Gå til innhold

Baby boka...


shy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender over en god-bedring-:klem: jeg også!!! stakkar shy!! håper du snart føler deg i bedre form!! Vær snill :heiajente: nå da og gjør som Siam sier!!! Kryp under et teppe med kakaoen...mm..hørtes godt ut..kanskje jeg skal gjøre det samme..selv om jeg ikke er syk da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Det ble teppe og kakkao på meg i går ja! (Takk for tipset Siam! :wink: ) Og det var deilig, spesiellt å ligge på sofaen og bli vartet opp av min kjære mann, mens jeg så på 71*Nord, og hvordan de slet seg på ski over fjellet.. he he...

I dag presterte jeg å forsove meg til jobben... det skjer kanskje èn gang i året... hvis ikke mindre, så det var litt sjokk. Men jeg var på plass en halv time etter de andre, og jeg tror jeg har en god kvote når det gjelder dette.. det er mange som har det nesten som en fast "greie" å forsove seg....

Vel.. nå er det helg... i dag er det dag: 19, og jeg tror det er nøyaktig 7 dager til IKM.... i allefall hvis syklusen er lik som sist... (gangene før det, var det en dag mer, så i såfall så er det 8 dager til IKM.....) Dette blir spennende.... men nok en gang så helgarderer jeg, og har mer eller mindre overbevist meg selv om at det ikke er klaff denne gangen heller...... :veldigsur: Vi får se!!

Vil ønske alle en RIKTIG GOD HELG..... ta vare på dere selv, og kos dere!!!

:) shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente!!

Føler du deg bedre i dag, da?

Plutselig ble jeg nyskjerrig... Hva er det du jobber med?

Det hadde vært fint om det hadde klaffet for dere nå, for da skal det jo klaffe for oss også hvis vi skal følge trenden her... :ler:

Jeg krysser nå uansett fingrene for dere.

Ha en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen du!! (Moro at vi alltid skriver til hverandre på likt! :ler: )

I dag føler jeg meg mer eller mindre likt som i går.. hverken bedre eller værre... så lenge jeg ikke har merkbar feber, så går det egentlig veldig greit. Lukker bare døren til kontoret :digge: , og jobber i litt saktere tempo. Dessuten er kakkaoen på maskinen i gangen helt hiiiiimmelsk!! :wink: Så det skal går greit ut dagen, men så er jeg glad det er helg, så jeg får slappet av litt mer!! :sove:

Jeg jobber som administrasjons sjef i en mellomstor bedrift, (personalsjef, økonomisk ansvar, ansvarlig for allt som har med IT å gjøre, og ellers "potet" hvis du skjønner) Er en meget allsidig og spennende stilling, ingen dager er like!! :)

Du da? Hva jobber du med?

Ja, når det klaffer for den ene, så klaffer det for den andre også.. det sier seg jo selv...sånn som vi har fulgt hverandre :klem2: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er rart, det der...

Jeg jobber med forhandlersupport og salg i et stort verdensomspennende firma, selv om norgesavdelingen er ganske liten.

Akkurat nå holder jeg på med opplæring for å begynne mer eller mindre i en annen avdeling og det er jo spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen... *snork* alltid trøtt på mandager jeg.... Til tross for en rolig og deilig helg!

Dag 22, og 5 dager til IKM.. ingen tegn.. kiipt!!! Utenom ømme bryster, men det har jeg alltid siste uken før mensen, så jeg begynner å bli mer og mer sikker på at tanta kommer denne gangen også, siden alt er helt likt de andre gangene!! Vel vel.... vi får se... ingen verdenskrise... (ennå).

Gikk en deilig tur på lørdag, i det fine høstværet... det er sååå fint ute nå!! Med alle fargene og slikt!!

Lagde kjøttkaker til middag (egentlig mer en søndagsmiddag enn en lørdagsmiddag.. men det var ønsket.. :ler: ) og de ble veldig gode... må nok ha spaghetti i dag, og lage hjemmelaget spaghettisaus av kjøttkakerestene... det er sååååå digg!!!

Vel, må løpe i møte nå... vi ønske alle en fin uke...

