Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hold deg fast, for her kommer en sjokkerende beskjed: Røde danske pølser selger de i (trommevirvel) Danmark!

Anonymkode: 76ab3...e4c

Jeg veit jo det da😆, har vært i Danmark mange ganger, men gidder ikke dra dit nå bare for røde danske pølser.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MegJa skrev (På 25.8.2026 den 17.59):

Ingefærnøtter

De har vært i salg til jul de siste årene, og jeg har kjøpt titalls poser til halvpris i januar. Med så lite salg, skjønner jeg at de forsvinner. Dette var min favoritt sommerkjeks. Nydelig til appelsinsaft (som også er vanskelig å finne) og te.

Anonymkode: 5d8c5...4b4

• Liker 1
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (På 13.9.2026 den 22.06):

Melkeplettene, de originale? For mener eurospar har egne varianter også.

Kjøpte nettopp på coop

Anonymkode: 79f7e...e28

• Liker 1
Skrevet

Ser det er slutt med Tøyen-cola, tror ikke mange vil savne den og skrive om den her 🤮  😄

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (På 13.9.2026 den 21.53):

Jeg også savner melkepletter. Spurte dem på rema og de sa de hadde tatt de ut av smågodt sortimentet for å få plass til andre nyheter. Veldig synd for jeg syns de er så gode. Oppdaget nylig at de har fjernet malaco colaflasker fra smågodthylla også. Ene favoritten etter den andre forsvinner😒

Kjøpte det i går på Coop Extra. Mulig de ulike butikkene har forskjellig sortiment, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fugl fønix skrev (12 timer siden):

Jeg veit jo det da😆, har vært i Danmark mange ganger, men gidder ikke dra dit nå bare for røde danske pølser.

De har hatt det på Maximat på Nordbysenteret ved Strømstad (stooor butikk myntet på nordmenn, da…)

Anonymkode: a6be1...478

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De har hatt det på Maximat på Nordbysenteret ved Strømstad (stooor butikk myntet på nordmenn, da…)

Anonymkode: a6be1...478

Rød pølser fra Tulip har de hatt på Meny her i Grenland og. Lenge siden sist jeg så dem når jeg tenker meg om.

Skrevet

Savner skikkelig Skyr med kokos, den var så utrolig god. Fant en god erstatter i Skyr salt karamell, men nå forsvinner visst den også😭 Den med kaffesmak var også ganske så god...også vekke. Skyr fjerner alltid de beste smakene og lar de mindre gode, kjedelige være igjen😑

• Liker 1
Skrevet
Milla29 skrev (1 time siden):

Savner skikkelig Skyr med kokos, den var så utrolig god. Fant en god erstatter i Skyr salt karamell, men nå forsvinner visst den også😭 Den med kaffesmak var også ganske så god...også vekke. Skyr fjerner alltid de beste smakene og lar de mindre gode, kjedelige være igjen😑

Skyr kan ryke og reise. Eneste de har uten kunstig søkning er nå naturell. 
Den med kaffe var den siste de hadde med ekte sukker. 

• Liker 1
Skrevet
alfathealfa skrev (18 timer siden):

Kjøpte det i går på Coop Extra. Mulig de ulike butikkene har forskjellig sortiment, da.

Trodde coop hadde tatt dem vekk også jeg. Men skal sjekke på nytt 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2026 den 18.13):

Kjøpte nettopp på coop

Anonymkode: 79f7e...e28

De ble tatt bort her der jeg bor,  men skal sjekke ut 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 12.17):

Entrecôte. 90% av kjøttstykkene merket entrecôte i Norge er ikke stykningsdelen entrecôte.

Hva er det da? Har du noen eksempler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...