Cid Skrevet 3 timer siden #1421 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med sjokolade trekket på? Det er jo salt sobrero inni. Kaller du det sprø inni smash smash? Anonymkode: 91a43...bf7 Det var smash med paprika smak, husker det fra tidlig 2000 tallet når jeg var liten.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1422 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Det var smash med paprika smak, husker det fra tidlig 2000 tallet når jeg var liten. så sjokolade, med paprika smak? Anonymkode: 91a43...bf7
Cid Skrevet 3 timer siden #1423 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): så sjokolade, med paprika smak? Anonymkode: 91a43...bf7 Det var en smash variant med rød farge med paprika smak.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1424 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Det var en smash variant med rød farge med paprika smak. Ok.....gidder ikke omformulere meg flere ganger. Anonymkode: 91a43...bf7
Cid Skrevet 3 timer siden #1425 Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok.....gidder ikke omformulere meg flere ganger. Anonymkode: 91a43...bf7 Jeg sier jo bare hva jeg husker, skjønner ikke hva problemet er. Endret 3 timer siden av Cid 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1426 Skrevet 3 timer siden sofie777 skrev (3 timer siden): Jeg så det, bildet er over! Jeg ønsker bare at den jeg spør er tydeligere med svaret sitt. Unnskyld da Anonymkode: dfe26...e7f
MegJa Skrevet 3 timer siden #1427 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Av alle ting: Nyco! Gravid og med massiv halsbrann, hadde gjort mye for å få tatt nyco igjen, smaker godt tilogmed 🤩 Anonymkode: 95aae...fd8 Det kan være verdt å prøve samarin 🙂 Jeg er også en av de som savner nyco! Husker jeg drakk det hvis jeg hadde hatt oppkastsyke, og jeg husker at den hjalp. Men kanskje samarin kan hjelpe litt mot svangerskapskvalmen din? 🙂 1
Titania Skrevet 2 timer siden #1428 Skrevet 2 timer siden Cid skrev (1 time siden): Husker de solgtes som energidrikker med trippel koffein i 2010. Men de jeg snakker om er fra lenge før det 😊 Det var vanlig brus, og ser Coca-Cola sluttet å produsere Urge i Danmark i 2001. Så vil da tippe slutten av 90-tallet
Cid Skrevet 2 timer siden #1429 Skrevet 2 timer siden Titania skrev (2 minutter siden): Men de jeg snakker om er fra lenge før det 😊 Det var vanlig brus, og ser Coca-Cola sluttet å produsere Urge i Danmark i 2001. Så vil da tippe slutten av 90-tallet Tenkte på de som kom i bokser fremfor flasker, den lilla var overraskende god.
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #1431 Skrevet 56 minutter siden varm røkt makrell Anonymkode: f770c...47c
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #1432 Skrevet 29 minutter siden Røkt sild på Rema. De hadde det i Nordfjord, jeg kjøpte og tok med til Bergen da jeg studerte der. Mulig de fikk det inn på Rema i Nygårdsgaten rundt 2007. Har ikke sett det på mange år, men det fins en fiskebutikk en time unna der jeg bor som innimellom har det inne. Anonymkode: 5a0bc...2e9
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #1433 Skrevet 8 minutter siden Paprika french fries som flere har nevn savner jeg veldig.' En brus fra barndommen jeg tror het for San Sao Tine kremost med hvitlök. Anonymkode: 09489...656
Bella78 Skrevet 3 minutter siden #1434 Skrevet 3 minutter siden (endret) Flipper is med karamell. Det er noen som ligner, men de er ikke like gode. Endret 2 minutter siden av Bella78
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #1435 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): varm røkt makrell Anonymkode: f770c...47c Hvor solgte de det? Må ha vært i en butikk med ferskvaredisk det da? Aldri sett varm makrell i noen butikk før, men må ha vært godt på noe brød til lunsj Sikkert litt mer spennende og ikke minst ferskere enn den kjedelige hermetiske. Anonymkode: dfe26...e7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå