Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

J elsker "mors kjøttkaker med søtpotet" :) prøvd den?

Nei, ikke testet den! Nestle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J's store middagsfavoritt i den alderen var kylling, søtpotet, gulrot, brokkoli, litt persille og smør. Smakte igrunn veldig godt :P

De gangene vi kjøpte glass likte han best en greie med couscous fra nestle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J's store middagsfavoritt i den alderen var kylling, søtpotet, gulrot, brokkoli, litt persille og smør. Smakte igrunn veldig godt :P

De gangene vi kjøpte glass likte han best en greie med couscous fra nestle.

Nam!

Hun spiste faktisk en god del fisk fra suppa vår i sted.. Går riktig vei hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hytta i stavern. Fyr i peisen. Rødt i glasset. Får fotmassasje akkurat nå. Baby sover. Livet er godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T sov på eget rom på hytta. Sovnet 1845 på magen og våknet 06.45. Sovet i samme stilling i 12 timer! I dag har vi vært for å kjøpe ny dyne til henne :) svigermor spanderte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med så mange timer sammenhengende søvn :D Blir det eget rom på henne nå da? :P

I wish!

Vårt andre rom huser nå en 120 seng og samboers PC. Må ommøblere ganske mye om hun skal sove der.. Og jeg vil IKKE ha hans maskin i stua! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish!

Vårt andre rom huser nå en 120 seng og samboers PC. Må ommøblere ganske mye om hun skal sove der.. Og jeg vil IKKE ha hans maskin i stua! :ler:

Nedtur! :( sett gjestesenga i en bod og gi mannen pc-forbud fra 18.30 og utover :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish!

Og jeg vil IKKE ha hans maskin i stua! :ler:

Akkurat det skjønner jeg veldig godt. M sitter i stua og spiller pc-spill. Jeg HATER det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det skjønner jeg veldig godt. M sitter i stua og spiller pc-spill. Jeg HATER det!!!

Har ikke noe problem med at han spiller, men han spiller med folk og sitter med de på skype og snakker. Himla irriterende å måtte høre på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før den venstre tanna nede stikker ut. Ser det ser ut som et bittelite hull nederst på venstre side.. Virker som det er ei tann!

 

(har sagt det MANGE ganger før.. Men nå er jeg litt mer sikker :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tann it is! Den er spiss og på vei opp. Lot henne gnage på fingeren og er ingen tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe du slipper puppebiting nå da. Har hørt skrekkhistorier om folk som får bitt av deler av brystvorta av sylskarpe små vampyrtenner :overrasket: Slapp unna sist selv. Han prøvde seg, men jeg kløp til og da han skjønte at han fikk vondt av å bite beit han ikke mer :lol:

Men det er moro med tenner! De er så skjønne når de har to små tenner nede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpe du slipper puppebiting nå da. Har hørt skrekkhistorier om folk som får bitt av deler av brystvorta av sylskarpe små vampyrtenner :overrasket: Slapp unna sist selv. Han prøvde seg, men jeg kløp til og da han skjønte at han fikk vondt av å bite beit han ikke mer :lol:

Men det er moro med tenner! De er så skjønne når de har to små tenner nede :hjerte:

Hehe, ammingen er et tilbakelagt kapittel, så slipper heldigvis den bekymringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg på innmarsj og vi skal reise hjem fra mamma og pappa i morgen. Jeg og T har vært her siden mandag, sa samboer har vært borte på studietur hele uka. Skal bli godt å komme hjem til han :) Det er så klart veldig stas for mormor og morfar å ha besøk, men merker jo at de blir slitne også. De er veldig ivrige de første dagene også dabber det bittelitt av i avlastning senere i uka.

 

Men det skal jo sies at de ikke er vonde å be. T sover på eget rom her, så jeg gav de babycall i går kveld og de skulle stå opp med henne. Morsomt var det jo at hun våknet 05.30 i dag da :ler: Hu mor fikk i allefall sove 23.00 - 09.00. Kan ikke huske sist jeg sov så lenge!

 

Tann fortsatt på vei ut og opp. Hun klager en del, mulig tanna og det at hun IKKE kommer seg fremover er frustrerende og slitsomt.

 

Morsomt er at hun har funnet ut av mamamamamama-lyden, så nå sier hun mamamamamama.. Det er mamma nok for meg! (eller hverfall til hun ser på meg å sier mamma, da!)

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig med en god natts søvn! Da føler man seg som et menneske igjen! ;)

Det er herlig når de begynner å si mamma! Det er som regel sånn det starter, mamama. Også går det gradvis over til å si mamma ordentlig. Men de mener jo mamma da, det må man jo tro. :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det godt å komme hjem?

Koselig med mamma-lyder da!

Deilig å komme hjem. Typisk nå at jeg er i dårlig form! Hangla en del siden høsten kom - er så lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...