Gå til innhold

Baby boka...


shy

Anbefalte innlegg

Hei Siam, Juni04 og Bizzy! Takker for hilsen.

Ingen tante enda... men føler at "hun" er på vei nå... skal holde dere oppdatert. :wink:

Kos med besøk her i boka uansett!! :):):):):)

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror heller ikke at tanta kommer!! :riste: Hun har dratt sin vei nemlig!! :Nikke:

Men uansett er det jo trygt å ikke håpe for mye, for så heller å bli positivt overrasket!!! :)

Håper du har hatt en fin onsdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Beklager å måtte skuffe dere, men tanta kom som avtalt! :wink:

Det er fint å se at jeg er helt i rytme, nøyaktig 26 dager!! Hurra for korte sykluser!!! :)

Jeg er da offisiellt med i nov - gjengen, da IKM er 30 nov.

Nå krysser jeg alt jeg har for Madden, Bizzy og Siam, og håper det blir maaaaange juli-babyer!!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern..jeg hadde virkelig troen jeg da..

Men det er godt at du er så positiv selv da! Ny PP, nye muligheter!! Skal krysse det som krysses kan for dere! :tommelsmil::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krysser jeg alt jeg har for Madden, Bizzy og Siam, og håper det blir maaaaange juli-babyer!!!

:klem2: :blomst_opp:

Takk skal du ha, snillingen!

Dumt at tanta kom, men det er bra hun er så regelmessig da!

Da har vi nesten IKM samtidig.

Håper vi klarer det begge to denne gangen!

Og bizzy og Madden og så klart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Juni: takk for :klem: , alltid kos med litt omtanke.

Madden; hyggelig at du heier på meg, jeg heier på deg og!! :wink:

Siam; hvor kuult hadde ikke det vært? Klaff nesten helt samtidig?!! Det er noe å krysse for, det er jeg helt enig i!!!

:):):)

Ha en fin dag alle sammen!!!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. nå var det lenge siden jeg hadde vært innom min egen dagbok. Er ofte innom de andre jeg leser fast i, men har glemt min egen i det siste....

Neste uke er det EL, og denne gangen skal vi få det med oss... :kline: ikke noen pause nå nei... baby i juli er jo ikke å forakte det!!!

I helgen hadde vi det nokså rolig. Kino på fredag, og deilig middag (elgfilèt med fløtegrat. poteter) på lørdag, med litt vin til. Ble tidlig kvelden ,da vi begge var slitene, :sove: og på søndag ble det en fin tur, før vi spiste deilig middag ute sammen med min bror og våre foreldre.

Denne uken er litt rolig, og det er jammen bra, for fra neste uke av, tar det helt av... da skjer det noe hver dag (kveld) både på hverdager og i helgene.

Skal på hytta igjen neste helg, og det gleder jeg meg til. Der er det snø og skikkelig vinter nå... HURRA!!! :hoppe:

Det er Onsdag allerede... kan ikke tro hvor fort tiden går... om kun kort tid har jeg vært gift :bryllup: i 5mnd... himmel... Vel.. angerer ikke et sekkund i allefall.. det er så kos atte!! :klem2:

Vil ønske alle gode KG venner en fortsatt fin uke...

en stooor :klem: til dere alle!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at du har det bra, vennen min!

Stå på frem til el! Det hadde vært så gøy om du hadde klart det snart!

Jeg har ingen følelse av at det er noe på gang nå heller.... :-(

Begynner å bli litt lei, må jeg innrømme. Men prøver å overbevise meg selv om at det er helt normalt at det kan ta litt tid. Spesielt når jeg har brukt piller i 15 år...

Lykke til, til oss begge! :wink:

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.. da var det fredag igjen!! Hurra!!!

I kveld skal jeg ut med noen venninner jeg ikke har sett på lenge.. det blir kos! :danse:

I morgen blir det rolig tror jeg... kos med mannen.. EL perioden starter i dag, så da blir det sikkert veldig hyggelig de neste dagene!! :kline::wink:

Søndag blir det nok en tur, før vi får besøk av foreldrene mine. Skal se Ringenes herre 3 hos oss, (har sett den før, men foreldrene mine vil se den hos oss da vi har projector og storskjerm) og det blir jo kos..

Vil ønske alle KGère :kghjerte: en god helg!! :blomst:

Kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi shy.... det varmer veldig :klem:

Håper du får ei flott helg! Den fremvisningen kunne jeg godt tenke meg til å være med på... :wink: (Er STOOOR fan av LOTR)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Sirka: takker for hilsen! Kos med besøk.

Madden: så utrolig hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom. Jeg tenker mye på deg/dere for tiden, og vil bare si at jeg er så lei meg på deres vegne!

iingvild: takk for besøk... kos å ha deg innom her!!!

I går ble det veeeeeldig moro... litt vel mye vin, :perebrus: og i dag har jeg vært skikkelig sliten... :sove: og litt dårlig.. (hodepine, ikke særlig matlyst osv..) Mannen og jeg tok en skikkelig usunn middag på Mc Donalds tidligere i dag.. :sjarmor: *nam* *nam*... digg.. passet midt i blinken.

Nå har vi sett Love actually på dvd på storskjer...skikkelig søt film det der. :hjerte:

Skal legge meg snart. I morgen må jeg vaske og rydde litt her, :husarbeid: og bake en kake til pappa siden det er fars dag. :gratulerer: (Han yttret ønske om sjokoladekake, så da må det nok bli det :sjarmor: ).

Ha en fin helg alle sammen!!

:klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo shy.

Måtte redde dagboka di, den hadde kommet faretruende langt ned på lista!

Nå er vel el over? Eller?

Og så er det bare den lange, kjedelige, men allikevel nervepirrende tiden frem til IKM.

Det er vel akkurat 2 uker til for din del?

Håper du får en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam!!

:hoppe: så snill du er!!! :hoppe:

Jeg er jo innom hver dag.. og leser alltid i din dagbok, men jeg har likssom ikke så mye å tilføye i min egen for tiden... dagene er nokså like... prøvingen går sin vandte gang, og ja.... er likssom ikke så mye å si!!

Jeg er faktisk midt i EL nå... tror den er over i morgen. Mannen er flink.. få mye :kline: og vi er ved godt mot etter pausen vår!!!

Jeg er jå såååå spent på hvordan det går med deg... *håpe håpe* Nå MÅ det bli :babysmokk: på oss snart!!! *utolmodig*

I dag koker det på jobb... og i kveld skal jeg ut og spise tapas med en kollega.. det blir kos. I morgen er det en tur til sykehuset med mannen, da han skal ha en kontroll... ikke noe alvorlig, men greit å få følge.

Til helgen blir det nok en hyttetur.. det er så DEILIG!!!! Gleder meg!!! :hoppe:

Ha en fin dag!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...