Gå til innhold

Baby boka...


shy

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent altså...det er jo i dag det skal testes!!!!

Har da et lite håp på dine vegne..selv om du ikke tror noe på det selv!! Skal iallefall krysse fingre for deg i dag!! :klem:

Håper du får en kjempefin helg på hytta!! Kos deg skikkelig nå sammen med venninnene dine!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.... og god(?) morgen.

Tror dere jeg rakk og teste? Nope. :cry: Kan stille klokka mi etter tanta... det er helt sikkert!!! :-x

Vel... bare å fatte nytt mot, og trå til neste PP. :-?

Da kan jeg i allefall kose meg på hytta i helgen, uten dårlig samvittighet!! :sjarmor:

Denne gangen hadde jeg litt mer håp, i og med at jeg visste vi traff på EL. Men siden alle signalene de siste dagene har vært tante-signaler, så mistet jeg troen på klaff denne gangen også....

Nesten så jeg lurer på om vi bare skal droppe EL testing, og beregninger, og kanskje ikke fokusere så mye på dette her.... har jo sett at det har hjulpet for flere her på KG.

Neida folkens.. jeg har ikke mistet prøve-lysten, og mannen smilte og var like happy i dag når han hørte at tanta var på plass.... "ikke så farlig vennen, vi koser oss videre" var hans kommentar... det hjelper jo litt på humøret. :wink:

Takker for at dere "heier" Siam og Madden, dere VET jo at jeg "heier" på dere også... VI SKAL NOK FÅ DET TIL PÅ ET VIS!!

stooor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt.

Men da var det ikke meningen, da.

Neste gang, shy! Neste gang!

Bra du fremdeles er ved godt mot.

God helg, kos deg på hyttetur. Og drikk masse rødvin. Det kan bli siste gang på lenge, lenge, vettu!

:P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig!! Trodde det hadde klaffet jeg nå..

Du får i allefall ha en superfin hyttetur og kos deg masse!!

God helg :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenta si det!! Gå på med friskt mot ja..eneste som funker det vet du! Godt at din kjære også er så positiv!!!

Håper du får en kjempefin hyttetur..og som Siam sier..drikk masse rødvin..det kan være siste sjanse på en veldig lang stund!!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner, Shy! :-D

Jeg heier på deg i ny pp!

Hvis du har regelmessige sykluser, trenger du jo ikke ta el-tester!? For el er jo et bestemt antall dager før mensen... :wink:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tror vi tar det litt med ro nå! Orker ikke å tenke på dette med babylaging hele tiden... blir så deppa hver gang det ikke klaffer, så nå tar vi en pause mnd. Så får vi starte opp igjen nærmere jul.

titter innom, men kommer ikke til å være så aktiv.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!

Ikke forsvinn, shy!

Kommer til å savne deg, vettu.

Ikke vær lei deg, da... :trøste:

Jeg merker at jeg er mindre opphengt enn før, og det er nok sunt. Men jeg klarer ikke å la være og stikke innom KG... :oops:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shy!

Skjønner godt man blir lei av å prøve. Håper ikke du blir borte her på KG for det! Henner jeg også har blitt lei. Sagt til gubben at nå gidder jeg ikke mer osv, men det har bare resultert i at jeg ikke har fokusert så mye på det. Kan være litt godt til tider..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem fra meg :klem:

Det er ikke greie tanker som kommer når tantebesøket kommer gang etter gang :-( Men jeg skal heie på deg denne syklusen også jeg :Nikke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god klem :klem:

Håper det hjelper å ikke være så overfokusert! Og at det blir klaff snart.

Bare ikke forsvinn helt fra KG :klem2:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener!! :trøste:

Ta det i ditt tempo..jeg har litt lett for å bli revet med..og her inne er det lett å bli litt for fokusert iblant..Ta deg en pause hvis det er det du trenger shy!! :)

En skal jo leve også selv om en prøver..vet det ikke er lett..men en må jo prøve å fokusere litt på andre ting også! hvis ikke blir en helt sprø....

Vi blir foreldre vi også etterhvert!! Helt sikkert!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsener Becca, Bizzy, Juni og Madden. Det er godt å ha dere alle!

Vi har gjort nettop det du sa Madden.. tatt oss en pause. Denne mnd, er det ikke noe fokusering på prøving i det hele tatt, ikke har vi beregnet EL, og vi koser akkurat når det passer oss... ikke noe mer eller mindre. Vi vet når IKM er, men bortsett fra det så har vi altså ikke beregnet noe som helst.

Får heller trå til neste PP igjen. Det er faktisk deilig å ha pause, jeg tenker ikke så mye på prøving, og jeg føler meg mer avslappet.

Er selvfølgelig innom KG og sjekker at alt er vel med mine gode venner.. men legger ikke igjen så mange spor... sorry for det :oops: !!

Håper alle får en fin dag!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt skjønner deg godt!! Dere får ha en flott pause..og bare nyte hverandre...uten stress!! Det hørtes deilig ut.. :Nikke:

Ha en kjempeflott uke shy!! Stor :klem: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du.

Håper alt står bra til med deg.Det er deilig med pauser innimellom.Jeg krysser fingrene for deg.

Håper du får en gledelig nyheten snart da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madden, Vimse Dokka og Siam....

Jeg er her ennå... bare ikke så ofte som før!! Følger med på dere alle sammen!

Det er deilig å ikke fokusere så veldig... det er mye annet som er kos å fokusere på! Ikke minst det faktum at mannen og jeg har 4mnd bryllupsdag i dag!! :-) Og vi har det bedre enn noen sinne! DEILIG!!

Til helgen er det ny hyttetur, og nå er det visst kommet sne på fjellet... (så webcamera fra hotellet rett ved hytta, og der var det sne i dag tidlig!!) Så det er bra vi har fått vinterdekkene på!!!

Vel, ønsker alle en flott uke!!

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ...hyttetur!! Det hørtes gøy ut!! jeg er så lei meg for at hytta vår ligger så langt unna...får bare vært der en gang i året jo!!! :roll:

Håper du får en kjempefin tur i helga da shy!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...