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se..Nærmer seg IKM nå!! Jeg hadde heller ingen spesielle tegn, annet enn at jeg et par dager før jeg testet hadde en vanvittig PMS, nesten så jeg var redd meg selv!!

Krysser alt jeg har :wink:

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir spennende uansett, jeg, shy!

Så jeg krysser fingrene.

Ha en fin dag.

Jeg kommer til å være litt borte fra KG de nærmeste dagene... Men kommer plutselig tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 23, IKM på fredag.... herregud... kan ikke dagene gå litt fortere... Har lyst til å teste, men holder meg i skinnet foreløpig.... vet det er kiipt å få negativt svar, og da er det nesten bedre å leve i håpet... men på fredag MÅ jeg teste, da det er hyttetur til helgen, og jeg VIL vite om jeg kan drikke eller ikke....

Nå må dagene gå fort!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til fredag nei :hoppe: Men føles vel kanskje som en hel evighet når du venter på ikm og testedato :roll:

Krysser for klaff jeg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag, dag 24.. 2 dager til IKM... ingen tegn.. jeg er egentlig nokså overbevist om at tanta er på vei.... de få symptomene jeg har, er de samme jeg har hver gang tanta varsler sin ankomst..... så jeg har ikke særlig stor tro på at det er klaff denne gangen....

Mannen og jeg snakket om det i går.. og han er utrolig søt... sier at han synes ikke det er noen grunn til panikk ennå, nå kan vi kose oss med prøving, og selvfølgelig blir han glad hvis det klaffer, men han synes ikke det gjør noe at det drøyer litt heller.... vi har jo tross alt ikke så hastverk. Menn er nok litt mer avslappet til det hele, det er jo tross alt ikke de som skal gå gravide i 9 mnd...... :wink:

Vel, jeg er utrolig glad mannen er så støttende og søt, og i går slo det meg at når vi får en baby, så må jeg jo "sloss" om oppmerksomheten hans mot en skjønn baby, så jeg får nyte det at jeg har han helt for meg selv enn så lenge...(dvs. vi har jo en pusefrøken som danker meg ut titt og ofte :ler: , da hun vet akkurat hvordan å sjarmere mannen...)

Vel, onsdag morgen er kiipe greier, midt i uken.... trøtt og slapp, må gå å hente meg en kaffe til tror jeg....

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingre og tær for deg shy! Sender over en god :klem: og håper at ventetiden ikke blir altfor lang for deg! Har du tenkt å teste på IKM eller venter du til etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Juni og Madden.. takk for koselige hilsener!!

Madden: jeg har tenkt å teste på IKM, det er på fredag, og jeg skal på jentetur på hytta... da vanker det myyye rødvin :sjarmor: til vanlig, så jeg vil teste for sikkerhetsskyld, med mindre tanta er på plass alt da...... :wink: Er likssom så trist hvis jeg ikke tester, drikker masse vin og koser meg, og tanta ikke kommer... er likssom så vanskelig å nyte vinen hvis jeg tror jeg er gravid....

Men som sagt så tror jeg tanta er på vei, så forhåpningene er minimale....

Det er forsåvidt ingenting som tyder på at tanta er på vei, bortsett fra de ømme brystene mine, som jeg alltid har når jeg venter tante-besøk.... Men jeg forventer nesten spotting i morgen, og tanta på fredag.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Torsdags morgen!!

Dag 25, 1 dag til forventet mens... ingen tegn så langt....

Er nå HELT sikker, på at det ikke er klaff, for kroppen min er akkurat som den pleier, når jeg venter tante-besøk.... ARRRRGGGHH.... det er så kiipt!!! Hadde drømt om et lite juni barn!!!! (Å få en sønn/datter ett år etter bryllupet hadde jo vært perfekt!!!)

Vel... det positive er at jeg kan kose meg i helgen, og slippe å finne på unnskyldninger for venninnene mine om hvorfor jeg ikke drikker.

I tillegg, blir det masse kos på meg, da mannen er bestemt på å få klaff snart!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinger innom her selv om jeg er busy-busy akkurat nå. Må jo følge med!

Kommer du til å teste i morgen? Jeg skal krysse armer og fingre for deg. (ikke bein for jeg er midt i el-tider nå.... :ler: )

Ha en super-duper torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...