Gå til innhold

malicious og hverdagen

malicious

Anbefalte innlegg

Har det endret seg såpass?

Jeg er vant til å bli vekket av E mellom kl 6-7 hver dag. Helt siden hun ble født. Håper det endrer seg til at hun sover lengre. Men jeg har ingen store forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge mine har sovet til rundt 10 helt som nyfødte, mrn har etter ganske kort tid våknet tidligere og tidligere. Begge har også hatt perioder hvor det har vært morgen kl 05. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det endret seg såpass?

Jeg er vant til å bli vekket av E mellom kl 6-7 hver dag. Helt siden hun ble født. Håper det endrer seg til at hun sover lengre. Men jeg har ingen store forhåpninger.

Det har vært veldig varierende i det siste. Fra å sove hele natten, til å våkne 2-3 ganger. Til og faktisk også bæsje på natta! Den siste varianten er veldig ny, og ikke spesielt godkjent hos meg :P Håper å sove litt lenger jeg også. Klokka seks er sabla tidlig!

Begge mine har sovet til rundt 10 helt som nyfødte, mrn har etter ganske kort tid våknet tidligere og tidligere. Begge har også hatt perioder hvor det har vært morgen kl 05. :P

Kl. 5 synes jeg er unødvendig, men tror ikke T er enig i det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen fra en ukes ferie hos mine foreldre. De har kosa seg så fælt med T! :) Været var ikke helt på vår side, så det har dessverre blitt en del innetid. Vi kom oss faktisk på skogstur her en dagen, og plukket med oss masse blåbær! Nå har vi blåbær i fryseren ;)

Ellers skjer det mye om dagen! Forrige uke fant hun endelig tærene sine og i går fant foten inn i munnen :P Frøkna er ikke så rask på ting her, for å rulle, det gidder hun ikke ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers skjer det mye om dagen! Forrige uke fant hun endelig tærene sine og i går fant foten inn i munnen :P Frøkna er ikke så rask på ting her, for å rulle, det gidder hun ikke ennå :P

Så gøy da!!

Det er vel forskjellig fra baby til baby når de gjør hva. Spennende er det jo uansett for oss foreldre når de gjør noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da!!

Det er vel forskjellig fra baby til baby når de gjør hva. Spennende er det jo uansett for oss foreldre når de gjør noe nytt.

Absolutt! Har vært et par ganger hun nesten har klart det, men.. :P rulling er noe de skal klare fra 6 mnd sa helseSøster, så vi trenger ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig morgen! I dag våknet T en gang kl. 6 også sovnet hun igjen til kl. 9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! :)

J har heller ikke rullet. Eller jo, to ganger, men jeg tror likevel ikke at han har skjønt det. For de siste to-tre ukene har han bare nesten fått det til. Mulig han bare ikke gidder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabaten her rullet fra mage til rygg på helsestasjonen i går, og helsesøster var henrykt...før jeg måtte forklare henne at det er nok på grunn av overbalanse og ikke viljestyrt :P

Babyer utvikler seg i ulikt tempo, og dumt å sammenligne. Det kommer for alle til sin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabaten her rullet fra mage til rygg på helsestasjonen i går, og helsesøster var henrykt...før jeg måtte forklare henne at det er nok på grunn av overbalanse og ikke viljestyrt :P

Babyer utvikler seg i ulikt tempo, og dumt å sammenligne. Det kommer for alle til sin tid :)

ja, man blir tullete om man skal bekymre seg om alt mulig. Hun tar det i sitt eget tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok vi en tur på IKEA. Flaks at ALLE andre også var der. Vi måtte parkere på Q, som er syyykt langt bort fra inngangen. Ikke noe problem i seg selv, men det viser jo bare hvor fullt det faktisk var på parkeringen. Vi kjøpte oss Babyzen Yoyo her en dagen, så vi fikk testet vogna i dag. Selv om T er litt over 5 mnd, så funker vogna veldig fint! Hun satt der og kikket hele turen rundt på IKEA og sovnet da vi kom på parkeringsplassen klare for å reise.

I dag kjøpte vi i allefall vår første sprinkelseng, så spent på første natt i den! Jungeltelegraften i første etasje kan meddele at baby T ligger på tvers i senga nå. Hoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Yoyo'en så langt? Vurderer den selv, men den er dyr da!

edit: jeg ser jo at du skriver at den funker fint, men litt mer utfyllende?

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt trillevogn enda.. Burde kanskje gjort det nå som det er salg overalt. Vil også gjerne høre mer om dere er fornøyd med den.

E har sovet i sprinkelsenga siden hun var ca 3,5 mnd og trives veldig godt. Håper T sover like godt inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er Yoyo'en så langt? Vurderer den selv, men den er dyr da!

edit: jeg ser jo at du skriver at den funker fint, men litt mer utfyllende?

Vi har ikke kjøpt trillevogn enda.. Burde kanskje gjort det nå som det er salg overalt. Vil også gjerne høre mer om dere er fornøyd med den.

E har sovet i sprinkelsenga siden hun var ca 3,5 mnd og trives veldig godt. Håper T sover like godt inatt.

Den er genial for å legge sammen, slå opp og tar veldig lite plass ( i forhold til vår emmaljunga som er et stort berg.) Om jeg kunne forandre noe, så ville jeg nok ha et justerbart styre etter høyde. Har kun trillet innendørs, men digger de svingbare forhjulene :) Vogna tar veldig lite plass i forsamling av mye folk. Jeg tror den ikke er noe god på annet føre enn innendørs og asfalt, men det er ikke triller uansett, tror jeg? Har dog ikke prøvd, så jeg spekulerer bare :) Vi kjøpt den primært for reise (kan tas med som håndbagasje på fly), og innendørsbruk. Vil jo ta vår andre vogn høst, vinter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, for første gang på mange måneder lå jenta mi i armene mine og sov!  :rodmer:  Har savnet det så veldig. Hun er ikke en liten baby lenger, må jeg bare innse.  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nyfødt i alle fall. :) Men den dag du evt har en ny baby, så vil den lille føles som en liten baby lenge siden storesøster er så stor i forhold. :)

Men ja. Rart å ikke lenger ha den spe, nyfødte babyen. Den tiden går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg handlet noen klær og hatt 50 minutter massasje! Så himla deilig å gjøre noe for seg selv igjen! Senere blir det biff, god mat og en film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje høres godt ut. Det trenger jeg! Må få brukt gavekortet på spa avdelingen på Grand snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rullet T nettopp fra rygg til mage for første gang! Foreldrene, som tidligere sikkert har sittet en time, med kameraet klart, snakket nettopp om noe helt annet da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rullet T nettopp fra rygg til mage for første gang! Foreldrene, som tidligere sikkert har sittet en time, med kameraet klart, snakket nettopp om noe helt annet da det skjedde.

Så typisk! Jeg har prøvd å ta video eller bilder av J som ler ørten ganger, men enten holder jeg kameraet skjevt, ellers bommer jeg på tidspunktet hun ler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...