Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Clearblue viste blinkende smiley i dag da jeg våknet. Billigtesten var negativ, men sterkere enn i går ettermiddag. 

Tester igjen i kveld rundt 7 tiden :) Lagt inn aksjer hvertfall, og oppdaget masse EL-slim når jeg kom hjem fra jobb i dag. Krysser fingra :) Det er tre damer på jobben som er gravide nå, og ei som kommer innom med sin nyfødte sønn i morgen :rodmer: Han er sååååååå fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blinke smiley i kveld også.. Ny test i morgentidlig. Rart hvor opptatt jeg har blitt av eggløsningstester. Får jeg ikke positive graviditetstester skal jeg farken meg hvertfall ha positive EL-tester :opplyser: :fnise: Skal sies at billigstrimmel-testen var farlig nær positiv i kveld da, så mulig denne eggløsninga er rett rundt hjørnet. Bare liiiitt forsinket.. 

Vi fortsetter med aksjeinnlegginga :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester du Clearblue på morgen og billig på kveld? Jeg prøvde med billig på morgenen denne perioden, men fikk aldri positiv. Leste en plass at noen har så kort periode med stigning at det kun viser positivt på kvelden. Unngår du drikke i noen timer da, eller hvordan gjør du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester du Clearblue på morgen og billig på kveld? Jeg prøvde med billig på morgenen denne perioden, men fikk aldri positiv. Leste en plass at noen har så kort periode med stigning at det kun viser positivt på kvelden. Unngår du drikke i noen timer da, eller hvordan gjør du? :)

Har testet begge deler både morgen og kveld i tre dager nå :fnise: Mer testetøs enn til vanlig, og det blir ikke sånn i neste pp, for clearblue sine er jo 400kr for ti testpinner. Teit at det ikke er mulig å kun kjøpe testpinnene. Men i morgest når jeg testet fikk jeg fast smil, og omtrent positiv billigtest. Skal teste i dag kveld også, så får jeg se :) Jeg bruker å unngå å tisse og drikke noe på to- tre timer ca. 

Stemmer at noen kan ha kort LH stigning ja, og jeg har litt ulik stigning hver gang tror jeg. Av og til lang tid med positiv, av og til kort. Men i en prøveperiode testet jeg kun med billigtester, og opptil fire ganger på en dag. Da opplevde jeg en gang å få negativ på morgen, formiddag og ettermiddag, men positiv på kveld (kl 8.30 ca). Neste morgen var streken mye svakere igjen, så hadde jeg ikke testet på kvelden før ville jeg aldri sett positiv. Så selv om du ikke så at testen ble positiv betyr det ikke at eggløsninga ikke var der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire ganger til dagen! Du er vill :fnise:

Takk for god forklaring! Jeg får telle hvor mange billigstrimler jeg har igjen. Kanskje jeg også skal go nuts neste periode hvis det ikke har klaffet denne gangen :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire ganger til dagen! Du er vill :fnise:

Takk for god forklaring! Jeg får telle hvor mange billigstrimler jeg har igjen. Kanskje jeg også skal go nuts neste periode hvis det ikke har klaffet denne gangen :danse: 

Huff, ja :fnise: Orker ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på eggløsningstester.. Egentlig er det jo ingen vits, for aksjer legger vi jo inn uansett, og EL-testing gjør oss jo strengt tatt ikke mer fruktbar. Men godt å se den positiv også da :danse: 

Håper du slipper å go nuts neste mnd! Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge denne gangen :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja :fnise: Orker ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på eggløsningstester.. Egentlig er det jo ingen vits, for aksjer legger vi jo inn uansett, og EL-testing gjør oss jo strengt tatt ikke mer fruktbar. Men godt å se den positiv også da :danse: 

Håper du slipper å go nuts neste mnd! Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge denne gangen :nigo: 

Haha, det er helt sant! Blir ikke akkurat superfruktbar av å se de strekene :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ha eggløsning på samme dag som man får positiv test? 

Jeg fikk fast smil i går tidlig, og da er det ikke mulig å teste mer igjen etter. Fikk også positiv billigtest i gårkveld. Leser jo at eggløsning da kommer 1-2 døgn etter, men jeg følte at jeg hadde eggløsning i går, samme dag som positive tester. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bruksanvisningen for billigstrimlene står det at ved positiv test er det best å ha sex etter 24 timer, men innen 48. Så jeg vet ikke mer enn det dessverre :P

Dere får hoppe i høyet i dag i hvert fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bruksanvisningen for billigstrimlene står det at ved positiv test er det best å ha sex etter 24 timer, men innen 48. Så jeg vet ikke mer enn det dessverre :P

Dere får hoppe i høyet i dag i hvert fall! ;)

Ja vi er jo uansett allerede så godt i gang med den rutinen nå :fnise: I denne prøveperioden har vi faktisk greid å kost oss også. Tidligere har det blitt veeldig planlagt og obligatorisk om det gir mening. :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere flytter hjem!  Tenkt noe på huskjøp eller? :)  Trondheim  er så fint, kunne godt bodd der. 

