Saltsild Skrevet 6. august 2015 #161 Del Skrevet 6. august 2015 Så flink hun er som greier å rulle fra rygg til mage. Hun begynner å bli kjempe stor nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2015 Forfatter #162 Del Skrevet 6. august 2015 Ja det kan du si 5mnd kontroll litt seint, men 66,5cm og 7830g nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. august 2015 #163 Del Skrevet 6. august 2015 Ja det kan du si 5mnd kontroll litt seint, men 66,5cm og 7830g nå! Samme her, vi skal ikke før neste uke. Litt sent men.. Så stor jente hun har blitt! Hvilke str bruker dere i klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2015 Forfatter #164 Del Skrevet 6. august 2015 Samme her, vi skal ikke før neste uke. Litt sent men.. Så stor jente hun har blitt! Hvilke str bruker dere i klær? 68, men må nok ganske raskt inn 74, spes i bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2015 Forfatter #165 Del Skrevet 6. august 2015 Lille snuppa fikk vaksiner i dag. Har reagert litt på det, men har fått lagt henne til normal tid. Håper natta blir OK også I morgen kommer mamma og pappa. De skal passe lille T fra lørdag til søndag, da jeg og H skal i bryllup Også skal vi for første gang sove lenge på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2015 #166 Del Skrevet 7. august 2015 68, men må nok ganske raskt inn 74, spes i bukser. Hos oss er det omvendt. 62 begynner å bli for lite og har begynt å bruke 68. Lille snuppa fikk vaksiner i dag. Har reagert litt på det, men har fått lagt henne til normal tid. Håper natta blir OK også I morgen kommer mamma og pappa. De skal passe lille T fra lørdag til søndag, da jeg og H skal i bryllup Også skal vi for første gang sove lenge på søndag! Hvordan har det gått i natt? Håper hun ikke har reagert noe mer på vaksinen. Så deilig med barnevakt en natt. Jeg skjønner at dere gleder dere til å sove lenge. Drømmer om det samme. Vi har snakket om å ta en natt på hotell utenfor byen i løpet av høsten sånn at vi kan sove lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2015 Forfatter #167 Del Skrevet 7. august 2015 Hos oss er det omvendt. 62 begynner å bli for lite og har begynt å bruke 68. Hvordan har det gått i natt? Håper hun ikke har reagert noe mer på vaksinen. Så deilig med barnevakt en natt. Jeg skjønner at dere gleder dere til å sove lenge. Drømmer om det samme. Vi har snakket om å ta en natt på hotell utenfor byen i løpet av høsten sånn at vi kan sove lenge. Natta har vært normal tror hun er tilbake til sitt samme gamle Skal bli utrolig deilig å sove uavbrutt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. august 2015 #168 Del Skrevet 8. august 2015 Har jeg ikke vært her før??? Er det mulig da? Stor jente, så fort det går! Vi er på størrelse 62, så det går fort i svingene her også. Plutselig løper de rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. august 2015 Forfatter #169 Del Skrevet 9. august 2015 Har jeg ikke vært her før??? Er det mulig da? Stor jente, så fort det går! Vi er på størrelse 62, så det går fort i svingene her også. Plutselig løper de rundt ehehe, har du ikke? Husker ikke altså! Vekommen hvertfall Ja, tiden går så himla fort! Så på nyfødte babyer på 3 og 5 uker i går. Min baby har aldri vært så liten, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. august 2015 Forfatter #170 Del Skrevet 9. august 2015 I går var vi i bryllup til ei venninne! Hele vielse + mat foregikk ute i sola! Deilig og varm! Flaks jeg hadde smurt meg med faktor 50 før vi reiste, ellers hadde jeg nok vært en del solbrent i dag. Jeg og H hadde barnefri da mamma og pappa var her hos oss og passet T. Det ble ikke kjempesent for oss, men for en høy flaskeføring! Aldri igjen! Er riktig nok mange mange år siden sist, men å være mamma når du det eneste du vil er å sove og se på TV, det er litt tøft. Nå sover T, mamma og pappa har reist, så NÅ skal jeg hvile litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. august 2015 Forfatter #171 Del Skrevet 13. august 2015 I dag ble det første treningsøkten etter fødsel. Positivt å ikke føle at underlivet henger, må jeg si! Ble en kort løpetur, men merker jeg allerede er gele i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. august 2015 #172 Del Skrevet 14. august 2015 Støl idag eller? Jeg har fått åpnet sats medlemskapet igjen og har planer om å trene snart igjen. Gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. august 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 17. august 2015 Støl idag eller? Jeg har fått åpnet sats medlemskapet igjen og har planer om å trene snart igjen. Gruer meg! Nei, faktisk ikke. Merket det bittelitt i beina, men ingen krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. august 2015 Forfatter #174 Del Skrevet 17. august 2015 Synes dagene går så sinnsykt fort. Vi er inne i siste ferieuken til H, og lillemor er straks 6 mnd! Det skjer veldig mye på utviklingen og jeg er for dårlig til å skrive det ned. Nå har hun i allefall begynt å si "brrrrrr" eller "booff" som forøvrig er verdens søteste lyd! Hun ruller som en helt, men bare ene veien. Det er fra ryggen til magen som gjelder hos oss. Angrer derfor på å ha kjøpt en babygym hvorav hodepartiet er i oppoverbakke. Hun ruller jo over med en eneste gang og "ned" på gulvet. Løsningen ble den geniale babymatta fra Nille! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2015 #175 Del Skrevet 17. august 2015 Hun ruller som en helt, men bare ene veien. Det er fra ryggen til magen som gjelder hos oss. Angrer derfor på å ha kjøpt en babygym hvorav hodepartiet er i oppoverbakke. Hun ruller jo over med en eneste gang og "ned" på gulvet. Løsningen ble den geniale babymatta fra Nille! Anbefales Samme her. E ruller bare en vei. Prøver å "øve" på å rulle andre veien og. Pluss fra mage til rygg. Den babymatten fra Nille har vi og. Anbefales absolutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. august 2015 #176 Del Skrevet 18. august 2015 Babymatte fra nille? Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. august 2015 Forfatter #177 Del Skrevet 18. august 2015 Babymatte fra nille? Hvilken? Puslespillmatte Google så ser du de øverste bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. august 2015 #178 Del Skrevet 18. august 2015 Er den veldig stor i areal den matta? Vi har lite ledig gulvplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. august 2015 #179 Del Skrevet 19. august 2015 Puslespillmatte Google så ser du de øverste bildene Vil også ha!! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2015 Forfatter #180 Del Skrevet 19. august 2015 Er den veldig stor i areal den matta? Vi har lite ledig gulvplass! Den er ca et kvadrat 109x 109 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå