Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Hvordan var den? Finner ikke bilde av det.

Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå.

Anonymkode: d454c...d42

Skrevet
applestories skrev (7 timer siden):

Rema virker å rydde plass til nyheter. Fant en del varer merket "Priskutt" med sorte merkelapper. Priser som slutter på xx,95 eller xx,45 er et tegn på at de forsvinner - fra Rema, om ikke fra produsent.

Sikret meg et par poser med Maaruds intense cheese-potetgull (den eneste potetgull jeg synes er verdt det, håper det er kun Rema som kuttet den) og Nøtti Frutti choko. Varene er helt fjernet fra kvitteringer i appen også, slik at det kun står pris, ingen bilde eller navn.

Yoghurtnøtter med jordbær, Nugatti-saus fra Idun, Melkesjokoladekjeks fra Freia og noe kakepynt var også blandt det som var priset ned. Så ikke noen matvarer som ikke var snacks som var priset ned ennå.

Kommer sikkert kopier med Rema logo på 😲

Skrevet (endret)

På 80/90-tallet ( muligens senere også, men ikke sett på veldig lenge) var det en appelsindrikk på hvite, smale bokser. Ikke juice, en klar væske med appelsinsmak. Jeg husker ikke hva de heter, men føler jeg har det på tunga. Noe som begynte med c? Jeg tror ikke det var mer enn 250 ml, men ikke sikker på dette. Noen som vet hva jeg mener? 

Endret av Bella78
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

varm røkt makrell

Anonymkode: f770c...47c

Det er jo noe man kan kjøpe

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som vanlig Smil, bare at fyllet hadde banansmak. Litt som innholdet i bananbiten i Twist nå.

Høres godt ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Denne på bildet her kanskje? Fra en sak om sjokoladenyheter i 2015.

Jeg er litt uenig i at den smakte som banantwist - den er min absolutte favorittsjpkolade, jeg hadde definitivt husket om, den kom på rull 😍 Denne hadde lys sjokolade, hadde den ikke? 

Screenshot_20260814_000521_Chrome.thumb.jpg.da2abf1a3ff37b0f7f11460d73b4d461.jpg

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg virkelig savner er den originale Crispers, det var min favorittsnacks over alle, er forsåvidt fortsatt det, men den "nye" varianten er ikke like god som den gamle. 

Bildet er av den som selges nå, med smak av bacon og fransk sennep, den originale var kun bacon. 

Klarer ikke å finne bilde av den gamle versjonen.

image.thumb.png.dca83b5956267eeec55bf9704ad8e893.png

Skrevet

Troika med appelsinsmak var også god.

Skrevet

Toro sin indonesiske kyllinggryte. Den var fantastisk.

Anonymkode: 58138...c00

Skrevet

Pastirol dropsene, spesielt Pastirol Citron.  Harde utenpå, mykt fyll inni og ordentlig masse smak

Anonymkode: 58138...c00

Skrevet

Tine fersken gresk yogurt

Anonymkode: 9ac7a...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...