Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Å halloooo.. Jeg føler jeg går rundt i en skikkelig koma. Nettene hos oss er skikkelig dritt. Legging er vanskelig, da hun reiser seg opp og bare hyler i senga. Prøver vi å bysse på henne, så spenner hun kroppen og vil ned igjen. Når hun først sovner så sover hun til rundt 12 og er da våken! Gråter og tar seg til munnen. Jeg lurer på om det kanskje er noen av de større tennene er på vei. Det er i allefall den eneste forklaringen jeg har akkurat nå. Blir ofte slik at jeg sovner i 2-tiden, da hun sovner igjen. Håper det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars liten, og stakkars dere! Det er null gøy med slitsomme netter. Håper det ordner seg fort! Dagene er heller ikke noe gøy med trøtt unge og trøtt mamma... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, tenner er noe herk. Husker vi måtte ty til Dentinox og Paracet de verste kveldene. Verdt et forsøk kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Favole skrev:

Grøss, tenner er noe herk. Husker vi måtte ty til Dentinox og Paracet de verste kveldene. Verdt et forsøk kanskje?

Hun roet seg når jeg smurte inn dentinox i går kveld, så du er nok inne på noe :) Vi får se hva natta bringer, men merker jeg blir matt. Sliter med å sovne når jeg veeet det blir trøbbel senere også. Ond sirkel ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trampe skrev:

Stakkars liten, og stakkars dere! Det er null gøy med slitsomme netter. Håper det ordner seg fort! Dagene er heller ikke noe gøy med trøtt unge og trøtt mamma... 

Nei, du sier noe. I dag la jeg dyna ved sofaen med masse puter. T hadde masse leker og jeg hadde på  TVen. Hun tolererer å leke litt alene hvis jeg sitter i samme høyde for henne. Mulig jeg gjentar suksessen i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. januar 2016 at 19.41, malicious skrev:

Nei, du sier noe. I dag la jeg dyna ved sofaen med masse puter. T hadde masse leker og jeg hadde på  TVen. Hun tolererer å leke litt alene hvis jeg sitter i samme høyde for henne. Mulig jeg gjentar suksessen i morgen :ler:

Høres koselig ut.

Jeg tok noen av sofaputene på gulvet og lagde et lite telt til henne. Hun elsket å krabbe gjennom igjen og igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som har 2 tenner som nettopp har brutt igjennom da?? Joda lillemor! Og.. Vi snakker Dracula-plassering :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Favole skrev:

Noe så sjarmerende :ler: 

Haha jepp! Fortenner nede og Dracula oppe. Det har hun arvet av sin far. Han hadde akkurat samme rekkefølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at de to tennene hadde kommet igjennom tannkjøttet har nettene blitt sååå mye bedre! Hun våkner riktig nok èn gang for mat, men sovner igjen og sover litt lenger enn kl. 6 på morran. I dag stod vi opp halv ni! :ler: Jeg jinxer det sikkert nå, men veldig deilig å kunne sove lenger enn kl. 6.

Vi har kaldvær nå, så det blir mye innetid. Skulle så gjerne vært ute for været er jo helt nydelig, men det er altfor kaldt for lillemor, synes jeg.

 

I dag har vi skeia litt ut med med vafler til lunsj.Hun fikk en brødskive først, da. Kan jo ikke gjøre som mammaen og spise seg mett på vafler. Både med blåbærsyltetøy og brunost var godt hilser T og sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. januar 2016 at 21.58, Favole skrev:

Ai, det hørtes skikkelig vondt ut :s Hvordan gikk det?

 

Det så ikke særlig pent ut, men det er heldigvis mye bedre nå. Antibiotika i en uke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

En liten oppdatering her igjen. Glemmer jo å skrive!

I dag har vi hatt første dag i barnehagen. Vi ble noen timer. Det gikk over all forventing må jeg si! Hun var interessert og nysgjerrig på de andre barna og fant mange leker. Jeg satt på gulvet og tittet på henne. Innimellom så hun på meg og gliste og kom krabbende bort. Vi hadde planer om å være med i utetiden, men NOEN glemte igjen utedressen hjemme. Jaja. I morgen skal jeg klare å huske på det :-)

Ellers har jeg et OK inntrykk av barnehagen. Jeg savnet kanskje litt at de hadde gjort i stand plass til henne på forhånd. Jeg vet iallefall vi gjorde det til barna vi hadde tilvenning på, da jeg jobbet i barnehagen. Man føler seg litt mer ønsket av nettopp det.

Må jo ellers nevne at to fortenner oppe er på vei da! Herregud det spruter jo ut tenner på denne jenta! Nå har hun da straks 4 oppe og 2 nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 3 i barnehagen. I dag leverte jeg kl. 10 og gikk etter et kvarters tid. De skulle ringe meg når hun våknet etter lunsj, eller om det ikke gikk så greit. Halv tre fikk jeg en telefon. Da var hun våken. Kom inn i barnehagen og der satt hun og spilte på pekte på meg. Sovingen gikk veldig bra, og hun hadde ikke grått en eneste tåre! God følelse i mammahjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...