AnonymBruker Skrevet 13. august #1442 Skrevet 13. august Cid skrev (11 minutter siden): Hvordan var den? Finner ikke bilde av det. Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42
Mei88 Skrevet 13. august #1443 Skrevet 13. august applestories skrev (7 timer siden): Rema virker å rydde plass til nyheter. Fant en del varer merket "Priskutt" med sorte merkelapper. Priser som slutter på xx,95 eller xx,45 er et tegn på at de forsvinner - fra Rema, om ikke fra produsent. Sikret meg et par poser med Maaruds intense cheese-potetgull (den eneste potetgull jeg synes er verdt det, håper det er kun Rema som kuttet den) og Nøtti Frutti choko. Varene er helt fjernet fra kvitteringer i appen også, slik at det kun står pris, ingen bilde eller navn. Yoghurtnøtter med jordbær, Nugatti-saus fra Idun, Melkesjokoladekjeks fra Freia og noe kakepynt var også blandt det som var priset ned. Så ikke noen matvarer som ikke var snacks som var priset ned ennå. Kommer sikkert kopier med Rema logo på 😲 1
Bella78 Skrevet 13. august #1444 Skrevet 13. august (endret) På 80/90-tallet ( muligens senere også, men ikke sett på veldig lenge) var det en appelsindrikk på hvite, smale bokser. Ikke juice, en klar væske med appelsinsmak. Jeg husker ikke hva de heter, men føler jeg har det på tunga. Noe som begynte med c? Jeg tror ikke det var mer enn 250 ml, men ikke sikker på dette. Noen som vet hva jeg mener? Endret 13. august av Bella78 1
Mei88 Skrevet 13. august #1445 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): varm røkt makrell Anonymkode: f770c...47c Det er jo noe man kan kjøpe 2
Cid Skrevet 13. august #1446 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42 Høres godt ut.
applestories Skrevet 13. august #1447 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42 Denne på bildet her kanskje? Fra en sak om sjokoladenyheter i 2015. Jeg er litt uenig i at den smakte som banantwist - den er min absolutte favorittsjpkolade, jeg hadde definitivt husket om, den kom på rull 😍 Denne hadde lys sjokolade, hadde den ikke? 1 1
Plexi Skrevet 13. august #1448 Skrevet 13. august Noe jeg virkelig savner er den originale Crispers, det var min favorittsnacks over alle, er forsåvidt fortsatt det, men den "nye" varianten er ikke like god som den gamle. Bildet er av den som selges nå, med smak av bacon og fransk sennep, den originale var kun bacon. Klarer ikke å finne bilde av den gamle versjonen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #1450 Skrevet 13. august Toro sin indonesiske kyllinggryte. Den var fantastisk. Anonymkode: 58138...c00 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #1451 Skrevet 13. august Pastirol dropsene, spesielt Pastirol Citron. Harde utenpå, mykt fyll inni og ordentlig masse smak Anonymkode: 58138...c00 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #1452 Skrevet 13. august Tine fersken gresk yogurt Anonymkode: 9ac7a...f65
applestories Skrevet 14. august #1453 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Pastirol dropsene, spesielt Pastirol Citron. Harde utenpå, mykt fyll inni og ordentlig masse smak Anonymkode: 58138...c00 Dette er første gang jeg har møtt noen som husker dem! Jeg savner dem fortsatt, og jeg kan ikke ha vært så stor da de forsvant. De var det beste jeg visste... barndomsminner 🥰 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #1454 Skrevet 14. august applestories skrev (8 timer siden): Denne på bildet her kanskje? Fra en sak om sjokoladenyheter i 2015. Jeg er litt uenig i at den smakte som banantwist - den er min absolutte favorittsjpkolade, jeg hadde definitivt husket om, den kom på rull 😍 Denne hadde lys sjokolade, hadde den ikke? Det var ikke denne, den het Smil 🙂 Men er sikkert noe i samme gata. Ja, jeg mente ikke at den var som banantwist, men at innholdet/fyllet var litt likt. Banantwist har jo mørk sjokolade på utsiden, mens Smil har lys melkesjokolade. Husker også at det fantes en banansjokolade, en liten sak formet som en banan i gult sølvpapir, den tror jeg heller ikke finnes lenger. Den var også god (men ganske mektig). Anonymkode: d454c...d42 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #1455 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke denne, den het Smil 🙂 Men er sikkert noe i samme gata. Ja, jeg mente ikke at den var som banantwist, men at innholdet/fyllet var litt likt. Banantwist har jo mørk sjokolade på utsiden, mens Smil har lys melkesjokolade. Husker også at det fantes en banansjokolade, en liten sak formet som en banan i gult sølvpapir, den tror jeg heller ikke finnes lenger. Den var også god (men ganske mektig). Anonymkode: d454c...d42 PUBLISERT 06.04.2003 - 22:00SIST OPPDATERT 20.04.2022 - 14:38 Kraft Foods lanserer en rekke nyheter 1. mai. Blant annet kommer Freia Smil med banansmak. Dette er den første smaksvarianten i Smils historie siden den ble lansert i 1953. Den nye sjokoladen vil ha den samme karamellsmaken som vanlig Smil, men er i tillegg tilsatt banan.? Vi har tidligere hatt stor suksess med smaksvarianter av produkter som allerede er bestselgere, senest med Freia Cocos. Smil er et merke som selger bra, og gjennom produkttester har vi fått veldig god respons på banansmaken, sier Anniken Bjørnstad Schjøtt i Kraft Foods Norge. Smil banan vil også bli tilgjengelig gjennom Freias selvplukk-sortiment. Anonymkode: d454c...d42
AnonymBruker Skrevet 14. august #1456 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke denne, den het Smil 🙂 Men er sikkert noe i samme gata. Ja, jeg mente ikke at den var som banantwist, men at innholdet/fyllet var litt likt. Banantwist har jo mørk sjokolade på utsiden, mens Smil har lys melkesjokolade. Husker også at det fantes en banansjokolade, en liten sak formet som en banan i gult sølvpapir, den tror jeg heller ikke finnes lenger. Den var også god (men ganske mektig). Anonymkode: d454c...d42 Krembanan fra Nidar var det jeg tenkte på i siste avsnitt her… 🙂 Her er også Smil banansmak nevnt: https://www.aftenposten.no/norge/i/3MvB9/foelsomme-sjokotrender Anonymkode: d454c...d42
miss summers Skrevet 14. august #1457 Skrevet 14. august Bella78 skrev (9 timer siden): På 80/90-tallet ( muligens senere også, men ikke sett på veldig lenge) var det en appelsindrikk på hvite, smale bokser. Ikke juice, en klar væske med appelsinsmak. Jeg husker ikke hva de heter, men føler jeg har det på tunga. Noe som begynte med c? Jeg tror ikke det var mer enn 250 ml, men ikke sikker på dette. Noen som vet hva jeg mener? Jeg husker også den. Het den Caprio?
miss summers Skrevet 14. august #1458 Skrevet 14. august Jeg savner de opprinnelige skyr produktene. Jordbær i stort beger, jordbær med musli og skogsbær med musli. 1
Plexi Skrevet 14. august #1459 Skrevet 14. august miss summers skrev (6 minutter siden): Jeg savner de opprinnelige skyr produktene. Jordbær i stort beger, jordbær med musli og skogsbær med musli. Savner Skyr med sukker, samtlige nå har en bismak av søtningsmidlene. Siste de solgte uten kunstig søkning var den med kaffe og vanilje, savner den... 1 2
Bella78 Skrevet 14. august #1460 Skrevet 14. august miss summers skrev (1 time siden): Jeg husker også den. Het den Caprio? Mulig , det hørtes kjent ut 😊 jeg googlet den, da får jeg bare opp juicebokser. Men dette er nok en utgått drikke for lenge siden, kan godt være caprio er merket, og at de har andre produkter også. Takk 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå