Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vårens store smaksnyhet fra oss 🥳😍 Vi håper dette gleder ...

HaPå - Nyhet! Limited Edition - HaPå Sjoko. 50.000 glass med ...

Savnet er spesielt stort etter salamiosten! Jeg har prøvd en annen salamiost, men det smakte ingenting av den. Æsj. 

Kavli sin Salamiost var ekstremt god, og jeg skjønner ikke hvorfor den ikke fortsatt finnes fast i butikkhyllene. Skandaløst 😳

Best før 23.12.1993 står det på baksiden. Mye man brukte tre til, før i  tiden.

Også Primulaen, da Primula så ut sånn som den skulle! Og smakte som den skulle. Kavli prøvde seg på en liten limited edition av Primula på tube for et par år siden, men jeg ble skuffet fordi smaken ikke lenger var den samme. Det var for lite salt og smak på den for at den skulle minne meg om barndommen min. 

Om ikke alt var bedre før - Men MYE av pålegget var det ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fra Danmarkferien. 

IMG_1750.jpeg

Skrevet
MegJa skrev (På 5.6.2026 den 17.52):

Vårens store smaksnyhet fra oss 🥳😍 Vi håper dette gleder ...

HaPå - Nyhet! Limited Edition - HaPå Sjoko. 50.000 glass med ...

Savnet er spesielt stort etter salamiosten! Jeg har prøvd en annen salamiost, men det smakte ingenting av den. Æsj. 

Kavli sin Salamiost var ekstremt god, og jeg skjønner ikke hvorfor den ikke fortsatt finnes fast i butikkhyllene. Skandaløst 😳

Den osten var legendarisk. 

Skrevet

Rollerburger elsket jeg som barn! 

Anonymkode: 09863...a84

• Liker 1
Skrevet

Hvor ble det av lakris isen med tyrkisk pepper?😪😪

Anonymkode: 9d59b...3d8

• Nyttig 2
Skrevet
MarianneE skrev (2 timer siden):

Den osten var legendarisk. 

Helt klart! Skandaløst at den ikke finnes fast i alle dagligvarebutikker egentlig. Den er etter min mening MYE bedre enn både baconost og skinkeost. 

Skrevet

Misværost!

Jeg har funnet bekreftelse på at de har sluttet å produsere den :gråter:

• Hjerte 1
Skrevet

Olivero chipsen. Så mye sunnere olje enn det andre. Og like godt!

Anonymkode: bdfdf...a28

• Liker 1
Skrevet

Di brune knekkebrødene som hadde tørket tranebær biter elsket blandingen av salt ost  å søtt

Skrevet

Av snopeting: Yade sjokolade, disney sjokolade, melkesjokolade med kjekskuler, myke små tyrkisk pepper. Henger meg på den som sa Olivero chips, den savner jeg også!
Av matvarer så er det spesielt en type tacokrydder blanding som hadde krydder til kjøttdeig, men også til en dressing som du blandet med rømme som passet til (tror det var santa maria). 

Anonymkode: 5cc91...948

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Av snopeting: Yade sjokolade, disney sjokolade, melkesjokolade med kjekskuler, myke små tyrkisk pepper. Henger meg på den som sa Olivero chips, den savner jeg også!
Av matvarer så er det spesielt en type tacokrydder blanding som hadde krydder til kjøttdeig, men også til en dressing som du blandet med rømme som passet til (tror det var santa maria). 

Anonymkode: 5cc91...948

Tenker du på denne? 😀 

6997532.jpeg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Olaf Sands rifla potetflak.

Endret av Ramsay Street 2.0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden vi hadde kjeft, var det da en slags spøk vi drev med barna ved  å si '' vil du ha kjeft!?'' 😂 jeg spør fordi jeg vet ikke var for liten til å huske slikt da.

Skrevet (endret)
MarianneE skrev (29 minutter siden):

Dein va bærre lækker!

He he.

Og man fikk aldri kvittering for det. De sa bare i kassa : "Kvittering bruk itj vi! Kvittering lønn sæ itj!"

Endret av Ramsay Street 2.0
  • Liker 1
Skrevet
Ramsay Street 2.0 skrev (4 minutter siden):

He he.

Og man fikk aldri kvittering for det. De sa bare i kassa : "Kvittering bruk itj vi! Kvittering lønn sæ itj!"

❤️❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
Ramsay Street 2.0 skrev (1 time siden):

He he.

Haha! :hoho: jeg digger the julekalender! Det pottiset burde jo kommet tilbake i 2024 da det var 30 års jubileum, men neida :( Dårlig gjort! Håper det kommer tilbake en gang. 

Anonymkode: dfe26...e7f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...