Gå til innhold

Ufordragelig valp - hvordan bli kvitt den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skam deg TS ! Du er et ufyselig menneske å karma vil straffe deg! Tipper hun har lagd en ny bruker. Hvis hun har hjerneceller nok til å klare det. Du burde fått en heftig straff. Håper du lever med dette resten av livet. Du fortjener ikke ro å fred. Stakkars lille uskyldige vesen som bare var en valp. Hadde du likt at dine foreldre bare avlivet deg fordi du er så ufordragelig? Alt er din skyld å denne tråden håper jeg hjemsøker deg. 

Anonymkode: 34217...c20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det provoserer meg at du TS med null kunnskap fortsatt skriver her inne på andre innlegg som omhandler dyr. Hvem er du til å gi råd !!!!!???? Leste et innlegg som du hadde skrevet i en annen tråd om at FOD osv ikke var til hjelp så du måtte avlive hunden. Skam det !! Håper moderatorene følger med på deg å din IP adresse slik at du blir blokkert hver gang. 

Anonymkode: 34217...c20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11/7/2015 at 0.01, Snublefella skrev:

du har helt klart mangel på empati for andre levende skapninger enn deg selv.  Det er sånne mennesker som drg som dessverre ender opp som drapsmenn fordi de mangler emapti. De begynner gjerne med uskyldige dyr....så utvikler det seg..

Jeg vil påstå at du har en svært underutviklet intelligens samt forståelse av verden rundt.

Vi er alle skapninger på denne jorden, både mennesker og dyr. Det er ikke noe skille, vi er veldig like. Vi er bare en annen art.

Vi er ikke mer verdt enn noen andre,  et liv er et liv 

Kunne ikke mere enig! Vedkommende er garantert antisosial og har  hang til vold. 

Anonymkode: 54021...2ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12/27/2015 at 7.46, AnonymBruker skrev:

Å det provoserer meg at du TS med null kunnskap fortsatt skriver her inne på andre innlegg som omhandler dyr. Hvem er du til å gi råd !!!!!???? Leste et innlegg som du hadde skrevet i en annen tråd om at FOD osv ikke var til hjelp så du måtte avlive hunden. Skam det !! Håper moderatorene følger med på deg å din IP adresse slik at du blir blokkert hver gang. 

Anonymkode: 34217...c20

Fy f!! Ja dette må moderatorer finne ut av. Eller en .....fremmed. 

Anonymkode: 54021...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den Friday, January 08, 2016 at 14.08, Rose11 skrev:

Skulle ønske jeg var en moderator slik at jeg kunne se hvem ts var.

Virkelig? Og hvordan hadde du i såfall tenkt å bruke den informasjonen?

-------

Finnes det moderatorer i det hele tatt på dette underforumet? Denne tråden er full av innlegg som strider mot reglene og flere av dem er rapportert, uten at noe tilsynelatende skjer.

Anonymkode: 6fa37...e92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Og hvordan hadde du i såfall tenkt å bruke den informasjonen?

-------

Finnes det moderatorer i det hele tatt på dette underforumet? Denne tråden er full av innlegg som strider mot reglene og flere av dem er rapportert, uten at noe tilsynelatende skjer.

Anonymkode: 6fa37...e92

Og eksakt hvilke innlegg sikter du da til?

Anonymkode: 7015b...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og eksakt hvilke innlegg sikter du da til?

Anonymkode: 7015b...449

Tja, det er da bl.a. et rett over her som oppfordrer til selvtekt.

Anonymkode: 6fa37...e92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er da bl.a. et rett over her som oppfordrer til selvtekt.

Anonymkode: 6fa37...e92

Det er vel ingen som har rapportert det da. Moderatorene har ikke mulighet til å følge med på hver eneste tråd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er da bl.a. et rett over her som oppfordrer til selvtekt.

Anonymkode: 6fa37...e92

Selvtekt? Hvilket innlegg?

Anonymkode: 7015b...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvtekt? Hvilket innlegg?

Anonymkode: 7015b...449

Den 29.12.2015 at 8.20, AnonymBruker skrev:

Fy f!! Ja dette må moderatorer finne ut av. Eller en .....fremmed. 

Anonymkode: 54021...2ea

Jeg vet ikke helt hva den fremmede skulle? Drikke en kopp kaffe med TS, kanskje? Hva tror du?

Jeg vet at flere innlegg i denne tråden er rapportert, flere ganger.

Formodentlig er trusler, utskjelling, navnekalling og oppfordring til ulovligheter i orden på KG, så lenge det foregår på dyreforumet, og det er snakk om noen som har avlivet et dyr.

Anonymkode: 6fa37...e92

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva den fremmede skulle? Drikke en kopp kaffe med TS, kanskje? Hva tror du?

Jeg vet at flere innlegg i denne tråden er rapportert, flere ganger.

