Elle Melle Skrevet 5 timer siden #1341 Skrevet 5 timer siden digggpizza skrev (På 28.3.2026 den 20.43): Savner denne skjønnheten Har du forsøkt Toms skilpadder? De er selvsagt ikke helt det samme, men de minner mye om, bare litt bedre synes jeg. 1 1
exictence Skrevet 5 timer siden #1342 Skrevet 5 timer siden Jeg savner rød Bounty. Før var det rød og blå Bounty, nå er det bare blå i Norge. I utlandet får du rød og
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1343 Skrevet 5 timer siden French fries med paprikasmak😔 Anonymkode: eb373...458 2
applestories Skrevet 4 timer siden #1344 Skrevet 4 timer siden Elle Melle skrev (55 minutter siden): Har du forsøkt Toms skilpadder? De er selvsagt ikke helt det samme, men de minner mye om, bare litt bedre synes jeg. Ikke meg du spør, men jeg har prøvd. Skilpaddene er gode de også, men jeg synes ikke de kan sammenlignes med Lohengrin. Har kjøpt skilpaddene på Rusta, men de har ikke hatt dem på et år nå.
fugl fønix Skrevet 4 timer siden #1345 Skrevet 4 timer siden Riegel sjokolade,har ikke smakt eller sett den siden 90-tallet. 1
Elle Melle Skrevet 4 timer siden #1346 Skrevet 4 timer siden applestories skrev (25 minutter siden): Ikke meg du spør, men jeg har prøvd. Skilpaddene er gode de også, men jeg synes ikke de kan sammenlignes med Lohengrin. Har kjøpt skilpaddene på Rusta, men de har ikke hatt dem på et år nå. De er lette å få tak i på nettet, jeg handler til jul hvert år: Partyking
Te- Presten Skrevet 3 timer siden #1347 Skrevet 3 timer siden fugl fønix skrev (7 minutter siden): Riegel sjokolade,har ikke smakt eller sett den siden 90-tallet. Den assosierer jeg med bestefar. Må innrømme jeg smiler litt nå, for den sjokoladen hadde jeg fullstendig glemt.
fugl fønix Skrevet 3 timer siden #1348 Skrevet 3 timer siden Te- Presten skrev (Akkurat nå): Den assosierer jeg med bestefar. Må innrømme jeg smiler litt nå, for den sjokoladen hadde jeg fullstendig glemt. Jeg forbinder riegel med Fru.Richvoldsen, hun solgte den sjokoladen i et knøttlite 60-talls bakeriutsalg.(gammelt bygg) nedenfor vårt hjem, pappsen pleide å kjøpe en sånn riegelsjokolade til meg på lørdagen husker jeg. Ikke hver lørdag ,men annen hver.Gode minner det😊.
Te- Presten Skrevet 3 timer siden #1349 Skrevet 3 timer siden fugl fønix skrev (1 minutt siden): Jeg forbinder riegel med Fru.Richvoldsen, hun solgte den sjokoladen i et knøttlite 60-talls bakeriutsalg.(gammelt bygg) nedenfor vårt hjem, pappsen pleide å kjøpe en sånn riegelsjokolade til meg på lørdagen husker jeg. Ikke hver lørdag ,men annen hver.Gode minner det😊. Sikkert mange av oss som har gode minner som vekkes av denne tråden. Faktisk er dette første gang jeg leser tråden og får den ene «åh, den hadde jeg helt glemt»- opplevelsen etter den andre. Utrolig mye nostalgi her. Som referanse er jeg født i 78.
MarianneE Skrevet 2 timer siden #1350 Skrevet 2 timer siden exictence skrev (2 timer siden): Jeg savner rød Bounty. Før var det rød og blå Bounty, nå er det bare blå i Norge. I utlandet får du rød og Å gud, den var så god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå