ThereGoesBob Skrevet fredag kl. 18:34 #1581 Skrevet fredag kl. 18:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ai - drakk en Bulgaria nettopp - smak av jordbær og melon. Den var veldig-vedldig godt ! Den nest beste ferdige isteen jeg har smakt - den aller beste smakte jeg også i Bulgaria, men er usikker på merket, mener det var noe tysk - uansett så var smaken der av sånne Physallis - litt overraskende smak, men utrolig leskende. Anonymkode: 3951d...39b Mente å si at FuzeTea forsvant fra Kiwi, men ser at Bunnpris fortsatt selger den. Vet ikke, muligens Spar også? En som nevnte at det kanskje er snakk om en rebranding, at det kommer til å dukke opp et synonympreparat, hehe. Litt intr. at du nevner Bulgaria. Ser at de selger Nestea White Peach i Normal butikkene. til sånn ca. 22,- Den er tydeligvis importert fra et eller annet land, muligens nettopp Bulgaria pga. teksten på flaska. Det var ihvertfall borti der et sted.
Sissisiss Skrevet fredag kl. 18:47 #1582 Skrevet fredag kl. 18:47 Når jeg var barn så fantes det en sjokolade som het opal . Den var såå god. Den savner jeg
kjltndø Skrevet fredag kl. 18:55 #1583 Skrevet fredag kl. 18:55 Kelloggs allbran (de brune flakene). 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:56 #1584 Skrevet fredag kl. 18:56 MegJa skrev (På 22.9.2026 den 21.47): Jeg har sagt det før, men denne!!!!! Og disse Ja til alt her 🥰🥰 Anonymkode: 9c7eb...74f 1 1
Natttåke Skrevet fredag kl. 18:58 #1586 Skrevet fredag kl. 18:58 Sissisiss skrev (10 minutter siden): Når jeg var barn så fantes det en sjokolade som het opal . Den var såå god. Den savner jeg Opal... Bringebær ikke sant?
Sissisiss Skrevet fredag kl. 19:02 #1587 Skrevet fredag kl. 19:02 Natttåke skrev (4 minutter siden): Opal... Bringebær ikke sant? Ja . Deilig fyll .😃
Sissisiss Skrevet fredag kl. 19:05 #1588 Skrevet fredag kl. 19:05 Jeg savner noe som het prinsesse-pudding og som fantes når jeg var barn . 2 2
Humleguri Skrevet fredag kl. 19:23 #1589 Skrevet fredag kl. 19:23 Sissisiss skrev (17 minutter siden): Jeg savner noe som het prinsesse-pudding og som fantes når jeg var barn . Det savner jeg også! Det var SÅ godt!
Natttåke Skrevet fredag kl. 19:28 #1590 Skrevet fredag kl. 19:28 Sissisiss skrev (25 minutter siden): Ja . Deilig fyll .😃 Absolutt. Jeg elsket dem. 1
Summer Breeze Skrevet fredag kl. 19:38 #1591 Skrevet fredag kl. 19:38 (endret) Bel_La skrev (4 timer siden): First Price fryste blåbær. Hvor ble dem av? Siden bærene er fra Polen, noen som vet om Polen har hatt dårlig avling i år? Leverandøren hadde et dårlig år i fjor ja, så de venter på årets blåbær. Men de har ikke vært fra Polen i alle fall det siste året, de har vært fra Canada. Det få vet er at det finnes to typer ville blåbær. Eller ville blå bær, siden det er kun fargen som ligner. De Canadiske (også fra Maine og andre nordligere stater i USA), heter vaccinum angustifolium, og de Europeiske heter vaccinum myrtillus. Begge har denne intense blåfargen med alle antioksidanten, som lager varige flekker over alt på kjøkkenet og på klærne. Coop har hatt de samme bærene i sine X-tra-poser, og de venter på ny forsyning også. Endret fredag kl. 19:51 av Summer Breeze 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:48 #1592 Skrevet fredag kl. 19:48 kjltndø skrev (49 minutter siden): Sfinx konfekt før Nidar ødela den. enig! da de fremdeles hadde den rosen på pakken? lol hvorfor fjernet de den? den var stilig. litt sofistikert. nå er den bare svart, tror jeg. stilig navn på den da. ser av og til etter konfekt-esker, liker spesielt sånne med mørk sjokolade, type banansjokoladen fra Twist. men er jo bare sånn 3 stk i den, og de fleste sjokoladene er veldig type smaker man fint kan finne utenom. som melkesjokolade med karamell. osv. Anonymkode: b3528...cf4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:50 #1593 Skrevet fredag kl. 19:50 kjltndø skrev (52 minutter siden): Sfinx konfekt før Nidar ødela den. Gurimalla se på dette her da Anonymkode: b3528...cf4 2 2 1