Herregud, hvoran har jeg ikke sett denne :bond: Litt i ettertid, men jeg henger ikke heelt med på KG's nye oppdatering enda :fnise: 

Vi flytter inn i på tomta til svigers. De bor på en liten gård og eier et gammelt men oppusset trønderlån som er plassert rett ved deres hus. Huset er ikke så stort, men har to soverom og stor stue, så det er nok for oss nå, før vi får barn :) 

 

Vi tenker å få til husbygging i løpet av 2016 i mens vi bor der. Selbuhus, så da går det raskt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi er jo uansett allerede så godt i gang med den rutinen nå :fnise: I denne prøveperioden har vi faktisk greid å kost oss også. Tidligere har det blitt veeldig planlagt og obligatorisk om det gir mening. :P 

 

 Det gir veldig mening! Det har vært omvendt for oss denne perioden. Oppussing av hus og pliktsex. Ikke så romantisk, så håper enten at det klaffet eller at vi klarer å kose oss neste måned. Spotting i dag, så vi får se hvordan det ender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det gir veldig mening! Det har vært omvendt for oss denne perioden. Oppussing av hus og pliktsex. Ikke så romantisk, så håper enten at det klaffet eller at vi klarer å kose oss neste måned. Spotting i dag, så vi får se hvordan det ender :)

kjenner godt til strevet og frustrasjonen rundt oppussing av hus.. Det kan tære på det meste. 

Håper det er festeblødning du oppdaget! Jeg spottet litt i tiden etter EL da jeg ble gravid i mai. Trodde TR kom, men det gjorde den ikke! Krysser fingrene for at det klaffet for dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner godt til strevet og frustrasjonen rundt oppussing av hus.. Det kan tære på det meste. 

Håper det er festeblødning du oppdaget! Jeg spottet litt i tiden etter EL da jeg ble gravid i mai. Trodde TR kom, men det gjorde den ikke! Krysser fingrene for at det klaffet for dere :) 

 Jeg håper også sterkt på festeblødning, men det er dag 26 i syklusen så jeg tenker det kan være starten på mensen også. Prøver å være forberedt på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Jeg håper også sterkt på festeblødning, men det er dag 26 i syklusen så jeg tenker det kan være starten på mensen også. Prøver å være forberedt på det meste :)

forstår godt at du trenger å forberede tankene litt på at det kan være mensen, men jeg håper fortsatt det har klaffet for dere :) Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim i dag og?! Positiv EL-test på tirsdagskveld, så må vell til litt aksjeinnlegging i dag og i morgen for å være sikker.

Men vi koser oss heldigvis :) Vi sovnet til etter aksjene var lagt inn i går og lo godt når vi våknet.. Vi sovnet ikke etter sex når vi ble kjærester som 16 og 18 åringer :fnise: Tror faktisk ikke vi hadde like mye sex da heller, som nå i prøveperiodene. Ikke rart man dupper av litt i etterkant :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke skylde all sexen på prøving.. Er det ikke dette som kalles nygift? :fnise:  Er jo bare å kjøre på. Som du sier så har jo ikke testene noe å si på fruktbarheten :) 

Så koselig at dere skal flytte hjem da. Selv om jeg tenkte vi skulle henge sammen i permisjon :sjenert: Men OK da :fnise: Det blir garantert godt å komme nærmere familien etter alt som har skjedd og alt som skal skje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke skylde all sexen på prøving.. Er det ikke dette som kalles nygift? :fnise:  Er jo bare å kjøre på. Som du sier så har jo ikke testene noe å si på fruktbarheten :) 

Så koselig at dere skal flytte hjem da. Selv om jeg tenkte vi skulle henge sammen i permisjon :sjenert: Men OK da :fnise: Det blir garantert godt å komme nærmere familien etter alt som har skjedd og alt som skal skje :) 

Ja kanskje det er at vi er nygifte som gjør det ja :fnise: 

åh, det hadde vært koselig ja kakaoen :strix: Selv om tiden for at vi har ville hatt permisjon på samme tid snart rennee ut for min del :bond: Nå får spira sitte snart :opplyser: Så om 10 år, når jeg har fire-fem kids :hoho:, så kan vi reise på tur til dyreparken! Husker selv jeg drømte om å bo i Kristiansand som lita, rett og slett på grunn av dyreparken :nigo: 

Det blir godt å være nærme familie og venner igjen ja! Savner de ekstra mye nå, men blir julefeiring hjemme i Trøndelag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...