Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Forresten, takk for tipset om å prøve grøten fra Semper. E liker den! Så da er vi fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, takk for tipset om å prøve grøten fra Semper. E liker den! Så da er vi fornøyd!

Så bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken her har det vært noe hver eneste dag, jeg har jo knapt nok vært hjemme? :klo: Lille (store) babyen min digger jo å sitte i sportsdelen, så vi er på farten omtrent hele tiden. I dag spiste jeg lunsj med ei venninne mens lille T bare satt i vogna og lekte og gliste. Etterpå var været såpass dårlig at jeg tok turen ned til jobb, som var 500 meter unna. Satt der en liten stund for og så reise hjem. I kveld skal vi ut på middag, jeg og H og noen andre. Så da blir det jo fort inn til byen igjen!

 

Så deilig å ha en baby som endelig digger vogna. Spebarnstida var jo skikkelig krise da hun hyla i vogna, og vi kom oss knapt ut av huset. Nå derimot er jeg sliten fordi vi har for mye på programmet. I morgen, da tror jeg det blir en hjemmedag ;)

 

Skal forøvrig nevnes at lille T ligner ekstremt på pappaen sin, skal vi tro ALLE vi møter. Jeg var tilstede under fødsel, så jeg vet jeg er moren, men en kan jo alltids undre litt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her er det omvendt. Lille ligner bare på meg, og alle vi treffer kommenterer det. Pappaen var bortreist helga før han ble unnfanget, så han spøkte faktisk med at jeg hadde tidlig eggløsning og en fuktig bytur :skratte: Men han er pappaen, altså. Selv om det ikke vises på ungen ;)

Så deilig med sånne turer med vogna! Det er det eneste jeg virkelig gleder meg til med at lille blir større. Nå er jeg liksom avhengig av at han er skikkelig trøtt før jeg triller, ellers blir det hyling. Det er så kos å trille med sportsdelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klarer jeg ikke se hvem ungen ligner på. Men alle sier han er så pen...så da regner jeg med han ligner på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klarer jeg ikke se hvem ungen ligner på. Men alle sier han er så pen...så da regner jeg med han ligner på meg :fnise:

Jeg er helt blind på mitt eget barn selv.. :P Viktig å trekke ut de gode tilbakemeldingene og rette de til seg selv. :ler: T fikk kompliment om at han var så god og fast i huden.. Det har hun fra meg, HE HE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra hun liker sportsdelen. :) Det gjør forsåvidt J også, men jeg føler han siger sånn ned i den. :P Men det blir nok bedre når vi legger høstposen oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra hun liker sportsdelen. :) Det gjør forsåvidt J også, men jeg føler han siger sånn ned i den. :P Men det blir nok bedre når vi legger høstposen oppi.

Vi har 4 stillinger på sportsdelen og hun bruker den laveste og nest laveste. Hun synker sammen også om vi tar ryggen rakt opp. Ser dessuten ut som hun trives mer å ligge litt slakt heldigvis :) Gleder meg til litt kaldere tider, så får vi brukt Voksi Urban også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal svigermor feires! Storstilt feiring med innleide folk med italiensk mat og vin. T er med oss, så det blir ikke store utskeielsene, men et glass vin når hun har lagt seg skal vel gå bra :-)

 

Den siste tiden har hun begynt å våkne typisk midt på natta og er lys våken! Flaks for oss at vi har mørke gardiner og at det er tilnærmet helt mørkt på rommet. Gir henne mat, og lar henne ligge i senga med smokk og bamsen. Hun sovner av seg selv igjen etter en liten stund. Verre for mammaen som da ligger LYS våken i 2t før hun sovner igjen. I dag var det også min tur til å stå opp, så 06.30 ble det ;) Satser på å sove med henne igjen nå om en halvtime. :)

 

Håper alle får en FIN lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo hatt det helt omvendt. T likte ikke å ligge i vogna før nå men E elsket det frem til hun ble 4 mnd. Håper det går over snart!

Her var det også jeg som sto opp idag. Håper du og T får sover litt mer snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vogntrilling endelig er akseptert! Her prøvde jeg sportsdelen på M i går, noe som resulterte i nesten 7 km gåing, trasking i byen, trilling på kjøpesenter, og en total trilletid på over to timer.. og null søvn på kompis. Hvaaaa faen. Ungen min er ødelagt :ler:

 

Åh, hørtes digg ut med italiensk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo hatt det helt omvendt. T likte ikke å ligge i vogna før nå men E elsket det frem til hun ble 4 mnd. Håper det går over snart!

Her var det også jeg som sto opp idag. Håper du og T får sover litt mer snart da!

Vi fikk sove litt til og sov fra 08.30 til 10.00 :) Hjalp på!

 

Har dere bytta til sportsdelen ennå? Det var utslaget for oss! Faktisk helt avgjørende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vogntrilling endelig er akseptert! Her prøvde jeg sportsdelen på M i går, noe som resulterte i nesten 7 km gåing, trasking i byen, trilling på kjøpesenter, og en total trilletid på over to timer.. og null søvn på kompis. Hvaaaa faen. Ungen min er ødelagt :ler:

 

Åh, hørtes digg ut med italiensk!

Spiste meg halvt ihjel! Nam!

 

Altså.. Sovebaby, hva er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden ble en suksess i går! Masse god mat, og god rødvin, så klart! Vi var noen og 20 gjester inne hos svigers. Tuva fikk se en god del nye fjes. Gikk ikke så aller verst, ingen gråting og sånn, men merket det var problemer med leggingen. Den var uvanlig vanskelig. Egentlig samme i dag også. Mistenker at overdosen med både lyd og mennesker har gjort det. :)

 

Nå er hun i allefall i seng, og jeg skal nyyyte et par timer fri, uten en eneste lyd annet enn det jeg velger selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bytta til sportsdelen ennå? Det var utslaget for oss! Faktisk helt avgjørende..

 

Jepp, vi bytta til sportsdelen før vi dro på ferie i midten av juli. Dessverre ingen forskjell.

 

Godt at det var en hyggelig kveld i går.

Nyt stillheten og resten av søndagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsform:  :murvegg:  :bond:

 

Lillemor må være overstimulert fra helga for i dag har hun VIRKELIG vært vanskelig! Overraskende nok sov vi fra 09-11.45 (hennes lengste dupp på mange måneder). Jeg våknet uthvilt, så det var godt, men etter det har det vært høylytt stort sett hele dagen. Vi måtte middagshandle i dag, og det var sånn at det nesten ikke gikk. Hun HYLA bare jeg la henne i vogna igjen, og jeg stod utenfor butikken og nesten rista nok i vogna så hun skulle sovne. Da hadde hun vært våken i 3t og var vrang som fy! Trilling på asfalt er særdeles dårlig for å få noen til å sovne. Gi meg litt grusvei, liksom!

 

Vel, babyen sovnet, og jeg fikk handla. Men skikkelig til grinete baby i dag. Ikke i mitt beste humør da tanta er på besøk. Tok meg nesten i det og be henne holde kjeft. Gjorde ikke det, men var så på grensen til oppgitt og sliten.

 

Har nå spist middag: Club Sandwich med karridressing, kyllingfilet og bacon med pastinakk chips. Dessert: Kanelbolla jeg ikke fikk spist tidligere i dag.

 

Nå: KVELDEN.  :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grinete unger som vet å stille krav til trilleunderlag :hjerte:

Digg middag da, og desserten :sikle: Spørs bare om jeg ikke må lage kanelboller en av de nærmeste dagene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinete unger som vet å stille krav til trilleunderlag :hjerte:

Digg middag da, og desserten :sikle: Spørs bare om jeg ikke må lage kanelboller en av de nærmeste dagene :lur:

Kanelboller er gull verdt på slike dager som dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk turen hjem for dere? Gikk det greit med alle handleposene?

Ja, gikk veldig bra! Sovna med en gang og sov faktisk til over 17.00 :) gikk litt omveier hjem i regnet også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...