Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

God bedring til lille! Det er ikke moro å se barnet sitt så dårlig :(

 

 

Ånei.. God bedring til henne. Håper det går bedre med henne snart!

 

 

Uff, stakkars lille venn :( Håper det er bedre i dag! God bedring og en klem til mor!! :hug:

 

Takk dere <3

I fin form nå heldigvis! Bekymringer... Alt med T har jo vært veldig greit helt fra fødsel og til nå. Det at hun skulle bli syk og at vanene våres ble snudd på hodet, det ble litt annerledes enn jeg hadde forespeilet. Er det sånn det skal være resten av livet? Bekymring på bekymring? æææ! Det må jeg kanskje venne meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere <3

I fin form nå heldigvis! Bekymringer... Alt med T har jo vært veldig greit helt fra fødsel og til nå. Det at hun skulle bli syk og at vanene våres ble snudd på hodet, det ble litt annerledes enn jeg hadde forespeilet. Er det sånn det skal være resten av livet? Bekymring på bekymring? æææ! Det må jeg kanskje venne meg til :)

Hehe, dessverre blir ikke bekymringene mindre, men de endrer seg etter hvert som de vokser. Idag slo storesøster seg, men som mannen sa: "Det høres ut som det var mammaen som fikk mest vondt" ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammingen har vært veldig opp og ned, dessverre mest ned. Nå har jeg kjøpt meg avent manuell pumpe, som jeg håper gjør deg litt enklere enn ved den gamle elektriske fra avent som både er tung og tungvint.

Ellers er vi hos Mamma og pappa på ferie! Vært med søster en tur til Sverige. Handlet for hele 2400 kroner på matbutikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T er fremdeles dårlig i magen.. Vart en uke. Ikke dehydrert, spiser normalt, stort sett fornøyd MEN hun tygger på alt hun får tak i. Mor er litt sliten i dag da mageproblemene også holder på om natten. En promp fører til avføring. I natt byttet jeg 3 bleier bæsj på 1 time :( kanskje det er tenner på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den manuelle avent pumpa har jeg og, og den har blitt brukt mye! Jeg har spesielt brukt den endel rett før vi skal noe steder så vi har hatt melk vi ikke har trengt å varme opp. Veldig grei, og man kan få ut endel på kort tid! Jeg har også en medela elektrisk pumpe jeg har brukt litt i det siste, da jeg ble litt lei av det manuelle... Men når man har fått dreisen på den manuelle, syns jeg det har tatt kortere tid å pumpe med den! :)

 

God bedring til lille T! :) Spennende om det er tenner på vei da, har jo lest at det kan være et symptom på det. Jeg har lurt litt på om det kan være tenner på vei her og da det virker som hun plages med gommene, men jeg ser ingenting. Det virker uansett sannsynlig at det kan klø en tid før de faktisk poker frem og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcordan funker manuell pumpe, blir det noe action?

Blir helt sjuk sterk i klypa det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å få godt nok vakuum med den manuelle. Har bare prøvd den e gang hittil da, men må lære meg så jeg kan pumpe npr jeg skal på festival om en måned. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er vanskelig å få godt nok vakuum med den manuelle. Har bare prøvd den e gang hittil da, men må lære meg så jeg kan pumpe npr jeg skal på festival om en måned. :P

Enig i det. Sliter med det innimellom. Må presse puppen noe sykt inn først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det alltid vært mye bæsjebleier ved tannfrembrudd. Så det kan jo være det er tenner på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det alltid vært mye bæsjebleier ved tannfrembrudd. Så det kan jo være det er tenner på gang :)

Ja, vi har begynt å tro det også! Spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt hvordan søvnmønster endrer seg. Endelig kan jeg si at vi har normal bæsj igjen. Etter en uke+ med diaré på lillemor ser det ut til å ha gitt seg. ENDELIG slipper jeg å bytte ørten bleier bæsj på natta fordi hun tror hun promper!

Apropo søvnmønster. I starten av hennes liv så sov vi ekstremt mye. Gjerne til langt på formiddag. Hun kunne ligge i Senga og prate for seg selv på morgenen og sovne litt etterpå igjen. Nå er sovingen gjerne til 6-7 deretter starter dagen. Den er dessverre ny for meg! godt ting i allefall endrer seg gradvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun er frisk igjen. :)

Ja søvnmønster kan endre seg en god del før det stabiliserer seg litt når de er blitt eldre. :) Her er det som oftest morgen 0530. Men har enkelte dager hvor han sover litt lenger. ;) siden han ikke sover uten oppvåkninger gjennom natten så synes jeg det er for tidlig. Men sånn er det bare.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...