Cid Skrevet 15 timer siden #1461 Skrevet 15 timer siden Melkepletter i smågodt diskene, finner de ingen plass lenger 😕
Plexi Skrevet 15 timer siden #1462 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Melkepletter i smågodt diskene, finner de ingen plass lenger 😕 Har ikke sett denne med bringebær på en god stund heller nå...
Cid Skrevet 15 timer siden #1463 Skrevet 15 timer siden Plexi skrev (2 minutter siden): Har ikke sett denne med bringebær på en god stund heller nå... Har måttet begynne å kjøpe melkerull for å erstatte melkepletter. 1
Frøya3 Skrevet 14 timer siden #1464 Skrevet 14 timer siden Plexi skrev (På 14.8.2026 den 0.52): Noe jeg virkelig savner er den originale Crispers, det var min favorittsnacks over alle, er forsåvidt fortsatt det, men den "nye" varianten er ikke like god som den gamle. Bildet er av den som selges nå, med smak av bacon og fransk sennep, den originale var kun bacon. Klarer ikke å finne bilde av den gamle versjonen. Ja den gamle var mye bedre. 1
Frøya3 Skrevet 14 timer siden #1465 Skrevet 14 timer siden applestories skrev (På 14.8.2026 den 2.32): Dette er første gang jeg har møtt noen som husker dem! Jeg savner dem fortsatt, og jeg kan ikke ha vært så stor da de forsvant. De var det beste jeg visste... barndomsminner 🥰 De var veldig gode 2
applestories Skrevet 13 timer siden #1466 Skrevet 13 timer siden Plexi skrev (1 time siden): Har ikke sett denne med bringebær på en god stund heller nå... Har kjøpt den på Rema flere ganger i sommer. De har den fra Nidar, liker ikke kopiene. Har det vært tomt i hyllene der du har vært, eller har de fjernet hele boksene?
Plexi Skrevet 13 timer siden #1467 Skrevet 13 timer siden applestories skrev (6 minutter siden): Har kjøpt den på Rema flere ganger i sommer. De har den fra Nidar, liker ikke kopiene. Har det vært tomt i hyllene der du har vært, eller har de fjernet hele boksene? De er flinke til å holde boksene fulle på de to Kiwiene jeg går mest på, de har vært borte fra utvalget i kanskje en 4-5 mnd her. Mulig de bare byttet den ut med noe annet.
Brunhilde Skrevet 12 timer siden #1468 Skrevet 12 timer siden Plexi skrev (2 timer siden): Har ikke sett denne med bringebær på en god stund heller nå... Den kjøpte jeg på Prix før helgen.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1469 Skrevet 4 timer siden Plexi skrev (8 timer siden): De er flinke til å holde boksene fulle på de to Kiwiene jeg går mest på, de har vært borte fra utvalget i kanskje en 4-5 mnd her. Mulig de bare byttet den ut med noe annet. Coop butikker har Nidar sitt smågodt og dermed som regel både melkepletter og bringebær Kiwi/ Norgesgruppen har andre avtaler og dermed ofte bare inne et par av typene fra Nidar, som sjokoladefamilien. Resten er Minde og Hval sjokoladefabrikk. Anonymkode: 417df...da1
Plexi Skrevet 2 timer siden #1470 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Coop butikker har Nidar sitt smågodt og dermed som regel både melkepletter og bringebær Kiwi/ Norgesgruppen har andre avtaler og dermed ofte bare inne et par av typene fra Nidar, som sjokoladefamilien. Resten er Minde og Hval sjokoladefabrikk. Anonymkode: 417df...da1 Ja det gir mening
Cid Skrevet 2 timer siden #1471 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Coop butikker har Nidar sitt smågodt og dermed som regel både melkepletter og bringebær Kiwi/ Norgesgruppen har andre avtaler og dermed ofte bare inne et par av typene fra Nidar, som sjokoladefamilien. Resten er Minde og Hval sjokoladefabrikk. Anonymkode: 417df...da1 Jeg er ofte på Coop Obs og de har ikke melkepletter der.
Joline26 Skrevet 41 minutter siden #1472 Skrevet 41 minutter siden rema 1000 hadde fersk pizza i kjøledisken, den var sååå god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå