Gå til innhold

Ufordragelig valp - hvordan bli kvitt den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tabris skrev (På 26.5.2015 den 17.00):

Stakkars hund. Det du driver med grenser til dyremishandling.

Det ER jo dyremisshandling spør du meg. Sånne som TS burde aldrig skaffe seg dyr i det hele tatt og håper for guds skyll att hun ikke har barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, det engasjerer folk fordi slik skjer den dag i dag også faktisk! tenk litt selv

Anonymkode: e5117...bd4

😏🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud denne tråden igjen. Folk sier at husk på aldri få deg dyr igjen - ts ville jo ikke ha dyr engang. At folk her sier de kan ta hunden er jo lett å si. Tror det var best for denne hunden å få hvile. Kanskje tråden får hvile snart og.

Anonymkode: 07741...056

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud denne tråden igjen. Folk sier at husk på aldri få deg dyr igjen - ts ville jo ikke ha dyr engang. At folk her sier de kan ta hunden er jo lett å si. Tror det var best for denne hunden å få hvile. Kanskje tråden får hvile snart og.

Anonymkode: 07741...056

Best for hunden å få hvile etter at den hadde blitt helt ødelagt av TS, ja, kanskje.

Anonymkode: ef22b...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (2 timer siden):

Det virker som om at hjemmet den kom fra har mye erfaring med hund. Få dem til å hjelpe deg med den. Det skulle vært ulovlig å gi levende dyr i gaver til folk. Det vitner denne historien godt om. 

Valpen er død 

Anonymkode: 7ef73...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (5 timer siden):

Det virker som om at hjemmet den kom fra har mye erfaring med hund. Få dem til å hjelpe deg med den. Det skulle vært ulovlig å gi levende dyr i gaver til folk. Det vitner denne historien godt om. 

Hvorfor mener du det virker som at hjemmet den kom fra har mye erfaring med dyr? De har gitt bort en hund til en person som ga klart ifra at ikke ville ha den, og har heller ikke tilbudt seg å ta den tilbake når det viser seg at den oppfører seg dårlig. 

Anonymkode: e248c...dcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tragisk historie.. Her har ts sviktet på alle nivå, og det kan ikke unnskyldes. Å ta ansvar for egne handlinger er en selvsagt egenskap når man skal fungere som menneske. Uten det vil man ha et begredelig liv, og stå i fare for å skade andre, både mennesker og dyr.

Jeg ønsker ikke at ts skal lide eller skamme seg resten av livet, jeg håper hun har tatt et oppgjør med sin egen oppførsel og dermed kan gå videre i livet sitt som et bedre menneske. Jeg tviler, men.. 

Anonymkode: 6c72f...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veterinærer avliver ikke friske dyr, og spesielt ikke unge dyr. Og nei, du kan ikke lyve på hunden en sykdom heller for det vil veterinæren oppdage. Ingen unnskyldning her er god nok, til syvende og sist er det DU som er ansvarlig for valgene du tar. Jeg jobber på dyreklinikk og mennesker som deg er grunnen til at veterinærer har høyest selvmordsrate i verden.

Anonymkode: 5832f...e94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veterinærer avliver ikke friske dyr, og spesielt ikke unge dyr. Og nei, du kan ikke lyve på hunden en sykdom heller for det vil veterinæren oppdage. Ingen unnskyldning her er god nok, til syvende og sist er det DU som er ansvarlig for valgene du tar. Jeg jobber på dyreklinikk og mennesker som deg er grunnen til at veterinærer har høyest selvmordsrate i verden.

Anonymkode: 5832f...e94

Valpen er død

Anonymkode: 7ef73...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva endte dette med?? Leste de første ti sidene, og er sjokkert.

Anonymkode: a2877...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva endte dette med?? Leste de første ti sidene, og er sjokkert.

Anonymkode: a2877...92e

Valpen er død. Sånn endte det 

Anonymkode: 7ef73...121

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye rart og jævlig her inne. Ingenting av det jeg kaller jævlig slår denne tråden.

Jeg håper karma tar deg, håper virkelig samvittigheten din spiser deg opp for hver dag som går. Hvis du eier samvittighet. Tviler jeg på, men at du er slem og uansvarlig er jeg sikker på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS tar en for laget, det skal h*n ha. Må være fint for hvermansen å komme hit for å tømme seg for livets dritt og lort, under et syltynt ferniss av indignert selvrettferdighet.

Anonymkode: 6fa37...e92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Fy faen TS, du er søppel. Håper du får smake på karma.

Anonymkode: a9f56...4bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffamei, dette er jo bare helt grusomt

Anonymkode: c197a...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt sykt at «hele» kg går på skaftet av at en valp ble avlivet(mest sannsynlig ganske humant hos veterinær). Samtidig som «hele» kg stapper i seg kjøtt fra brutalt drepte dyr og drikker morsmelka til en ku som ble fratatt barnet sitt. Dobbeltmoral lenge leve. 

Anonymkode: e5f6d...cef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Synes det er helt sykt at «hele» kg går på skaftet av at en valp ble avlivet(mest sannsynlig ganske humant hos veterinær). Samtidig som «hele» kg stapper i seg kjøtt fra brutalt drepte dyr og drikker morsmelka til en ku som ble fratatt barnet sitt. Dobbeltmoral lenge leve. 

Anonymkode: e5f6d...cef

Er håper virkelig du er istand til å se forskjellen på disse problemstillingene. 

Jeg drikker forresten ikke melk, og spiser kun økologisk kjøtt fra frittgående dyr. Er det ok for deg at jeg mener noe om ta sine forkastelige handlinger, eller? 

Anonymkode: 7015b...449

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 12.52):

TS tar en for laget, det skal h*n ha. Må være fint for hvermansen å komme hit for å tømme seg for livets dritt og lort, under et syltynt ferniss av indignert selvrettferdighet.

Anonymkode: 6fa37...e92

Må si meg enig i denne.

Anonymkode: e248c...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle heller gitt den til meg, så hadde jeg fått en søt venn å gå tur med 🥰

utakknemlig du, og lite flink med hund.

Anonymkode: 71357...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...