Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Åh dere er så gode og positive :blomst:

Håper dette er siste TR på leeenge ja, men tørr ikke håpe helt at vi lykkes i oktober. Vet ikke om jeg får eggløsning engang i denne runden, og vet at syklusen kan være litt rar i begynnelsen etter abort :rodmer:

Men TR ser ut til å bli mindre å mindre da, så håper den gir seg til helga som en normal mens på 6-7 dager ville ha gjort hos meg. Ingen menssmerter i dag heller :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke: Her vil jeg følge med :) Satt meg ned og leste gjennom hele dagboka di. Veldig rart å følge deg gjennom både graviditet, at du mistet og gleden ved bryllup. Først vil jeg bare gratulere deg med giftemålet :) Høres ut som dere har hatt en fantastisk dag! Og det hadde jo passet veeeldig bra med bryllupsreise-baby :rodmer:  Ønsker dere lykke til framover! 

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Her vil jeg følge med :) Satt meg ned og leste gjennom hele dagboka di. Veldig rart å følge deg gjennom både graviditet, at du mistet og gleden ved bryllup. Først vil jeg bare gratulere deg med giftemålet :) Høres ut som dere har hatt en fantastisk dag! Og det hadde jo passet veeeldig bra med bryllupsreise-baby :rodmer: Ønsker dere lykke til framover!

Hei Atziri, takk for det :vinke: Så hyggelig at du vil følge med her inne. Følger både nedturer og oppturer inne her, så nå krysse vi fingra for at det går bedre ved neste graviditet :) Bryllupsdagen var helt perfekt! Så fin dag :rodmer: Det hadde vært gøy med bryllupsreise-baby ja! :strix:

Er du prøver? Om du skriver dagbok vil jeg gjerne følge :blomst:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde avskrivd TR for denne gang i gårkveld, men nå blødde jeg sannelig litt igjen når jeg satt på do.. Har hatt vondt i høyresiden nede i magen rundt eggstokken i dag og, men håper alt er i orden :) Hvis blødningen stopper i morgen starter jeg letingen etter EL over helga :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme TR :( Håper den går over raskt. Ja, har prøvedagbok :) Er på mobilen, så får ikke lagt inn link. Men du finner den under A-L i prøvedagbok-emnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, æsj dumme TR..

Testet EL i dag, negativ. Ut fra app skal EL komme den 24-25, så får bare legge inn aksjer hver dag nå :fnise:

Men det blør litt enda etter sex.. Litt vondt under sex også, men tenker dette enten er bittelitt 'rester' av mens eller såre slimhinner etter all cytotec og utskrapning.

Legen sa at EL ville komme selv om man småblødde, så må bare krysse fingra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare mensen som takker for seg med et brak, siden dette er siste TR på lenge, leenge :nigo::duskedame:

jepp! jeg støtter denne  :opplyser:

 

:hjerte:  :bryllup::hjerte: 

Kos dere som nygifte  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende øyeblikk sitter jeg faktisk med yoghurt naturell oppe i musa :ler:

Skjønner ikke helt hva det er som feiler meg, men det svir og føles litt sårt, så vi prøver litt kjerringråd :hoho:

Gyno anbefalte meg faktisk å klisse yoghurt der nede etter menstruasjoner ogsånn fordi det bare gjennoppretter skjedens PH-verdi.

Vi la inn aksjer i går, og det gjorde faktisk litt vondt sånn helt oppe inni der, men håper det bare er litt sårhet etter alt som har skjedd der nede i løpet av sommeren. Bittelitt blod på papiret i går, men ikke sett noe i dag :)

Appen min beregner EL rundt den 25, så vi får legge inn aksjer i morgen og utover uka :jepp: Gjør det vondt i morgen tror jeg kanskje jeg plinger på legen.. Vil ikke gjøre ting verre om det faktisk skulle være noe rester igjen der oppe :bond:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, litt yoghurt kan da ikke skade i det minste! :fnise: Men støtter å høre med legen hvis det gjør vondt igjen altså, dumt å skulle ødelegge noe. Men kan da virkelig ikke være igjen noe mer nå! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, litt yoghurt kan da ikke skade i det minste! :fnise: Men støtter å høre med legen hvis det gjør vondt igjen altså, dumt å skulle ødelegge noe. Men kan da virkelig ikke være igjen noe mer nå! :bond:

Nei jeg vil ikke tro det kan gjøre vondt verre :fnise:

Ringer om det gjør vondt neste gang vi legger inn aksjer og ja.. Blir egentlig ikke overrasket om det fortsatt er noen rester der, men håper og tror det bare er litt sårt etter flere måneder med blødning, tjue cytotectabletter, en utskrapning og utallige ultralyd og gynekologiske undersøkelser :bond: Selv om vi har måtte avstått fra samleie så lenge blødninge pågikk har nå sannelig glufsa fått kjørt seg litt uansett :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogurt i glufsa? :skratte::hoho: Nå satte jeg nesten vannet i halsen her :skratte:

Håper du fikk en god latter :hoho: Overraskende avkjølende

var det også :fnise:

Aldri hørt om det før, men gynekologen min mente at det var undervurdert. Hun sa det fantes noen tabletter på apoteket (vivag?) som inneholdt melkesyre, men at yoghurt ville ha akkurat samme effekt, bare billig :ler:

Om det hjalp stort gjennstår å se, men akkurat nå så svir det i alle fall ikke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her I huset har vi begynt aksjeinnleggingen :fnise:

Vi ligger jo nesten likt ;)

Har ikke vært så aktiv de siste ukene og det kommer vel et innlegg om det om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det vil klaffe for dere nå LilleMy :strix: Her har jeg ikke helt trua selv om vi legger inn aksjer annenhver dag.. Ingen av EL-testene har vært positive, og nå var den helt blenda hvit. Av og til er teststreken litt tilstede, men så er den usynlig noen timer senere igjen på en ny test :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen positive EL-tester :vetikke: Er det mulig å ha EL selv om slike strimmeltester ikke slår ut? Testet ikke eggløsning i mai når jeg ble gravid, men mulig jeg ikke får eggløsning denne gangen da.. Vi får bare legge inn aksjer annenhver dag fram til mensen da, sånn i tilfelle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse positive?

Den øverste er fra i gårkveld, de to andre tok jeg nettopp.

Har hørt man bør teste mer mot kvelden, men nå er de jo mye sterkere enn det den var i gårkveld :nigo:

Aksjeinnlegging i dag også da :fnise:

post-93573-502610_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...