Gogglebox Skrevet torsdag kl. 11:30 #1401 Skrevet torsdag kl. 11:30 MegJa skrev (På 11.8.2026 den 18.48): Var nok det ja. Men jeg fikk ikke med meg grunnen til at det ble borte fra butikkhyllene før ganske så lenge etterpå. Står på google at sjokoladen er internasjonal, men ble borte fordi den har en ikonisk stjernestatus som godteri der. Syns Elcair i twist-posen er ganske lik Meller. https://www.godt.no/aktuelt/i/vQ1Kaw/har-du-lagt-merke-til-denne-endringen-i-twist-posen – Eclairs er en karamell med melkesjokolade inni, og vi tror den vil nå ut til både unge og eldre. Kombinasjonen av karamell og melkesjokolade er en populær smak blant norske forbrukere, sier Tone Cathrine Stenberg i Freia. 1
sofie777 Skrevet torsdag kl. 11:34 #1402 Skrevet torsdag kl. 11:34 (endret) Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden): Denne. Syns den er helt utrolig god. Posen gikk ned på under 5 min. Ah, det der kaller jeg Pommes frites MED paprika. PF I paprika vil være noe sånt (AI-generert). Hadde sikkert vært en artig ting å prøve, men med en eller annen type saus til Endret torsdag kl. 11:36 av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:37 #1403 Skrevet torsdag kl. 11:37 Av alle ting: Nyco! Gravid og med massiv halsbrann, hadde gjort mye for å få tatt nyco igjen, smaker godt tilogmed 🤩 Anonymkode: 95aae...fd8 1 2
Cid Skrevet torsdag kl. 11:37 #1404 Skrevet torsdag kl. 11:37 Sannhetsøkende skrev (9 minutter siden): Denne. Syns den er helt utrolig god. Posen gikk ned på under 5 min. Den var god. 1 1
Sannhetsøkende Skrevet torsdag kl. 11:42 #1405 Skrevet torsdag kl. 11:42 sofie777 skrev (5 minutter siden): Ah, det der kaller jeg Pommes frites MED paprika. PF I paprika vil være noe sånt (AI-generert). Hadde sikkert vært en artig ting å prøve, men med en eller annen type saus til Den hadde en mild og god smak, sprø. Av det jeg husker, så ble den solgt ut ganske ofte, mer enn den salte. Cid skrev (2 minutter siden): Den var god. Ja, den var veldig god. Den savner jeg. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 11:45 #1406 Skrevet torsdag kl. 11:45 Sannhetsøkende skrev (2 minutter siden): Den hadde en mild og god smak, sprø. Av det jeg husker, så ble den solgt ut ganske ofte, mer enn den salte. Ja, den var veldig god. Den savner jeg. Men kan ikke huske at den fantes en gang før tidligere på 2000 tallet Noen her som husker smash med paprika?
sofie777 Skrevet torsdag kl. 11:46 #1407 Skrevet torsdag kl. 11:46 (endret) Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden): Den hadde en mild og god smak, sprø. Av det jeg husker, så ble den solgt ut ganske ofte, mer enn den salte. Ja, den var veldig god. Den savner jeg. Igjen, er det chipsen du snakker om, eller en ny rett som jeg har AI-bilde av, siden det er det du siterer? Endret torsdag kl. 11:47 av sofie777
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:51 #1408 Skrevet torsdag kl. 11:51 sofie777 skrev (3 minutter siden): Igjen, er det chipsen du snakker om, eller en ny rett som jeg har AI-bilde av, siden det er det du siterer? Ikke meg du spør, men det er et potetgull som heter french fries som er formet som pommes frites. Det finnes fortsatt med salt. Godt det også. Anonymkode: dfe26...e7f 1 1
sofie777 Skrevet torsdag kl. 12:13 #1409 Skrevet torsdag kl. 12:13 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke meg du spør, men det er et potetgull som heter french fries som er formet som pommes frites. Det finnes fortsatt med salt. Godt det også. Anonymkode: dfe26...e7f Jeg så det, bildet er over! Jeg ønsker bare at den jeg spør er tydeligere med svaret sitt. Endret torsdag kl. 12:13 av sofie777
Ludovica- Skrevet torsdag kl. 12:16 #1410 Skrevet torsdag kl. 12:16 Savner allerede Tropo brusen fra Rema 1000. Skjønner ikke hvorfor den er borte. Og aprikos biten fra Twist posen! Nå er det bare 100 karamell varianter. 3 2
Titania Skrevet torsdag kl. 14:44 #1411 Skrevet torsdag kl. 14:44 Toro Bombay gryte (finner absolutt ingen info om den 😅) Rød bounty Pariser pizza Soho Fanta shokata - siden den dukker opp så sjelden Grønn og rosa urge - fantes i Danmark for veldig mange år siden, tror aldri den var her 1
applestories Skrevet torsdag kl. 14:47 #1412 Skrevet torsdag kl. 14:47 Rema virker å rydde plass til nyheter. Fant en del varer merket "Priskutt" med sorte merkelapper. Priser som slutter på xx,95 eller xx,45 er et tegn på at de forsvinner - fra Rema, om ikke fra produsent. Sikret meg et par poser med Maaruds intense cheese-potetgull (den eneste potetgull jeg synes er verdt det, håper det er kun Rema som kuttet den) og Nøtti Frutti choko. Varene er helt fjernet fra kvitteringer i appen også, slik at det kun står pris, ingen bilde eller navn. Yoghurtnøtter med jordbær, Nugatti-saus fra Idun, Melkesjokoladekjeks fra Freia og noe kakepynt var også blandt det som var priset ned. Så ikke noen matvarer som ikke var snacks som var priset ned ennå. 1
applestories Skrevet torsdag kl. 14:54 #1413 Skrevet torsdag kl. 14:54 Titania skrev (9 minutter siden): Toro Bombay gryte (finner absolutt ingen info om den 😅) Rød bounty Pariser pizza Soho Fanta shokata - siden den dukker opp så sjelden Grønn og rosa urge - fantes i Danmark for veldig mange år siden, tror aldri den var her Fanta Shokata zero kjøpte jeg på Normal i juni. Da er den sikkert borte igjen allerede 😅 1
Titania Skrevet torsdag kl. 14:55 #1414 Skrevet torsdag kl. 14:55 applestories skrev (Akkurat nå): Fanta Shokata zero kjøpte jeg på Normal i juni. Da er den sikkert borte igjen allerede 😅 Jeg kjøpte for et par uker siden, men forsvinner like fort som den dukker opp vanligvis, også går det et par år før det dukker opp igjen 😅 1
Cid Skrevet torsdag kl. 15:03 #1415 Skrevet torsdag kl. 15:03 Titania skrev (18 minutter siden): Toro Bombay gryte (finner absolutt ingen info om den 😅) Rød bounty Pariser pizza Soho Fanta shokata - siden den dukker opp så sjelden Grønn og rosa urge - fantes i Danmark for veldig mange år siden, tror aldri den var her Husker de solgtes som energidrikker med trippel koffein i 2010. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:09 #1416 Skrevet torsdag kl. 15:09 Cid skrev (3 timer siden): Men kan ikke huske at den fantes en gang før tidligere på 2000 tallet Noen her som husker smash med paprika? Somberos med paprika? Ja. Anonymkode: 91a43...bf7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:14 #1417 Skrevet torsdag kl. 15:14 frosne ferdig posjoner med middag, de har det i Sverige og Danmark bla fremdeles Anonymkode: 084b6...278 1
Cid Skrevet torsdag kl. 15:16 #1418 Skrevet torsdag kl. 15:16 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Somberos med paprika? Ja. Anonymkode: 91a43...bf7 Smash med paprika, kom i 2001 eller 2002. 1
applestories Skrevet torsdag kl. 15:32 #1419 Skrevet torsdag kl. 15:32 Cid skrev (3 timer siden): Men kan ikke huske at den fantes en gang før tidligere på 2000 tallet Noen her som husker smash med paprika? Jeg husker den ikke, men fant dette bildet. Rart at det ikke står noe om paprika dersom det var det den smakte. KI sier Smash med paprika kom i 2020 men vil ikke vise bilder, så stoler ikke på den uten ørten oppfølgingsspørsmål.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:33 #1420 Skrevet torsdag kl. 15:33 Cid skrev (16 minutter siden): Smash med paprika, kom i 2001 eller 2002. Med sjokolade trekket på? Det er jo salt sobrero inni. Kaller du det sprø inni smash smash? Anonymkode: 91a43...bf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå