Gå til innhold

Baby boka...

shy

Anbefalte innlegg

Hurra, endelig helg!!!!!!!!!

Nå skal vi på hytta, og kose oss med peiskos, spill, god mat, fine turer, og rødvin.

Har ikke vært veldig aktiv prøver denne mnd, så jeg er ikke så redd for å drikke litt selvom EL er over for denne gang... (det var skikkelig rart denne gangen, jeg kjennte EL såå utrolig godt... det var INGEN tvil)!!! :-?

Har blitt enig med Siam at neste mnd er det fullt kjør igjen... med prøvingen, så får vi se om en pause har vært godt for oss.

Nå vil jeg bare at IKM ska nærme seg raskt (3/11), slik at vi kan starte den nye PP. Regner ikke med klaff denne gangen, så det er vel ikke vits i å kalle det en PP... :tunge1:

Ha en fin helg alle mine kjære KG venner!!! :)

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD HELG!!!!!!!

Kos deg masse på hyttetur :kyss:

Jeg tar meg frihet til å krysse litt for deg uansett hva du tror jeg.. :tommelsmil: Kanskje sikkerheten om null klaff faktisk har båret frukter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp! Neste runde står vi på for fullt!

Jeg krysser også fingrene for deg. Det kan jo hende allikevel?

Ha en riktig så fin helg! Kos deg på hyttetur da.

Jeg skal i alle fall drikke rødvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god mandag til alle KG-venner!!

Hytteturen i helgen var deilig... :) hadde masse snø, fikk gått en deilig tur på lørdagen, sovet ut hver dag, spist masse god mat, og drukket nok god vin. :sjarmor: Det som var litt pussig, var at etter middagen, begynnte jeg å kjenne at jeg hadde drukket vin.. litt brisen likssom, og da fikk jeg litt hetta.... TENK OM... man kan jo ikke vite.... TENK OM jeg har en spire i magen, også sitter jeg her og drikker og koser meg.....! Så da måtte jeg drikke vann en stund. Skikkelig rar følelse, for denne mnd, er det jo liten sansynlighet for klaff, i og med at vi ikke har prøvd noe særlig.... men men... det er vel sånn vi kvinner er... :-?

Nå er det 1 uke og to dager til IKM, og jeg gleder meg til å starte en ny PP... tror jeg må kalle den PP5 også, siden denne ikke ble noen PP. (Egentlig så spiller det jo ingen rolle :ler: )

Vel, får håpe uken går fort, slik at vi blir ferdige med denn mnd... vil så gjerne prøve igjen!!!! Mannen også... vi skulle jo lissom vente litt lengere, til over jul.. men det blir ikke noe av... det ble med denne ene mnd så lenge. :wink:

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har hatt en så fin helg.

Ikke bekymre deg over rødvinsdrikkingen, du!

Det er nok ikke så farlig selv om du skulle slumpe til å være gravid.

Jeg skjønner godt at du gleder deg til å komme i gang igjen!

Ha en fin uke da, shy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Siam, det gjør ingenting uansett at du drakk rødvin i helga...ikke ha dårlig samvittighet for det!! :riste:

Høres ut som en vellykket hyttetur da! jeg er litt misunnelig... *vil også på hytta og drikke rødvin!!!* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam og Madden, mine trofaste venner!!! Alltid så kos med besøk av dere!!

Argh, nå synes jeg tiden går sakte.... til IKM altså... (typisk prøver tegn, eller hva? :wink: ), får nå VIL vi komme igang igjen.

Jeg har alerede begynnt å kjenne ømme pupper, og det har jo jeg alltid før tanta kommer, så det tyder på at alt er som det skal. I går kjennte jeg faktisk stikking i eggstokkene(?), eller noe... ikke godt å si akkurat hvor, men det var en ny opplevelse... men det kan jo ikke vær klaff denne gangen? :o Man kan jo begynne å lure. Det er jo ikke sånn at vi har vært "avholds" denne perioden, men vi har heller ikke "timet" det, sånn som vi gjør når vi prøver.... hmmm... vel.. det er nok bare meg som ønsker sterkt at det føles annerledes.

Irriterende at det fortsatt er 8 dager til IKM!! :evil:

Mannen mener at nå er det ikke lenge før vi er "i boks", he he... godt han har troen på gutta sine. :wink:

Neida, jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet for rødvinsdrikkingen, det var jo ikke sånn at jeg var full eller noe, og man KAN tross alt ikke begrense seg hele tiden.... når man ikke har muligheten til å vite. Kanskje skal vi være prøvere lenge, og jeg kan jo ikke gå rundt med dårlig samvittighet "i tilfelle" hele tiden, men jeg kommer nok til å være forsiktig de ukene mellom EL og IKM, for det faller seg likssom helt naturlig.

Vel.. nok en gang; ha en fin dag alle sammen!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden fra el til IKM går alltid så sakte! Det er rart med det, gitt.

Håper du har hatt en fin dag så langt, og at den blir fin resten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden til ikm er laaaang ja :roll: Uansett hvor mange planer man klarer å presse inn i dagene før ikm så snegler de seg utrolig sakte fremover :roll:

Spennende med uvanlige tegn, det kan jo være positivt :tommelsmil:

Ha en fin og forhåpentligvis ikke så altfor saktegående dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså! Så du er her på kveldstid innimellom du også?

Koselig det!

Håper du har hatt en fin kveld. Nå går jeg og legger meg, har tenkt å lese litt før jeg sovner.

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for uvanlige tegn!!! :hoppe:

Det liker vi...ofte er det jo sånn at når en tror at nå kan det umulig ha klaffet...så gjør det nettopp det!!

Den pp det klaffet for oss sist hadde vi bare :kline: EN gang de 8 dagene som jeg beregner at jeg kanskje kan få EL på (dette fordi vi var på ferie på hytta vår...der er det fryktelig lytt..og vi hadde folk rundt hoss 24/7!!!!)... :wink: Det er bare til ettertanke altså!

Ønsker deg en riktig fin onsdag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god :klem:! Håper tiden bare flyr avsted til IKM, det blir spennende! Alltid fint med uvanlige tegn..

Ha en kjempe fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå er det snart helg! Hurra... !!!! Gleder meg, skal masse kos i helgen; til en venninne sammen med andre venninner i morgen kveld (ost og rødvin(?) ), og på kosert på lørdag, dette blir morro!!!

Gleder meg til onsdag, tanta har jo kommet presis alle gangene, så jeg regner med det denne gangen også, og da føler jeg likssom at en ny PP er i gang... akkurat nå er det bare ventetid, og det er så kjedelig. :-(

Jeg har fortsatt "murring" i eggstokkene, det har jeg ikke hatt før mens tidligere, så det synes jeg er litt rart, men siden vi ikke koste på EL denne gangen, har jeg ikke noen forhåpninger om klaff, er rett og slett KLAR for å få tantebesøk!! :wink:

Håper alle andre har en bra dag!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka har gått rasende fort!

Litt skummelt. Men nå går jo ikke jeg og venter på IKM, heller da... :ler:

Fint at det snart er helg igjen. Alltid fint med helg, igrunn.

:klem2:

Spennende med murring, egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: Håper på klaff for dere nå shy, skal iallefall krysse fingrene!!IKM er iallefall ikke langt unna!!!

Ha en kjempefin helg, både med venninnekveld og konsert! Høres helt topp ut!! Stooor :klem: fra Madden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

NY UKE, NYE MULIGHETER!!

Nå er det bare to dager til jeg venter tante-besøk, og mannnen og jeg er helt klare for en ny prøve-periode. Det var godt med en pause-mnd, og lite fokusering, men nå holder det!!!

Helgen har vært kjempefin. Var sammen med gode venniner på fredag, skravla gikk, og vi koste oss med mye digg, og litt rødvin, men alle var så slitne etter uken, så det ble ikke så sent, og heller ikke så mye rødvin.

Lørdag gikk mannen og jeg en tur i dusk-regnet, langs sjøen, og det var deilig. Vi var på konsert på kvelden, og etterpå var vi hjemme og hadde deilig mat, og hyggelig selskap av min bror.

I går var jeg en del alene hjemme, da mannen måtte hjelpe sine foreldre med litt forskjellig, så da tinte jeg fryser, og fikk vasket kjøleskap. Fikk også gjort mye på bryllups-albumet vårt, så nå er jeg ca. halvveis!! Satser på å ta resten til helgen.

Vel, vil ønske alle KGère en god uke! Måtte det bli en fruktbar uke for de som har EL, og en positiv uke for de som har IKM!!! :)

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Da var det onsdag, og nå venter jeg tanta når som helst. Har hatt mensmurringer på morgenen i dag, så den er nok rett rundt hjørnet. Skal bli gøy å begynne prøving igjen, har vært litt kjedelig denne mnd, å ikke ha noe å vente på... ikke noe spenning rundt tanta.. men deilig også.. jeg ble så utrolig skuffet forrige gang hun kom, så det er litt ok å kunne ønske henne velkommen denne gangen.

I går var jeg å målte antioksidantene i kroppen min, og har nå funnet ut at kosttilskudd er tingen. Fikk ganske dårlig reslutat, og skal nå gå på kosttilskudd i 3mnd, for så å sjekke reslutatet igjen. Dersom det ikke har blitt bedre innen da, får jeg alle pengene tilbake.... Vel, vi får se. Det kan i allefall ikke skade å ta litt kosttilskudd. Er ikke verdens flinkeste med "5 om dagen" osv..... :oops:

Det er ikke så lenge til helg..... igjen.... og det er jo digg. Skal ut og spise og kose meg med en venninne på fredag.. kanskje på kino, og på lørdag skal jeg kose meg med mannen. Ikke noe konkrete planer.

På søndag har mamma og pappa invitert oss med på middag på et sted som lager kjempe-god mat... det blir koselig.

Nei, må jobbe litt nå... :-?

Ha en fin dag alle sammen.

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin dag!

Får håpe tanta kommer snart så du kommer igang igjen!

Kjedelig uten deg, assa!

Eller at hun ikke kommer på en stund....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper det ikke kommer noe tantebesøk :-)

Er veldig spent, håper det går slik du vil og at du har en liten en i magen! Føler jo at jeg har sneket veldig i køen. Det er så rart at det skal klaffe for noen med en gang, mens andre bruker lengre tid. Urettferdig er det!

Sender deg en god klem og håper på en positiv test snart!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag?

Jeg krysser fingrene for overraskende fravær av tantebesøk jeg :tommelsmil: Selfølgelig ettrefulgt av veldig positiv test :Nikke:

Håper du får en kjempefin dag i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...