Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Bra H fikk kjørt seg litt alene. Tror ikke alltid de skjønner hvor mye arbeid det faktisk er ;)

 

Høres ut som et bra utdrikningslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg vil også ha en dag for meg selv!!! :snurt: Høres SÅ deilig ut. Håper du hadde en flottflott dag som malicious, og ikke mammalicious :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også ha en dag for meg selv!!! :snurt: Høres SÅ deilig ut. Håper du hadde en flottflott dag som malicious, og ikke mammalicious :Knegg:

Koste meg skikkelig. Faktisk tenkte jeg ikke noe særlig på de hjemme, altså..  :roll: Annet enn da jeg hadde skikkelig brystspreng og jeg ville amme lille jenta mi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg Spiremor og lille J i Frognerparken. Vi gikk tur, spiste is og koste oss! Så fint å kose litt på annen baby også! Lille J er fremdeles så utrolig søt!! :rodmer:   Etter en stund kom H  for å henge med oss, også! 

 

Lille snupp var ganske grei å ha med å gjøre, og sov til og med en god stund i vogna si. Det liker jeg! Vi har vært veldig lite ute med vogn i det siste nettopp fordi hun skriker så mye i vogna at det høres ut som hun blir mishandlet. Syns det er leit og trist, så har unngått det litt med vilje. Nå blir hun jo eldre og eldre, så det blir jo enklere å ha henne med ut, heldigvis! Gleder meg til dagen vi kan ta i bruk sportsdelen til vogna :)

 

 

Nå er baby proppet med melk, sovna tvert.. Så hu mor koser seg med en øl (midt i uka av alle ting!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke midt i uka det smaker aller best, kanskje? :nigo: Tror det blir min første øll veldig snart, denne uka kanskje? Da har jeg ventet de tilmålte seks ukene etter termindato..krysser fingrene for at moralpolitiet ikke kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om flere som dropper trilletur fordi babyen hyler og skriker. Enten har de gått over til sportsdelen eller prøvd bæresele. Kanskje verdt et forsøk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra H fikk kjørt seg litt alene. Tror ikke alltid de skjønner hvor mye arbeid det faktisk er ;)

 

Høres ut som et bra utdrikningslag! :)

Han har alltid vært veldig forståelsesfull for at det er mye arbeid, men nå fikk han jo smake litt på det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om flere som dropper trilletur fordi babyen hyler og skriker. Enten har de gått over til sportsdelen eller prøvd bæresele. Kanskje verdt et forsøk?!

I de siste dagene har det faktisk gått veldig greit! Så lenge hun er mett, så virker hun tilfreds. Vi har alltid med bæresele som backup :) Sportsdelen er hun fremdeles for liten til, så vi får nok vente en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke midt i uka det smaker aller best, kanskje? :nigo: Tror det blir min første øll veldig snart, denne uka kanskje? Da har jeg ventet de tilmålte seks ukene etter termindato..krysser fingrene for at moralpolitiet ikke kommer :P

Synes jeg så absolutt! Og ikke bruk opp den første ølen på noe skvip, da! Kjør all in med en god IPA feks! ;) Ukedagsdrikking kommer med diplom fra moralpolitiet også, tror jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråvåknet i natt halv to at snuppa skreik en gang og la merke til at H ikke hadde lagt seg ennå. Synes det er noe snodig å tro at du kan ha egen døgnrytme med et lite barn :ler:

 

Vi startet i allefall dagen halv sju, og da jeg ikke var så gæli trøtt, så stod vi like gjerne opp. Så her sitter vi, jeg i morgenkåpe med MAC på fanget, og lille snupp ligger og spreller i babygymen, samt spiser på hånda.

 

GOD MORGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy cow, for en dag!

Ettersom hun var smørblid i går, så kan man trygt si at man aldri har to gode dager på rad. I dag har det vært sutring fra A til Å! Hånd1 og Hånd2 har vært mye i munn i dag, gjerne samtidig. Noe må skje der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånd1 og Hånd2 har vært mye i munn i dag, gjerne samtidig. Noe må skje der inne?

Samme her. Prøver å se om det er tenner på gang men verken ser/kjenner noe.

Hun holder på sånn når vi skal legge henne og da sovner hun aldri. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reist hjem på miniferie igjen :)

Ble hentet av pappa og søster. Skal kose oss her noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så deilig! jeg vil også på miniferie til mamma.. gleder meg til å komme til oslo til litt sol og varme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reist hjem på miniferie igjen :)

Ble hentet av pappa og søster. Skal kose oss her noen uker :)

 

Du må si fra når du er tilbake da!

Det hadde vært hyggelig å få hilst på lille T snart :)

 

så deilig! jeg vil også på miniferie til mamma.. gleder meg til å komme til oslo til litt sol og varme :D

 

Når skal du til Oslo da? Da må vi få samlet folk til et baby-treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har T vært sutrete! Sovet til sammen muligens mellom 1-2 timer i løpet av dagen, noe som er altfor lite! Ettersom H ikke er med oss (kommer om noen dager) så er det meg det liksom står på. Merker at det er slitsomt, ja! Var deilig når frøkna endelig var i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal du til Oslo da? Da må vi få samlet folk til et baby-treff!!

10-19. juli :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hjemme på ferie :) Blir vel litt avlastning fra mor og far også, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hjemme på ferie :) Blir vel litt avlastning fra mor og far også, kanskje?

Mest mor! Pappa vil helst bare kose med blid baby, merkelig nok. Mens mamma vugger, bader, bytter bleie osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært i Sverige en tur. T var verdens fineste og mest tålmodige. Mamma og søstern skulle så klart i matbutikken som var på størrelse av 2 fotballbaner. Sånn seriøst, den var det. Vi var der inne en time, og søta mi satt bare i setet sitt og smilte og tittet rundt :) Deretter ble det en tur på kafè, litt godis- og brusinnkjøp før vi satte snuta hjem igjen. Testet en bæresele som mamma har fått, og den funket veldig bra! Hodet var ikke most inntil på samme måte som BB One (tror det er den, eller We) , så jeg rakk innom både Cubus for en gave til onkel og til Kappahl for å kjøpe litt mer av Newbie-serien. Elsker plaggene!

 

Totalt borte i 5 timer i dag.

På vei hjem innså hun at det ble for lite søvn i løpet av dagen og det ble en del gråt. Hjem ble det mating og legging en times tid. Måtte vekke henne kl. 19, så hun kunne sove til vanlig tid igjen. Vet man kanskje ikke skal vekke sånn, men syns det er fint å ha vanlig leggerutine sånn i 20-tiden. Nå sover hun søtt.

 

I kveld ville hun ikke ha MME til kvelds, og det er bra! Vil avvenne og heller øke og gi kun morsmelk. Skulle muligens teste Afipran, som visstnok skal øke melkeproduksjon som bivirkning. Må høre med legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...