AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1442 Skrevet 2 timer siden Cid skrev (11 minutter siden): Hvordan var den? Finner ikke bilde av det. Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42
Mei88 Skrevet 2 timer siden #1443 Skrevet 2 timer siden applestories skrev (7 timer siden): Rema virker å rydde plass til nyheter. Fant en del varer merket "Priskutt" med sorte merkelapper. Priser som slutter på xx,95 eller xx,45 er et tegn på at de forsvinner - fra Rema, om ikke fra produsent. Sikret meg et par poser med Maaruds intense cheese-potetgull (den eneste potetgull jeg synes er verdt det, håper det er kun Rema som kuttet den) og Nøtti Frutti choko. Varene er helt fjernet fra kvitteringer i appen også, slik at det kun står pris, ingen bilde eller navn. Yoghurtnøtter med jordbær, Nugatti-saus fra Idun, Melkesjokoladekjeks fra Freia og noe kakepynt var også blandt det som var priset ned. Så ikke noen matvarer som ikke var snacks som var priset ned ennå. Kommer sikkert kopier med Rema logo på 😲
Bella78 Skrevet 2 timer siden #1444 Skrevet 2 timer siden (endret) På 80/90-tallet ( muligens senere også, men ikke sett på veldig lenge) var det en appelsindrikk på hvite, smale bokser. Ikke juice, en klar væske med appelsinsmak. Jeg husker ikke hva de heter, men føler jeg har det på tunga. Noe som begynte med c? Jeg tror ikke det var mer enn 250 ml, men ikke sikker på dette. Noen som vet hva jeg mener? Endret 1 time siden av Bella78
Mei88 Skrevet 2 timer siden #1445 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): varm røkt makrell Anonymkode: f770c...47c Det er jo noe man kan kjøpe
Cid Skrevet 2 timer siden #1446 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42 Høres godt ut.
applestories Skrevet 1 time siden #1447 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå. Anonymkode: d454c...d42 Denne på bildet her kanskje? Fra en sak om sjokoladenyheter i 2015. Jeg er litt uenig i at den smakte som banantwist - den er min absolutte favorittsjpkolade, jeg hadde definitivt husket om, den kom på rull 😍 Denne hadde lys sjokolade, hadde den ikke? 1
Plexi Skrevet 1 time siden #1448 Skrevet 1 time siden Noe jeg virkelig savner er den originale Crispers, det var min favorittsnacks over alle, er forsåvidt fortsatt det, men den "nye" varianten er ikke like god som den gamle. Bildet er av den som selges nå, med smak av bacon og fransk sennep, den originale var kun bacon. Klarer ikke å finne bilde av den gamle versjonen.
Sannhetsøkende Skrevet 59 minutter siden #1449 Skrevet 59 minutter siden Troika med appelsinsmak var også god.
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #1450 Skrevet 18 minutter siden Toro sin indonesiske kyllinggryte. Den var fantastisk. Anonymkode: 58138...c00
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #1451 Skrevet 7 minutter siden Pastirol dropsene, spesielt Pastirol Citron. Harde utenpå, mykt fyll inni og ordentlig masse smak Anonymkode: 58138...c00
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #1452 Skrevet 4 minutter siden Tine fersken gresk yogurt Anonymkode: 9ac7a...f65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå