Jump to content
Guest BeKind

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'

Recommended Posts

Guest BeKind

Mulig den er på kanten til å bli positiv i alle fall, men vi kjører på :ler:

Ser jo på testene som er fra søndag til i dag at noe skjer i alle fall :)

post-93573-895526_thumb.jpg

Fortsetter under...

Kakaoen

Hadde vært positive for meg også. Jeg fikk aldri en skikkelig positiv test de gangene jeg prøvde. Men jeg kjente på kroppen at EL var der :)

Så pul i vei :danse:

Guest BeKind

Ikke noe annetå gjøre nei kakaoen :fnise: Kan jo hende at jeg ikke har fått EL denne gangen, bare kroppen som har forsøkt, men får bare vente å se om TR kommer. Liten tro denne pp uansett egentlig :vetikke: Neste EL er beregnet rundt dagene vi er på bryllupsreise, så om vi ikke treffer nå blir vi å tilbringe mye tid i hotelsenga :ler:

LilleMy1989

Hurra for EL! Den siste synes jeg ser positiv ut så da er det bare å sette igang velkomstfesten  :humpe:

Guest BeKind

Testen er i alle fall negativ i dag, så da har jeg kanskje eggløsning nå? :klo: Ikke kjent noe til den da, så føler ikke vi treffer i denne runden. La inn en siste aksje i dag, så startet jeg chrinone i går :fnise:

Får bare fortsette med chrinone til IKM dagen. Er testen negativ da slutter jeg med chrinone. Har hørt at progesteron tilførsel kan utsette mens også, så derfor vil jeg heller bare kutte det ut om jeg får en negativ test :)

Sapphira

Lykke til, BeKind :nigo: Krysser fingrene for at dere traff :klemmer:

Annonse

Guest BeKind

Lykke til, BeKind :nigo: Krysser fingrene for at dere traff :klemmer:

Takk Sapphira :) Hvordan går det med deg? :klem:

Guest BeKind

Jeg skjønner ikke helt når IKM dagen min blir jeg :klo: Føler ikke at EL-testen ble helt positiv, men den var sånn neesten i alle fall på fredag. Betyr det da at EL dagen var på lørdag eller søndag? :vetikke: Ut fra appen min var EL på fredag da testen var nærmest positiv, men jeg forsto det slik at EL er når testen blir negativ igjen :ler:

Jeg får bare være testetøs fra 7 oktober å se an noen dager derfra.. Tror ikke vi traff, men hadde jo vært veeeldig gøy :rodmer:

Ingen symptomer så langt egentlig. Hadd litt murringer og kniper i eggstokkene, og dårlig søvn. Sist gang våknet jeg midt på natten lenge før IKM, så håper det hadde noe med at egget ble befruktet :nigo:

Sapphira

Takk Sapphira :) Hvordan går det med deg? :klem:

Det går fint med meg :klem: Har hatt noen tunge uker, men endelig er alt "normalt" igjen. Blir en god stund før vi prøver igjen, men må jo innom her å sjekke hvordan det går med deg :nigo:

Guest BeKind

5-6 DPO (?) Litt usikker :fnise:

Skikkelige stikkinger i eggstokkene i dag, spesielt ved raske bevegelser. Trøtt og sulten og. Har spist SÅ usunt og mye i uka her, så nå er det skjerpings :opplyser:

Er så oppblåst at jeg i alle fall ser gravid ut..

Leenge til IKM

Edited by BeKind

LilleMy1989

Leeeenge, leeenge til IKM. Selv om jeg ikke har tenkt på det i dag :P

Guest BeKind

8-9 DPO tror jeg, blendahvit test i dag. Måtte jo bare teste

Kakaoen

Testetøs :fnise:

Det er jo ALT for tidlig :bond: Jeg fikk negativ 10 dpo, skulle drikke litt alkohol :P Drakk litt alkohol, og 12 dpo drømte jeg at jeg fikk positiv test. Og det fikk jeg også den dagen, suuuuupersvak da. Så vet til 12 dpo :jepp: Hilsen ho som egentlig ikke har så mye peiling :P

Annonse

Guest BeKind

Testetøs :fnise:

Det er jo ALT for tidlig :bond: Jeg fikk negativ 10 dpo, skulle drikke litt alkohol :P Drakk litt alkohol, og 12 dpo drømte jeg at jeg fikk positiv test. Og det fikk jeg også den dagen, suuuuupersvak da. Så vet til 12 dpo :jepp: Hilsen ho som egentlig ikke har så mye peiling :P

Jeg veit.. (Bond) Bestilte jo sikkert 50 tester sist gang vi startet prøvinga, så de ligger jo bare der å roper :ler: Skal vente til onsdag nå! 12 dpo da :nigo:

Kakaoen

Flink testetøs :fnise: 

Snart er du i samme posisjon som meg. Preggo i sofan med vond rygg mens noen dundrer i vei inni magen din :rodmer:

Krysser fingre og tær for dag :danse:

Guest BeKind

Nei!! Ikke flink testetøs :kjempesinna: Studerte blendahvit test i dag også.. Søren altså, jeg er så svak!

Tror dog aldri jeg fikk eggløsning da, så har jo ikke troa innerst inne, selv om jeg tester som en gal :hoho:

Håper nesten jeg bruker opp haugen med graviditetstester til mensen kommer. Da skal jeg kun kjøpe én CB test til neste PP i oktober ;) Håpløs..

Ellers er chrinone noe dritt å bruke hver dag. Renner og blir som harde pappbiter oppi musa som gjør alt veeldig sårt og ømt. Ene positive om TR kommer er å slutte med chrinone fram til neste EL igjen :)

Guest BeKind

Tror løpet er kjørt nå altså. Negativ test og hodepine i dag. Jeg får alltid hodepine to-tre dager før TR kommer :(

Kakaoen

Håpet er aldri omme før blodet ligger i trusa :fnise:

Da blir det bare en måned til med pulings da :danse:

LilleMy1989

Du ordlegger deg så delikat kakaoen! :fnise:

Guest BeKind

Haha :fnise: Så sinnsykt delikat :hoho:

Greia er at chrinone kan utsette mensen, så null blod betyr desverre ingen spire fordi om. Men kroppen har jo vært igjennom mye, så får bare tro at den rett og slett ikke var klar for ny graviditet enda.

Mye pulings utover oktober nå, og ny IKM i starten av november :nigo:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...