Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

:bursdag:

Håper du får en fin dag!!

:kake:

Og at H kjøpte noe fint til deg.

Gratulerer med dagen! :bursdag:

Hurra for deg! :bursdag:

Håper du får en fin dag!

Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

Tusen takk alle sammen! Dagen har hittil vært bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sent ute, men gratulerer med dagen som var! :nigo:

Edit: hva fikk du av kjæresten? Solstol? Diamantring? Noe annet morsomt?

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men gratulerer med dagen som var! :nigo:

Edit: hva fikk du av kjæresten? Solstol? Diamantring? Noe annet morsomt?

Hehe, øredobber :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en dag!

Tulla har omtrent vært grinete hele dagen, med unntak av noen korte stunder. Vanligvis klarer vi å få inn noen dupper på dagtid på ca. 3 timer til sammen. I dag? 1time. Ammingen har vært et slit og hun har hulket skikkelig. Stakkars jenta mi :( Fikk roet henne til slutt og da ville hun ta flaske. Etter flasken var hun enda mer rolig, så da fikk hun litt pupp. Hun var glad før hun sovnet og gav noen smil. Det liker jeg!

Nå blir det Game of Thrones!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det hørtes slitsomt ut! Har det gått bedre i dag? Her har ammingen vært heeeelt ille i dag. Føler hun ikke har spist nok. Jeg skjønner ikke helt hva problemet er! Frustrerende! Mannen min er ikke fan av mme har jeg forstått, men jeg tenker No boobs - No opinion! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes slitsomt ut! Har det gått bedre i dag? Her har ammingen vært heeeelt ille i dag. Føler hun ikke har spist nok. Jeg skjønner ikke helt hva problemet er! Frustrerende! Mannen min er ikke fan av mme har jeg forstått, men jeg tenker No boobs - No opinion! Haha!

Litt bedre. Håndmelker litt først, for da går det bedre. Hun er sinnsykt utålmodig og skal ingenting til før hun setter i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre. Håndmelker litt først, for da går det bedre. Hun er sinnsykt utålmodig og skal ingenting til før hun setter i gang!

:klem:

Kanskje det går an at du begynner å håndmelke når det er en stund siden hun spiste sist, og så ammer du før hun rekker å si ifra at hun er sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kanskje det går an at du begynner å håndmelke når det er en stund siden hun spiste sist, og så ammer du før hun rekker å si ifra at hun er sulten?

Ja, ammer når hun er blid :) i dag har hun vært en skikkelig goding! Smilt og prata masse! Jeg er på miniferie hos mamma og pappa da H leser til eksamen og er mye borte. Vi tok en handlekurv og satte bilsetet i, virker som hun koste seg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg hos mor & far.

Også får du vel litt avlastning hvis de går tur med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med miniferie!

Har følt meg litt nedfør de siste ukene i og med at H har lest til eksamen 24/7. Har følt meg som alenemor, rett og slett. Han er ferdig neste fredag og har da fri til langt ut i august, da blir vi en familie igjen. :)

Lille T har vært så blid i dag! Hun har pratet masse og glist som bare det! Litt vanskelig med legging i dag, da hun helt klart var overtrøtt. Sov lite på dagen idag, så forventet ikke noe annet. Sovnet rundt halv ni og nå er det stille :) Tipper en oppvåkning rundt 4-tiden :)

Sliter med ammingen om dagen, eller rettere sagt.. Er puppene tomme? Jeg er så redd for det! Eneste måten å øke er å amme hyppigere, antar jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som meg ammer jo ikke noe særlig på natta, så kan jo hende at produksjonen går ned :( Jeg pumper hver kveld før jeg legger meg :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som meg ammer jo ikke noe særlig på natta, så kan jo hende at produksjonen går ned :( Jeg pumper hver kveld før jeg legger meg :5:

Jepp, sovebaby på natta! Pumpe hver kveld - hjelper det mye? Kanskje jeg skal gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel godt å få litt mer hjelp hjemme igjen. Med T av H. Ikke gøy å føle at man er alenemor når samboeren er så opptatt. Da er det godt å kunne reise hjem til foreldrene sine.

Har dere lagt noen planer for sommerferien da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sovebaby på natta! Pumpe hver kveld - hjelper det mye? Kanskje jeg skal gjøre det..

Ja, han har slutta med å våkne på natta igjen :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen reiser vi hjem til H igjen! Vi reiste onsdag og har vært hos mamma og pappa :) Ble altfor stusselig å være hjemme når han leste 24/7 og jeg følte meg skikkelig alene om ansvaret for T. Vi har kost oss her hjemme med mamma og pappa. Vært og handlet, og kost oss masse masse :) I dag har vi bakt, for H har nemlig bursdag i morgen!

Og, jeg skal hente teppet mitt på posten i morgen! Kjøpte pinocchio-teppet, fra Ebay! Er spent på om det er like fint som orginalen fra Hay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, uten tvil mensen som er tilbake, bare noe uregelmessig. Da er det pån igjen, 6 uker siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig! Jeg slipper enn så lenge. :) Noen fordeler med amming to-tre ganger per natt må det da være. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...