Formodentlig er trusler, utskjelling, navnekalling og oppfordring til ulovligheter i orden på KG, så lenge det foregår på dyreforumet, og det er snakk om noen som har avlivet et dyr.

Anonymkode: 6fa37...e92

Og hvordan mener du at brukere på KG skulle finne fram til en anonym bruker her? Det er neppe oppfordring til selvtekt så lenge det ikke dreier som om en person man konkret vet hvem er, og har mulighet til å finne fram til. Ikke at jeg synes det er ok å skrive sånt, men ærlig talt, det får da være måte til modereringskåthet. 

Anonymkode: 7015b...449

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan mener du at brukere på KG skulle finne fram til en anonym bruker her? Det er neppe oppfordring til selvtekt så lenge det ikke dreier som om en person man konkret vet hvem er, og har mulighet til å finne fram til. Ikke at jeg synes det er ok å skrive sånt, men ærlig talt, det får da være måte til modereringskåthet. 

Anonymkode: 7015b...449

Jeg syns sånne innspill ødelegger tråden rett og slett. Det har vært en tragisk, men også informativ tråd, med mange gode innspill. Ikke minst har tråden tjent som skrekk og advarsel til andre potensielle dyreeiere og også personer som kanskje har tenkt at det å gi et dyr er en god idé

Men sånne innspill ødelegger tråden rett og slett. Skikkelig lynsjestemning, og det oppleves som ubehagelig, også for oss som bare kommenterer i tråden. TS har vel forduftet for lenge siden og kommer sånn sett neppe til å lese det som er skrevet. Sånn som denne tråden har blitt kunne den like gjerne blitt stengt. De tre siste sidene er dessuten relativt intetsigende, med bumping avløst av oppgulp som det over.

Anonymkode: 6fa37...e92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns sånne innspill ødelegger tråden rett og slett. Det har vært en tragisk, men også informativ tråd, med mange gode innspill. Ikke minst har tråden tjent som skrekk og advarsel til andre potensielle dyreeiere og også personer som kanskje har tenkt at det å gi et dyr er en god idé

Men sånne innspill ødelegger tråden rett og slett. Skikkelig lynsjestemning, og det oppleves som ubehagelig, også for oss som bare kommenterer i tråden. TS har vel forduftet for lenge siden og kommer sånn sett neppe til å lese det som er skrevet. Sånn som denne tråden har blitt kunne den like gjerne blitt stengt. De tre siste sidene er dessuten relativt intetsigende, med bumping avløst av oppgulp som det over.

Anonymkode: 6fa37...e92

Som sagt, usakligheter og halvveis trusler, selv om det er til en anonym person, er jeg også totalt imot. Imidlertid ser jeg ikke at noe av det som er skrevet strider mot reglene. 

Tråden blir jevnlig bumpet av flere brukere, i håp om at flere skal lese, og (forhåpentligvis) ta lærdom. Minner om at det er totalt frivillig og klikke innom. ;) 

Anonymkode: 7015b...449

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit nok at jeg har en katt, og kan på ingen måte si hvordan det er å ha hund, men etter det jeg har erfart med å ha kjæledyr så kan jeg virkelig ikke tenke meg at noen kan være så kalde at de avliver en frisk hund.

Kjæledyr gir oss så mye glede, og bare tanken på at noe skal skje med min pus gjør at det vrir seg i magen min! Det er som om jeg skal tenke at noe skjedde med min søster, bror, far, mor eller familien generelt. Et kjæledyr man anskaffer seg skal være elsket, få et godt hjem, få mat og husly. Det enorme bonuset er all kjærligheten man opplever ved gjensidig respekt og omsorg. Hvis du ikke vil se på kjæledyret ditt som et familiemedlem, så finn et hjem det fortjener!

Noen ganger er det mange som må holde liv i slike saker som dette. Historien gjentar seg for ofte. Katter og hunder blir dumpet i grøfta, levert til dyrebeskyttelsen fordi de ble lei, eller kjæledyret vokste opp og "var ikke så søt lenger". Ingenting er mer søtt enn et dyr som virkelig uttrykker kjærlighet ovenfor deg. Man finner så mye trøst og glede i dyra sine! :) 

Anonymkode: a4d48...846

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Det er merkelig hvordan folk engasjerer seg så til de grader når det er snakk om dyr. Men når det er snakk om å ta livet av menneskebabyer er det liksom ingen som skriver noe særlig. Forstår meg ikke på verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Badebuksa skrev:

Det er merkelig hvordan folk engasjerer seg så til de grader når det er snakk om dyr. Men når det er snakk om å ta livet av menneskebabyer er det liksom ingen som skriver noe særlig. Forstår meg ikke på verden. 

Hæ? Har ts tatt livet av ungen sin også, uten at jeg har fått det med meg? Eller er du bare en av dem som ikke forstår at det også er mulig å engasjere seg på flere hold, til og med samtidig

Anonymkode: 7015b...449

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...