Gå til innhold

Baby boka...


shy

Anbefalte innlegg

Hei igjen shy. ja tiden flyr alt for fort.Regnet ut selv i går hvor lenge vi har prøvd.Å jeg er i pp6 :o. Som tiden flyr.Hvor mange tester er det inni en pakke med EL tester? For en pakke er jo ganske dyr.

Håper dere får en kjempe hyggelig kveld med vennene deres i kveld.

Klem fra meg.

Håper det klaffer for dere snart.Vi krysser fingrene for 2 blå denne gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Vimse Dokka.

I den pakken jeg kjøpte var det 7 tester.... vet ikke om det er standart eller hva, men det er jo greit at det er en del, for man kan jo risikere å bruke en del, hvis man ikke vet helt når det er testtid... sånn som meg.. har jo brukt to alerede!!

Ja, klaff med to blå er drømmen.... *håpe håpe håpe* men det er ikke godt å si når det skal skje... Vi får se, og TRO MEG, dere får vite med EN GANG hvis det skjer!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vil følge med deg selvom du er prøver! Det er jo så koselig å lese hos deg! Er her og leser hver dag, men jeg er ikke alltid like flink til å legge igjen hilsen!!

Nå håper jeg EL testene blir positive før du går tom..Men det er jo bra at du skimtet litt i dag, da er den nok på vei :hoppe:

Ha en fin dag og kos deg masse!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen... takker for koselig hilsen SIAM og JUNI!!!

Ja, nå er det nesten helg... så utrolig deilig... skal sove ut skikkelig i morgen, og ellers har vi en del hjemme-prosjekter.... (innebærer en del rydding og ommøblering!!).

Ja, vi må nok stå på denne helgen.... tok ikke EL test i dag, men burde kanskje ha gjort det... men jeg tenkte som så, at det blir sikkert kos i dag uansett, og da er det jo ikke vits i å kaste bort en prøve synes nå jeg. Tar nok en i morgen uansett, for jeg vil gjerne ha konstatert OM jeg har EL eller ikke, og når den er....

I går fortalte venninnen min at de akkurat har begynnt å prøve, og jeg vedder for at de får full klaff med en gang.... aaaarrrgggghh!!! :-x Vel.. jeg BLIR jo glad på deres vegne, men vet det kommer til å stikke litt ekstra i meg for det.... Huff... at man skal ha det sånn... det er jo så dumt!!

Vel, dumt å tenke for mye på det!! Må prøve å bare fokusere på det positive i livet mitt, og det er jo masse... flott mann, vi bor fint, begge har suupre familier, begge har bra jobb, vi har masse venner, og livet er egentlig helt suupert!! Hmm.. ikke så mye å deppe over nei.

Fin fint... da fikk jeg løst opp i den negative floken i hodet mitt!! :):)

Ha en fin fin fredag kjære venner!!!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid så mange positive tanker her inne, at man blir i godt humør uansett!!

Ønsker deg en fantastisk helg med kos, ommøblering og rydding!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje jeg hadde kjent et bittelite stikk av sjalusi om en venninne av meg hadde blitt gravid med en gang også.

Selv om vi egentlig ikke har prøvd så lenge, da... :wink:

Jeg må prøve å skjerpe meg litt, har blitt veldig utålmodig i det siste, vil at det skal skje noe NÅÅÅÅÅÅ!

God helg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok absolutt ikke unormalt å føle at alle andre kommer til å klare det med en gang og derfor kjenne noen sjalu stikk...:klem:

Har vært der flere ganger i løpet av prøvertiden vår :roll:

Det har ingenting med at man ikke unner andre å bli gravide, men det er bare så sårt at det skjer andre og ikke oss... Blir veldig glad på mine venninners vegne når de blir gravide og får barn, men det er ikke til å komme bort i fra at det stikker, og at jeg ofte tar en timeout og feller en tåre eller to :roll: Er tydeligvis veldig babyboom i min vennekrets og det er tungt når den ene etter den andre forteller om graviditet og hvor fort det klaffet :( Men det ordner seg for oss til slutt også, og frem til det får jeg være reservetante og kose meg med låneunger :wink:

Tok visst helt av jeg...

Konklusjon; Det er lov å føle det tungt, selv om man er glad på andres vegne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: HURRA!! :hoppe:

Jeg har i allefall EL!! Det er garantert!! Kjente det ganske godt på slutten av dagen på jobb i dag, og tok en test med en gang jeg kom hjem... Den var soleklar.. EL i rute!!!!

Nå skal mannen og jeg kose oss skikkelig :kline: de neste dagene, for nå VET vi det jo!! Mannen er meget fornøyd med at alt er som det skal så langt!!

Dette blir nok en fin helg!!

(har allerede fullført prosjektet med ommøblering, og det ser MEGET bra ut!!!)

GOD HELG TIL ALLE MINE KG VENNER!!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Da var det mandag igjen... herregud så fort dagene og helgene går.... :roll:

Vel, da kan vi vel regne med at EL er over, men for sikkerhets skyld, skal vi nok "stå på" i noen dager til, for sikkerhets skyld :wink: .

Vi fikk ordnet og ryddet masse i helgen, og det ble såååååååå fint både i stue og på gjesterom. På lørdag hadde vi middagsgjester, og det ble en veldig hyggelig kveld. Det ble veldig sent (eller skal vi si tidlig :wink: ), tror klokken rundet 0500 før vi var i seng, så i går ble en meget slapp dag!!!

Denne uken, er sånn semi-busy, litt planer hver dag... så den går nok like fort som alltid.

Regner med at IKM er rundt 8-10 okt.... hvis syklusen er sånn ca 26-27 dager, men med forrige syklus friskt i minne, er det ikke godt å si... Jeg tar i allefall den helgen som utgangspunkt, for testing, og så får vi se om tanta kommer før det.

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å ha fått konstantert at du har el!

Jeg regner med å bruke el-testene denne syklusen, men det er ikke noe vits å begynne med noen tester på i hvert fall en uke. Hvis det jeg kjente var riktig hadde jeg el på dag 19 i forrige syklus.

Så bra at dere hadde en fin helg. Da er dere vel klare for en fin uke også, da?

Kos dere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare å krysser fingrene ser jeg!!! Håper at det har klaffet for dere...og ang. den "sjalusien"..jeg har vært i den situasjonen noen ganger iløpet av de årene vi har prøvd ja...men jeg svelger da unna etterhvert...tror jeg! Det er sårt en stund...men så er en jo glad på venner's vegne også da...Ikke helt lett når en opplever det gang på gang..men sånn er livet..det er ikke alltid rettferdig!! :roll:

Uansett...håper virkelig at det har klaffet for dere nå da!!! :):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam og Madden, takk for hyggelige hilsener i går!!

Er på dag 16, IKM antar jeg er 8 okt.. med 26 dagers syklus. Da MÅ jeg nok teste akkurat på dagen, for det er en fredag, og jeg skal på jentetur på hytta... det sier seg selv at det blir mye rødvin og kos, dersom det er negativ test.... og hvis det skulle være litt uklart, må jeg begrense meg synes jeg... slikt er greit å vite på forhånd. Men, jeg får håpe det dukker opp noen symptomer den ene eller andre veien, som kan hjelpe meg å tolke om det har klaffet eller ikke.

Mannen og jeg har kost mer enn nok... var vanskelig å holde seg til annenhver dag :wink: (jada, vi vet at det er det beste for svømmerne, men det er ikke alltid like lett å holde fingrene av fatet), og fra i dag tror jeg at EL definitivt er over, så da får vi håpe vi har klart det!!!

(glad jeg har kort syklus :sjarmor: , for jeg er jo så sinnsykt nyskjerrig av meg, og setter pris på at jeg ikke må vente så lenge med å finne ut resultatet...)

Er veldig glad jeg hadde EL test, for da fikk jeg det konstatert helt sikkert... jeg kjennte det forresten veldig godt uansett, men jeg kan ikke huske å ha kjennt det forrige periode... hm, kanskje jeg ikke hadde EL da?

Vel.. time will show!!

ha en fin tirsdag alle sammen..:):):)

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere har det så fint sammen! Det er ikke noe som er bedre enn det.

Jeg hadde nok testet på IKM, jeg også, siden du skal på hyttetur.

Håper det klaffer for oss begge nå!

Ha en fin dag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Onsdag alerede!! I dag skal vi på besøk tin noen venner av oss.. det blir kos.. de har verdens herligste gutt på 4 år.... *GLEDE SEG*.

Det er så merkelig dette med prøving... vi er SÅÅÅ optimistiske rundt EL, og er HELT SIKKRE på at DENNE GANGEN.. da klaffer det.... og så svinner optimisme hen når ventetiden kommer... nå er jeg bare helt overbevist om at det ikke klaffet.... det er så MERKELIG!!! hmmm... kan ikke forstå denne variasjonen i følelser.

Vel.. mannen er i allefall på lag, han gleder seg til det klaffer, men synes vi har det deilig for tiden, så han føler ikke at det er krise hvis det drøyer... og det er DEILIG!!! Så slipper jeg å føle at han går og depper over at det tar tid...

Nei, nå må jeg ta meg sammen og jobbe litt..

Ha en suuper dag alle sammen!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så merkelig dette med prøving... vi er SÅÅÅ optimistiske rundt EL' date=' og er HELT SIKKRE på at DENNE GANGEN.. da klaffer det.... og så svinner optimisme hen når ventetiden kommer... nå er jeg bare helt overbevist om at det ikke klaffet.... det er så MERKELIG!!! hmmm... kan ikke forstå denne variasjonen i følelser.[/quote']

Sånn har jeg det også. Jeg er veldig optimistisk i begynnelsen og frem mot el og litt etter.

Men når det begynner å nærme seg IKM tror jeg ikke lenger at det er noe håp. Nå har det jo vist seg at det ikke har klaffet allikvel, så da stemmer jo antakelsene mine. Det hadde nesten vært verre om jeg var hellig overbevist om at jeg var gravid og så testet negativt...

Ha en fabelaktig dag, kos deg på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei å nei.. nå tror jeg feberen har kommet... har "hanglet" i mange uker nå, men det har ikke brutt ut, men i dag er det annerledes... føler meg svimmel og rar, er varm og nyser i ett sett.... Huff.. dette har jeg ikke tid til... det skjer jo så mye både på jobb og privat! Mulig jeg går hjem litt tidlig i dag... men kjenner jeg meg selv rett blir ikke det noe av.. for timene flyr jo. Skal heldigvis ikke noe i kveld, så da får jeg ta det med ro!!

Ikke noe tegn til noen ting... hverken den ene eller andre veien når det gjelder klaff på graviditetsfronten...

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...