden. Men få lytta til de advarsler. Så dette har folket selv ønsket. Ikke noe å syte over egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Og satt det opp foran henne, med ansiktet snudd mot kroppen. Slik IS gjør med vantro kvinner. 

Berikende politisk religionskultur du?;)

• Liker 4
Skrevet

Du kan like godt venne deg til slikt. Det blir mer og mer en del av hverdagen. Det gjelder nå og kunne forsvare seg selv og sine. Men alt dette var vi fullstendig klar over for over 30 år siden. Men få lytta til de advarsler. Så dette har folket selv ønsket. Ikke noe å syte over egentlig.

Nei..det er dette vi ønsket. Og selv om vi fortjener det i vår grenseløse naivitet og idioti, så blir jeg likevel trist. Den dagen det går opp for f.eks min foreldregenerasjon (de som er 60 nå), eller evnt min egen generasjon..spørs jo hvor lenge vi kan holde det flytende, blir en trist dag. Jeg finner ingen glede i å bo i absurdistan. Men siden jeg er libertaner, anarkokapitalist eller noe sånt, så tenker jeg at folk velger selv. Og vi har valgt dette.

Og satt det opp foran henne, med ansiktet snudd mot kroppen. Slik IS gjør med vantro kvinner. 

Berikende politisk religionskultur du? ;)

Jeg blir skadet av å høre sånt..derfor klarer jeg ikke se det. 

• Liker 2
Skrevet

Skremmende utvikling!

Dette er ingen engangshendelse, det er mange år siden vi kunne si noe så dumt. Dette er vanlig i vårt samfunn. Det er vanlig i Europa og vi har kun sett et lite snev av begynnelsen. Det vil bli langt mer vold. Høyreekstreme partier vil vokse seg store i Europa. De vil selvsagt møte med vold. Venstresiden her hjemme og i vårt naboland ber jo om et slikt samfunn. Det er deres ansvar for at ekstreme får vokse. Hadde vi gjort noen enkle humane grep, eks. lukkede asylmottak, slik at vi kunne ha kontroll. Så ville mange menneskeliv vært spart og de ekstreme ville ikke fått så gode vekstforhold. Men nei det ønsker vi ikke.

• Liker 3
Skrevet

Nei..det er dette vi ønsket. Og selv om vi fortjener det i vår grenseløse naivitet og idioti, så blir jeg likevel trist. Den dagen det går opp for f.eks min foreldregenerasjon (de som er 60 nå), eller evnt min egen generasjon..spørs jo hvor lenge vi kan holde det flytende, blir en trist dag. Jeg finner ingen glede i å bo i absurdistan. Men siden jeg er libertaner, anarkokapitalist eller noe sånt, så tenker jeg at folk velger selv. Og vi har valgt dette.

Selvsagt har folket selv ønsket dette og de har nok ennå ikke blitt mette. De vil helt sikkert ha mer. Det vil nok ikke gå en uke før noe nytt inntreffer. Enten her i landet, eller i våre naboland. Vi får som fortjent.

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en grusom sak. En av mange grusomme saker. Jeg forstår ikke helt logikken bak å ofre menneskers trygghet, sikkerhet og bevegelsesfrihet, og ødelegge et tidligere velfungerende samfunn på denne måten. Ja, vi redder noen og gir dem et bedre liv, men med det er det også veldig mange som får livet tapt (drap, voldtekter, livsvarige skader) og livskvaliteten redusert. At "litt svinn" liksom bare må godtas på denne måten er langt forbi min fatteevne. Kjempebra at vi har muligheten til å hjelpe mennesker i nød, men når noen mennesker er så skadet at de utfører slike syke handlinger kommer den gode gjerningen med en brutalt vondt bismak...

Anonymous poster hash: 7616d...e72

• Liker 8
Skrevet

Da må du være passe blind i skallen din om du ikke evner se at det er en neger som blir frakta vekk på det bildet. Og hører man godt etter i den videoen kan det oppfattes som han skrek nettopp Allah Akhbar, men vet ikke helt, derfor jeg satte et spørsmåltegn bak.

Det syns ikke på videoen. Busskuret han stod i er i skygge, og av en eller annen grunn senket den som gjorde opptaket, mobilen sin og filmet bakken mens han gikk nærmere skuret..

Og det høres noe roping, men det høres ikke på videoen hva han roper. Omtale av hendelsen sier at han var høyrøstet, men ikke gjorde motstand.

Skrevet

Hva er dette pratet om avkuttede hoder? Skjedde det virkelig i Sverige? At de kuttet hodet av offeret i kjent mislimsk tradisjon?

Anonymous poster hash: 87975...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...