Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

I dag er ikke værgudene med meg! ( kanskje resten av østlandet forøvrig) Men vi måtte gå i øspøs-regn til helsestasjonen. T lå jo godt polstra i vogna med flunkende nytt regntrekk fra Tinkafu - som forøvrig anbefales!

 

Frøkna har nå rukket å bli 6 måneder og nesten 14 dager. Vitale mål er 68cm og 8400g :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde egentlig planer idag men valgte å bli inne.

T begynner å bli en stor jente. Veier det samme som E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle også ut i dag med barselgruppa, men det var synkron enighet om å vente :P Men det var vel i det minste ekstra digg å komme hjem igjen etter å ha vært ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle også ut i dag med barselgruppa, men det var synkron enighet om å vente :P Men det var vel i det minste ekstra digg å komme hjem igjen etter å ha vært ute? :)

Veldig deilig å komme inn! Søkkvåt selv med støvler og lang regnponcho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Vi har endelig en god periode med 2-3 matinger, men uten videre nattevåk. Men har hatt mange slike netter som du har nå. Så jeg vet hvor slitsomt det er :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg! Vi har endelig en god periode med 2-3 matinger, men uten videre nattevåk. Men har hatt mange slike netter som du har nå. Så jeg vet hvor slitsomt det er :klemmer:

Vi la oss for en gangsskyld samtidig og lå og hviska, det våkna hun av gitt! Og sikkert med kombinasjon av senga vår som knirker! 

 

Hvordan gikk resten av natta?

Når hun først sovna, så sov hun til 07.15. :) H startet 11 i dag, så han stod opp med henne, og jeg fikk sove til kl. 10 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, for en dag!

 

Jeg er så sliten! Babyen min er defekt og hun bråker bare.. HØYT hele tiden! Sove? Nei.. Det gjør hun ikke lenger.. Må bysses i søvn hver eneste gang! :(

 

 

Nå: Sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, for en dag!

 

Jeg er så sliten! Babyen min er defekt og hun bråker bare.. HØYT hele tiden! Sove? Nei.. Det gjør hun ikke lenger.. Må bysses i søvn hver eneste gang! :(

 

 

Nå: Sove...

 

Det går over! LOVER.

 

:kose:

 

 

I mellomtiden.. hold ut. Og spis sjokolade! MASSE sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missdior har løsningen; pust dypt, hold ut og spis sjokolade! Og når ungen bråker og byssing er det eneste som funker er det veldig innafor å putte sov-i-ro i ørene, eller musikk som bråker mer :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går over! LOVER.

 

:kose:

 

 

I mellomtiden.. hold ut. Og spis sjokolade! MASSE sjokolade.

<3 Ja, helst NÅ! 

 

 

Missdior har løsningen; pust dypt, hold ut og spis sjokolade! Og når ungen bråker og byssing er det eneste som funker er det veldig innafor å putte sov-i-ro i ørene, eller musikk som bråker mer :opplyser:

 Kanskje jeg får brukt for støyreduserende headsettet jeg ikke har brukt på over et halvt år. Seriøst. Jeg må bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg sånn forklaringen på dårlig søvn og bråkete baby. Please si det er ei tann som vil igjennom! I natt har hun våknet ørten ganger.. 

 

I dag tar vi tog til mamma og pappa og blir over helga. Håper mamma kan ta henne noen morgener så jeg får sove litt. Har mest lyst til ¨grine av hele greia her, men bare fordi det er litt tøft nå, egentlig for første gang sånn faktisk, så må jeg bare stå i det :) H står opp om 20 min og skal ta Tuva en time. Med litt flaks er hun trøtt da og kan legges når han reiser.. Håpe håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for deres skyld at det er en tann som er på vei ut. Skjønner at det er slitsomt.

Satser på at det hjelper å komme seg bort litt og at du får hjelp av foreldrene sine sånn at du kan sove litt.

 

God tur & håper dere får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper for deres skyld at det er en tann som er på vei ut. Skjønner at det er slitsomt.

Satser på at det hjelper å komme seg bort litt og at du får hjelp av foreldrene sine sånn at du kan sove litt.

God tur & håper dere får en fin helg!

Takk :) god helg til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt tog for første gang med T! Hun sovna på perrongen, men våkna så klart da toget begynte å kjøre. Det var ca kl. 14. Hun holdt det gående i kjent stil helt til kvart på sju. Måtte bysse henne i 30 sekunder og hun sovna. Lurer sånn på hva som skjer. Hun sikler på max, spiser på alt og gnir seg i ørene. Ja, ørene.

Nå har mor dusja, tatt en øl og spist litt pizza! Sliiiiiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo høres ut som at det er tenner som plager henne. Husker J hadde det ganske likt når han fikk de første tennene. Var til lege flere ganger pga ørene, men de var helt fine. Fikk det forklart med at når tennene bryter gjennom blir det økt trykk mot ørene, og de vil kunne begynne å klø.

God helg, håper den byr på litt avlastning for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo høres ut som at det er tenner som plager henne. Husker J hadde det ganske likt når han fikk de første tennene. Var til lege flere ganger pga ørene, men de var helt fine. Fikk det forklart med at når tennene bryter gjennom blir det økt trykk mot ørene, og de vil kunne begynne å klø.

God helg, håper den byr på litt avlastning for din del!

Håper det kommer noe ut her snart da :) hun sover skikkelig dårlig med mange oppvåkninger på natta (uvanlig for sovehjertet mitt)

God helg! Har sovet i 12t nå med litt våkentid på natta! ☺️👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...