Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tropisk nektar mener du? Sydhavsnektar var det også noe som het. Jobbet på Rema fra 98-2000 og vi hadde begge. 

Anonymkode: dfe26...e7f

Tenker du som juice? Dette var saft mener jeg, blanda med vann

Anonymkode: 0c959...20d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Tenker du som juice? Dette var saft mener jeg, blanda med vann

Anonymkode: 0c959...20d

Nektar er mer saft enn juice og er tilsatt sukker og sikkert også vann. Er tynnere i konsistensen enn juice. Men de kom ferdig blandet på kartong. 

Anonymkode: dfe26...e7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2026 den 23.47):

Kjempe-Yes. En veldig kremete saft-is (større og mykere enn knallharde lollipop)

Tab. Brun cola-brus. Den første sukkerfrie før Diet Coke/ Coca-Cola Light tok over.

Så var det sykt irriterende at Nøtte ble utsolgt så fort da den gikk ut. Men betaler ikke hundrevis på Finn. 😄

Anonymkode: a6be1...478

Coop selger kjempe yes

• Liker 1
Skrevet

Toro tomatsuppe med kjøttboller og pastaskruer, DEN savner jeg. Mest pga minnene jeg har med den, men uansett.. tror det er hvertfall 15 år siden den ble solgt, allikevel får jeg fortsatt så sykt lyst på den innimellom😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Ferske Ciabatta rundstykker. Sjelden å finne i butikkene. Bunnpris har de en sjelden gang.

• Liker 2
Skrevet

TINE IsKaffe Xmas Mocha 330ml

Jeg tror at det klikker for meg dersom jeg ikke finner denne i en butikkhylle nær meg i november/desember, for nå har jeg ikke sett den i hyllene på en to års tid! Denne smaker jo jul! ❤️

KiMs - Hver uke frem til julaften kan du vinne Olaf Sands Rifla potetflak!  Følg med på torsdag!

Og da jeg først snakker om jul, hadde det vært så jævla vanskelig å fått disse posene her ut i butikkhyllene igjen?

Savner smaken så mye :rodmer:

Jeg har et par ting jeg trenger å få på plass for å virkelig få julefølelsen, men disse to varene hadde hjulpet litt på andre måter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MegJa skrev (6 timer siden):

TINE IsKaffe Xmas Mocha 330ml

Jeg tror at det klikker for meg dersom jeg ikke finner denne i en butikkhylle nær meg i november/desember, for nå har jeg ikke sett den i hyllene på en to års tid! Denne smaker jo jul! ❤️

Denne er min favoritt også😍, jeg får en enorm lykkefølelse bare av å drikke den, vet ikke hvorfor....smaken har en hypnotisk effekt på meg.....:koko:.....:ler2:

Skrevet
fugl fønix skrev (1 time siden):

Denne er min favoritt også😍, jeg får en enorm lykkefølelse bare av å drikke den, vet ikke hvorfor....smaken har en hypnotisk effekt på meg.....:koko:.....:ler2:

Den ER faktisk så god at den kan kalles hypnotisk 🤭 :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
Soul skrev (På 21.8.2026 den 23.38):

Kanskje noe sånt, men på en hvit boks?

PXL_20260821_213328376.jpg

Nå kom jeg på at det er en norsk sang fra 80/ 90 tallet der de synger på dialekt noe om å drikke jaffa appelsini- akkurat som det står skrevet utpå 😅Men husker ikke hvilken sang det er. Jaffa var iallfall knallgod 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sneips skrev (41 minutter siden):

Nå kom jeg på at det er en norsk sang fra 80/ 90 tallet der de synger på dialekt noe om å drikke jaffa appelsini- akkurat som det står skrevet utpå 😅Men husker ikke hvilken sang det er. Jaffa var iallfall knallgod 🤩

Det er ikke drikke, men "skrelle" (eller "skrella" om vi skal være helt presise), og sangen er "Stranddag" av Leif og kompisane: 

https://www.nrk.no/video/musikk/leif--kompisane--stranddag_1c5a2e70-ad22-4118-9dff-6d3567d55fcd

Anonymkode: 54bc0...7ea

• Liker 2
Skrevet

image.png.853286672ecbc1758c689efaedd10c21.png

Denne savner jeg. Skjønner ikke hvorfor den forsvant. 

Ellers skulle jeg gjerne hatt Shio med solbær og aprikostwist tilbake i salg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pariserpizza

Rally supreme pizza

French fries paprika (potetgull)

Anonymkode: e5981...2b6

• Liker 3
Skrevet

Har nok skrevet det før men savner ennå Toros ferdige søtpotetlasagne🥺

• Liker 2
Skrevet

Savner Max boller med PAPRIKA saus. Hvorfor i alle dager byttet de til Tomatsaus. Endret hele greia.

• Nyttig 3
Skrevet
MegJa skrev (På 25.8.2026 den 17.59):

Ingefærnøtter

Å gud, disse gikk unna hvis mamma hadde kjøpt en sånn pose! 

Skrevet
MarianneE skrev (11 timer siden):

Bestemor kjøpte ofte sånne, og vi spiste ganske fort opp en pose da vi var hos henne. Jeg synes at det er svært synd at disse er borte fra butikkhyllene, det er på mange måter smaken av barndom. 

Får bare håpe at de en gang kan gjøre comeback i hyllene, det ville vært meget fint!

• Liker 2
Skrevet
MarianneE skrev (På 30.8.2026 den 5.56):

Jøss kan ikke huske disse. 

Skrevet
Fant80 skrev (På 29.8.2026 den 21.32):

Savner Max boller med PAPRIKA saus. Hvorfor i alle dager byttet de til Tomatsaus. Endret hele greia.

Max boller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...