AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1601 Skrevet 11 timer siden Savner denne her! Nydelig mørk sjokolade med meget flytende innhold meg fantastisk smak av jordbær. Best litt nedkjølt. Min far reiste ofte på forretningstur til Danmark, og da var det gjerne med en eske eller to av disse - ble bare servert til søndagskaffe og når vi hadde gjester. Best litt avkjølt. Anonymkode: 3951d...39b 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1602 Skrevet 8 timer siden Urge uten sukker 😭 Anonymkode: 0c959...20d
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1603 Skrevet 8 timer siden Kom plutselig på dette, flere som husker disse? Anonymkode: 9c7eb...74f
Johan uten land Skrevet 5 timer siden #1604 Skrevet 5 timer siden Johan uten land skrev (16 timer siden): Er så gammal at jeg husker denne også - savner den - vel, i alle fall synes jeg det var ekstra spennende når noen kom på besøk med en slik i stedet for den vanlige posen Twist... Husker fortsatt noe av designet på bitene, og mener noen av dem smakte litt rart - slik som valnøtt.... Litt voksne greier, kanskje. Når jeg studerer denne nærmere ser jeg kanskje en årsak til at den var ekstra spennnde - ikke var den annerledes enn Twist, der man alt som barn kjente bitene - Twist hadde og har en ganske naturlig fargelegging av bitene - gul for banan, svart for lakris, rød for det som var jordbærmarengs etc - men her er jo det mer fargerikt, det er jo umulig å forstå at LAKRIS er lakris - med den brune innpakningen, med gullbelte og grønn og hvit pynt!
Cid Skrevet 5 timer siden #1605 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kom plutselig på dette, flere som husker disse? Anonymkode: 9c7eb...74f Elsket de som barn 😍
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1606 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kom plutselig på dette, flere som husker disse? Anonymkode: 9c7eb...74f disse vil jeg aldri glemme. og de var utrolig gode også. Anonymkode: b3528...cf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå