Cid Skrevet 11. august #1381 Skrevet 11. august MegJa skrev (7 minutter siden): Savner Meller helt vilt! Ble lei meg da det gikk opp for meg at Pariserpizza'n ikke finnes å få kjøpt lenger 😩 Pariserpizza og Oboy etter skola var digg. Oboy finnes fortsatt, heldigvis. Det er barndomsminner!!!! Meller var vel laget av et russisk selskap? 1
MegJa Skrevet 11. august #1382 Skrevet 11. august (endret) Cid skrev (1 time siden): Meller var vel laget av et russisk selskap? Var nok det ja. Men jeg fikk ikke med meg grunnen til at det ble borte fra butikkhyllene før ganske så lenge etterpå. Står på google at sjokoladen er internasjonal, men ble borte fordi den har en ikonisk stjernestatus som godteri der. Endret 11. august av MegJa
Cid Skrevet 11. august #1383 Skrevet 11. august MegJa skrev (Akkurat nå): Var nok det ja. Men jeg fikk ikke med meg grunnen til at det ble borte fra butikkhyllene før ganske så lenge etterpå. Jeg synes ikke de hadde vært gode på lenge uansett, de var alt for harde.
MegJa Skrevet 11. august #1384 Skrevet 11. august Cid skrev (43 minutter siden): Jeg synes ikke de hadde vært gode på lenge uansett, de var alt for harde. Ikke den sjokoladen jeg har spist mest av, men den var god sånn av og til. Jeg savner Soho mest! Og i denne pakningen! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #1386 Skrevet 12. august Cid skrev (18 timer siden): Meller var vel laget av et russisk selskap? Ja og nei. I Norden så ble mye av denne sjokoladen laget på fabrikker i Russland. Men selve sjokoladen er ikke russisk. Siden mye av sjokoladen ble produsert i Russland så ble den trukket fra markedet i Norge mange steder. Men som sagt den er ikke russisk. Anonymkode: b7ef1...654 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #1387 Skrevet 12. august coop obs kylling mix, kiwi sin kjeks pakke - first price, smart club sin pizza,kims ferdig dip, brie på tube, drikke youghert, fersk pasta med gulrøtter, grønnsaks kjøttdeig Anonymkode: f770c...47c
applestories Skrevet 12. august #1388 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): coop obs kylling mix, kiwi sin kjeks pakke - first price, smart club sin pizza,kims ferdig dip, brie på tube, drikke youghert, fersk pasta med gulrøtter, grønnsaks kjøttdeig Anonymkode: f770c...47c Kavli har brie på tube, men det var kanskje ikke den du mente?
AnonymBruker Skrevet 12. august #1389 Skrevet 12. august fryst kyllingfilet. Finnes jo ingen steder lenger. Anonymkode: 5d3a2...c8a
AnonymBruker Skrevet 12. august #1390 Skrevet 12. august Misværosten pleide jeg å kjøpe innimellom - en fin variant. Nå er den borte. https://www.ernær.no/matvarer/tine-spesial-misvaerost-12kg Anonymkode: 3951d...39b 1
Gunstein123 Skrevet 12. august #1391 Skrevet 12. august Nymphadora skrev (10 timer siden): Savner denne her, veldig god til toast Enig, men tomat-varianten er fortsatt i livet, og den er jo også god.
Cid Skrevet 12. august #1392 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): fryst kyllingfilet. Finnes jo ingen steder lenger. Anonymkode: 5d3a2...c8a Hva var spesielt med den fremfor å fryse selv? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #1393 Skrevet 13. august Cid skrev (38 minutter siden): Hva var spesielt med den fremfor å fryse selv? Lenger holdbarhet gjetter jeg. Fersk er jo ikke holdbar så lenge. Anonymkode: dfe26...e7f 2
Cid Skrevet 13. august #1394 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lenger holdbarhet gjetter jeg. Fersk er jo ikke holdbar så lenge. Anonymkode: dfe26...e7f Er ikke det bare å legge i fryseren da? 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #1395 Skrevet 13. august La Perla skrev (På 25.8.2004 den 21.55): Salt & Vinegar Potetgull.. Der har vi en relansering det er verdt å satse på! Det finnes i butikken 😅 Anonymkode: ff76a...b08 1
Plexi Skrevet 13. august #1398 Skrevet 13. august missbanana skrev (2 minutter siden): 😭😭😭 De der hadde jeg glemt, var så digg!
sofie777 Skrevet 13. august #1399 Skrevet 13. august Sannhetsøkende skrev (9 timer siden): Savner French Fries i paprika jeg. Det har jeg aldri sett, ikke som oppskrift en gang. Har du bilde?
Sannhetsøkende Skrevet 13. august #1400 Skrevet 13. august sofie777 skrev (17 minutter siden): Det har jeg aldri sett, ikke som oppskrift en gang. Har du bilde? Denne. Syns den er helt utrolig god. Posen gikk ned på under 5 min. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå