Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst: Takk! En kvadrat bør vi vel kunne unne Bebido :fnise:

Hehe, ikke sant ;) det kule er å bygge klosser av det senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man man det???? awesome!

Ja, i følge pakka! Lett kjøpe 1-2 pakker til! Det store slottet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for idag! Hyggelig å treffes igjen og hilse på lille T. Hun er kjempesøt!!

Lige så! Må gjentas!! :) E er bare sååå fin! Håper hun sovner greit i dag :)  T har allerede sovet en time :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lige så! Må gjentas!! :) E er bare sååå fin! Håper hun sovner greit i dag :)  T har allerede sovet en time :P

 

Takk! Hun sovnet i armene mine på vei hjem så hun sov vel 20min før hun våknet hjemme.

Hun sovnet fort når vi la henne ved 19.30 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hun sovnet i armene mine på vei hjem så hun sov vel 20min før hun våknet hjemme.

Hun sovnet fort når vi la henne ved 19.30 tiden.

Det tar på med nye inntrykk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

Blir det feiret med et middagsglass hos dere og?

T fikk smake søtpotet, reagerte med å brekke seg så mye så hun kastet opp. Hjemmelaget mat er godt hilser hun og sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for halvåret! Plutselig feirer dere 1 år :)

Uffda, stakkar som ble kvalm! Det er jo så rart for dem å plutselig få noe med helt ny smak og konsistens. Blir en artig og spennende tid fremover med smaking av mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for halvåret! Plutselig feirer dere 1 år :)

Uffda, stakkar som ble kvalm! Det er jo så rart for dem å plutselig få noe med helt ny smak og konsistens. Blir en artig og spennende tid fremover med smaking av mat! :)

Må ha vært i kombinasjon med temp og konsistens. Hun liker jo søtpotet. :) vi får prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag "lurte" jeg T til å sove lenge! Hun var urolig rundt 05 i søvne, så gav henne mat og da sov hun 2 timer til! De siste ukene har hun våknet halv seks hver dag. Godt å slippe det idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Sniker litt her, jeg. :)

 

Det er så herlig når man får disse små til å sove litt lengre enn vanlig, alt før 06 er pyton! Egentlig alt før 08, men jeg har funnet en viss aksept for at 06 er og blir morgen. Alle minutter etter det føles som himmelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Sniker litt her, jeg. :)

 

Det er så herlig når man får disse små til å sove litt lengre enn vanlig, alt før 06 er pyton! Egentlig alt før 08, men jeg har funnet en viss aksept for at 06 er og blir morgen. Alle minutter etter det føles som himmelen ;)

Hihi, snik i vei! Skriver ikke så fryktelig mye her lenger av en eller annen grunn. Mulig skrivegleden kommer sigende. Klokka seks er skikkelig pyton, ja! I spebarnstida så kunne vi fint sove til 10-11. Er så glad jeg gjorde det og ikke gadd å bry meg om andre som sa "Neimen du må jo stå opp å starte dagen tidligere!". Starter jo tross alt dagene ganske tidlig nå (og så klart ikke vett på å legge meg tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlige morgener med strikte rutiner kommer tidsnok, sov når du kan er og blir mitt motto ;) Noe sier meg at det ikke blir like gjennomførbart neste spedbarnsperiode, så jeg får heller se frem til at ungene en dag om noen år kan stå opp alene og ordne seg enkel frokost og se barnetv i helgene mens mor sover bare liiitt til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...