Bel_La Skrevet fredag kl. 19:51 #1594 Skrevet fredag kl. 19:51 Summer Breeze skrev (5 minutter siden): Leverandøren hadde et dårlig år i fjor, så de venter på årets blåbær. Og de har ikke vært fra polen i alle fall det siste året, de har vært fra Canada. Det få vet er at det finnes to typer ville blåbær. Eller ville blå bær, siden det er kun fargen som ligner. De Canadiske (også fra Maine og andre nordligere stater i USA), heter vaccinum angustifolium, og de Europeiske heter vaccinum myrtillus. Begge har denne intense blåfargen med alle antioksidanten, som lager varige flekker over alt på kjøkkenet og på klærne. Coop har hatt de samme bærene i sine X-tra-poser, og de venter på ny forsyning også. Tusen takk for svar. Da lærte jeg noe nytt om blåbær, også. De har i hvert fall vært gode, enten de var fra Polen eller Canada. Så bra at Coop har dem. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:13 #1595 Skrevet fredag kl. 20:13 kjltndø skrev (1 time siden): Sfinx konfekt før Nidar ødela den. Ja, det er en nasjonal tragedie - kjøpte alltid en eske eller to før jul, det var jo i flere år også en del av priskrigen - så de kostet vel en 50-60 kroner for en eske - mange gode biter, spesielt den med appelsinkrem og mokkakrem. Husker også ananas-biten fra gamle dager, men det er nok et par tiår siden den forsvant. Anonymkode: 3951d...39b 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:16 #1596 Skrevet fredag kl. 20:16 Prinsesse Sonja konfekt. Anonymkode: 08c21...418 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:34 #1597 Skrevet fredag kl. 22:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prinsesse Sonja konfekt. Anonymkode: 08c21...418 Anonymkode: 3951d...39b 1 1
Johan uten land Skrevet fredag kl. 22:40 #1598 Skrevet fredag kl. 22:40 Er så gammal at jeg husker denne også - savner den - vel, i alle fall synes jeg det var ekstra spennende når noen kom på besøk med en slik i stedet for den vanlige posen Twist... Husker fortsatt noe av designet på bitene, og mener noen av dem smakte litt rart - slik som valnøtt.... Litt voksne greier, kanskje. 1
fugl fønix Skrevet fredag kl. 22:52 #1599 Skrevet fredag kl. 22:52 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Anonymkode: 3951d...39b Ååååh den!!!!🥰 Hadde helt glemt, det er så mange år siden jeg spiste den.😻 1
applestories Skrevet i går, 00:35 #1600 Skrevet i går, 00:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): enig! da de fremdeles hadde den rosen på pakken? lol hvorfor fjernet de den? den var stilig. litt sofistikert. nå er den bare svart, tror jeg. stilig navn på den da. ser av og til etter konfekt-esker, liker spesielt sånne med mørk sjokolade, type banansjokoladen fra Twist. men er jo bare sånn 3 stk i den, og de fleste sjokoladene er veldig type smaker man fint kan finne utenom. som melkesjokolade med karamell. osv. Anonymkode: b3528...cf4 Navnet og formen på bitene var inspirert av ørkenen og sanddyner. Ikke mye som minner om det ved de nye bitene.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå